,,Má smůlu. Já ho nepustím a budu ho chránit svým vlastním životem."
Arya nemohla uvěřit tomu, jak se všechno rychle uklidnilo.
Každý byl uvolněnější, celá atmosféra byla uvolněná.
Stačilo jen, aby se Bella cítila lépe a bylo to. Hlavně se s Edwardem usmířili a byl rád, že bude otcem.
Bella se za posledních pár dnů zlepšila a vypadala skoro stejně jako před tím, než otěhotněla.
Jenže potřebovala víc a víc krevních vaků, které rychle ubývaly.
Arye to také moc neulehčovalo pobyt v domě, když cítila tu krev.
Ale něco si uvědomila.
Ty krevní vaky tam byly celou dobu a ona je necítila. Necítila tu krásnou vůni. Ani o tom nevěděla, nezachytila ten pach.
Když se to tak řekne, bylo jí to jedno, když o nic nevěděla. Vydržela a nic se vlastně nestalo.
Arya už od rána seděla s se svými sestrami, Bellou a Lucasem a Edwardem a Bella přemýšlela nad jmény.
Aby se Arya přiznala, nelíbilo se jí ani jedno, ale neřekla to nahlas.
Kdyby to bylo na ní, pojmenuje chlapce William, po svém prvním adoptovaném synovi. A holčičku by pojmenovala Rosabella, nebo Evelyn.
Vždy se jí ta jména líbila. A jednou je chtěla použít, ale už nemohla. Jako upír už nemohla otěhotnět.
,,Ahoj." Pozdravila Bella Jacoba, který se objevil v obývacím pokoji a dvě sestry pomohly Belle vstát.
,,Jsi v pořádku?" Zeptala se Bella a položila si ruku na své těhotenské břicho. ,,Jo. Já v sobě žádného démona nenosím." Žertoval Jacob.
,,Tohle je důležité. Proč jim neřeknete, jak jste se rozhodly." Řekla Rosalie a vlk se zmateně podíval na Lucase a Edwarda. ,,Co zase?" Zeptal se Jacob.
,,Rose chce rozmluvit Belle jména pro miminko." Zasmál se Edward. ,,Nelíbí se jí." Dodala Bella.
,,No, já jsem na tvé straně ať vybereš co chceš." Řekl Jacob. ,,Nejsou tak špatné. Když to bude kluk EJ. Edward, Jacob." Vysvětlila Bella. ,,Dobře, fajn. To není to hrozný. Řekni to holčičí jméno." Přikývla Rosalie.
,,Hrála jsem si se jmény našich maminek. Renee a Esme. A napadlo mě Renesmee." ,,Renesmee." Zopakoval Jacob a Edward se zasmál.
,,Moc divný?" Zeptala se Bella. ,,Je krásné." Usmál se Edward.
Aby se Lucas přiznal, také se mu jména moc nelíbila, ale ten by to nahlas neřekl už vůbec.
Byl také trošku uražen, když použila Edward a Jacob.
ČTEŠ
Vampire princess (FF Twilight Saga)
Fanfiction(Probíhají úpravy) Arya Volturi, princezna upírů. Když se s Cullenovými přestěhovala do Forks, nečekala, že tam najde někoho, do koho se zamiluje. A hlavně nečekala, že to bude člověk. Podívejte se na příběh 3 000 starého upíra a na příběh obyčejn...