,,Tak mi nelez do hlavy."
~°~♡︎°🆎°♡︎~°~
Dva nevlastní sourozenci se opřeli o stříbrné Volvo a sledovali dvojčata na druhé straně parkoviště, kde stáli u svého starého a rezavého náklaďáku.
Nezdálo se, že by se chtěl jeden z nich podívat někam jinam, ale nakonec je přerušilo pištění pneumatik a k dvojčatům mířila černá dodávka, která se vymkla kontrole.
Během sekundy dva upíři přeběhli celé parkoviště a postavili se před dvojčata.
Edward vtáhl Bellu do náruče a Arya se postavila před Lucase s nataženou paží.
Za pár sekund se dodávka střetla s Aryaninou rukou a dodávka se zastavila a plech se pod jejím dotekem prohnul a auto se zastavilo.
Arya se otočila na zaskočeného a trochu vyděšeného Lucase a podívala se mu do očí.
Trvalo to jen chvíli, než se Arya ohlédla na svého bratra a společně zmizeli z místa činu.
Sourozenci nasedli do stříbrného Volva a jeli za svým otcem do nemocnice a rozzuřená Rosalie byla hned za nimi.
,,To si děláte srandu!? Co jste si mysleli? Vy ani nevíte, co jste udělali." Rozčilovala se Rosalie a křičela na své sourozence, při čemž si z toho Arya nic nedělala. Nezajímalo, že na ni křičel nějaký mladý upír. ,,To jsme je měli nechat zemřít?" Zeptala se Arya klidně. ,,Nejde jen o vás. Tady jde o nás všechny." Zavrčela Rosalie.
,,Nechte si to do kanceláře." Přerušil je Carlisle a všichni se otočili stejným směrem jen, aby viděli Bellu a Lucase.
,,Můžeme s vámi mluvit?" Zeptala se Bella Edwarda a Aryi.
Oba dva se na sebe nejdříve podívali, než se vydali za dvojčaty a nechali svého adoptivního otce a sestru za sebou.
,,Co?" Zeptal se hrubě a naštvaně Edward. ,,Jak jste se k nám tak rychle dostali?" Zeptala se Bella. ,,Stáli jsme kousek od vás." Odpověděl Edward, což nebyl zrovna věrohodný argument.
,,Ne, byli jste u svého auta, na druhé straně." Namítal Lucas. ,,Ne, nebyli." Hádala se Arya. ,,Ale ano, byli." Dohadoval se také Lucas a oba dva udělali krok k sobě.
,,Hele, museli jste se nějak uhodit a teď jste zmatení." Řekla Arya a snažila se z toho vykroutit.
,,Víme, co jsme viděli." Odporovala Bella. ,,A co přesně jste viděli?" Ptala se Arya už trochu naštvaně a tentokrát se podívala na dívku.
,,Ty jsi to auto zastavila. Ostrčila jsi ho svou rukou." Vyšilovala trochu Bella. ,,Nikdo ti to neuvěří, takže..." Řekl Edward.
,,Nikomu by jsme to neřekli." Zakroutil Lucas hlavou. Arya věděla, že by to nikomu neřekli, ale upíří sourozenci nechtěli dvojčata zatahovat do světa upírů a vlků. Nemohli, bylo pro ně moc nebezpečné.
,,Jenom chceme znát pravdu." Dodala Bella za svého bratra.
Nebezpečnou pravdu.
,,Nemůžete jen poděkovat a nechat to?" Zeptala se Arya viditelně naštvaná. ,,Děkujeme." Poděkoval Lucas. ,,Ale nenecháte toho, co." Konstatovala Arya. ,,Ne." Řekla dvojčata společně.
,,Snad si to zklamání užijete." Řekl Edward, než vzal svou sestru za ruku a táhl ji ven.
,,Vidíš, umíš se ovládat." Řekl Edward po cestě autem a vytrhl tak Aryu z přemýšlení.
Arya zvedla obočí a zmateně se na něj podívala.
,,Cože?" ,,Byla jsi v budově plné krve a nic. Ani malá myšlenka na krev." Vysvětlil Edward.
,,Nebylo místo na přemýšlení nad krví." Řekla Arya a Edward se zasmál.
,,Nad čím tak přemýšlíš?" ,,Já jen…" ,,Přemýšlíš, jestli máš jít, nebo ne." Řekl Edward a Arya přikývla. ,,Běž." Řekl a Arya se na něj překvapeně podívala.
,,Fakt!?" ,,Jo. Rozhodně to bude lepší, než tvoje depresivní a sebevražedné myšlenky." Řekl Edward trochu žertem a Arya se na něj zamračila. ,,Tak mi nelez do hlavy." Zavrčela a Edward se jí zasmál
Později večer se Arya opravdu rozhodla, že to riskuje a šla k Lucasovi.
Zastavila před jeho domem a šla zazvonit
Otevřel jí jeho otec, který vypadal, jakoby se právě probudil.
,,Dobrý večer, šerife. Jsem Arya Cullenová. Omlouvám se, jestli ruším, ale Lucas mi nabídl, že můžu dneska k vám, protože spolu musíme udělat projekt." Řekla a ukázala na své desky.
,,Ne, to je v pořádku. Můžeš jít dál, je ve svém pokoji. Hned první dveře nahoře." ,,Děkuju." Usmála se a vyšla schody.
To, že Arya nemá ráda lidi neznamená, že nemá dobré vychování, takže s dospělými mluvila tak, jak se sluší a patří a klidně se na ně usmála.
Opatrně a nejistě zaklepala na první dveře a pomalu vešla.
,,Ahoj." Řekla nervózně. ,,Ahoj. Já myslel, že nepřijdeš." Řekl Lucas zmateně. ,,Jo no... asi jsem si to rozmyslela. A navíc se dostanu aspoň na chvíli od svých sourozenců." Vysvětlila a aspoň se dostane od všech párů, kteří velmi ukazovali, jak šťastní spolu jsou. Přestože to nebylo s úmyslem, aby jí nebo Edwardovi ublížil. ,,Dobře. Začneme?" Zeptal se a Arye se ulevilo.
Nějakou dobu pracovali, než se Lucas zeptal na otázku, které se Arya snažila vyhnout, ale věděla, že nakonec přijde.
,,Jak jste se k nám dostali tak rychle a jak jsi zastavila to auto?" Zeptal se. ,,Já ti to nemůžu říct." Řekla a sklopila hlavu. ,,Nikomu to neřeknu." Řekl. ,,Nemůžu." Řekla, pobrala si své věci a šla pryč.
Po cestě si začala říkat, že to nebyl zrovna moc nejlepší nápad, ale někde uvnitř byla ráda, že byla v jeho blízkosti, a že se ovládla.
ČTEŠ
Vampire princess (FF Twilight Saga)
Fanfiction(Probíhají úpravy) Arya Volturi, princezna upírů. Když se s Cullenovými přestěhovala do Forks, nečekala, že tam najde někoho, do koho se zamiluje. A hlavně nečekala, že to bude člověk. Podívejte se na příběh 3 000 starého upíra a na příběh obyčejn...