,,Proč je to tak vtipné?"
Arya se v hlubokém lese skrývala za stromem a skenovala celou oblast kolem sebe, aby se přesvědčila, že nikdo není kolem.
Když nikoho nezahlédla, trochu odstoupila od stromu a pomalu a potichu se vydala dál do lesa.
Našlapovala tak lehce a snažila se nevydat jakýkoliv zvuk, který mohl kohokoliv poblíž přilákat.
Snažila sena sebe tak moc neupozorňovat, ale v lese to nebylo zrovna nejlehčí.
Putovala dál a rozhlížela se kolem sebe, jakoby ji někdo sledoval.
Byl to špatný pocit, ale zároveň i zábava.
Poblíž praskla větvička a Arya se zastavila a začala se rozhlížet kolem sebe.
Najednou ji někdo popadl za pas a přehodil přes rameno.
Arya se začala nahlas smát a mlátila Lucase pěstmi do zad.
,,Lucasi, stop! Pusť mě prosím!" Smála se a všemožně se kroutila, ale nic, Lucas ji stále držel.
,,Víš, že se mi ani nechce. Mám skvělý výhled." Řekl Lucas, plácl ji přes zadek a zasmál se jejím pokusům se vyprostit. ,,No tak." Kňučela Arya.
,,Co za to?" Zeptal se a lstivě se pro sebe usmál. ,,Polibek." Řekla, ale znělo to spíše jako otázka.
Lucas chvíli dělal, že přemýšlí, až nakonec odpověděl. ,,Ne."
,,No tak. Prosím. Už budu hodná." Prosila dál, ale Lucas jen zakroutil hlavou a smál se.
,,Prosím, prosím, smutně koukám." Pokračovala v přemlouvání. ,,Já tedy nic nevidím." Řekl.
Arya vykřikla, když ji Lucas z ničeho nic přirazil ke stromu a dal jí zápěstí nad hlavu.
,,To nebylo hezké." Řekla. ,,Řekla jsi, abych tě pustil, ale neřekla jsi jak, kde a kam." Řekl a přistoupil k ní blíž.
Jejich rty byly velmi blízko, až se o sebe lehce otírali.
Arya věděla, že kdyby jí bilo srdce a mohla by dýchat, zdálo by se jí, že její srdce ji vyskočí z hrudi a dýchání se stane těžší.
Také by její tváře přímo planuly, ale bohužel ani jedna ze tří věci nebyla možná ani u jednoho z nich.
,,Fuj. No tak. Já myslel, že jsme šli lovit, ne tady jen tak cukrovat a plašit všechnu zvěř." Řekl Emmett pár metrů od nich a pár se na něj zamračil, než se tam objevil i zbytek rodiny s úsměvem na rtech.
,,Vy klidně lovte. My jsme si našli jinou zábavu." Řekla Arya a vyplázla na ně jazyk. ,,A nemůžete si tu zábavu vzít do pokoje?" Zeptal se Jasper pobaveně a zněl uvolněněji, když nikde poblíž nebyla Bella s krví ve svých žilách.
,,Sice by jsme mohli, ale nechceme." Řekl Lucas a ušklíbl se na Aryu, která se zasmála svému příteli a přikývla.
,,No tak, už se vraťme. Někteří z nás se musí převléct." Řekla Alice a poukázala na to, že Jasper a Emmett byli celí pokryti krví ubohých a nevinných zvířat.
Oba dva kluci naštvaně zasténali, ale i tak se všichni vydali domů.
,,Hele, přemýšleli jste někdy, jestli žijí třeba i mořské panny nebo i víly. Přece jen, když žijí upíři a vlkodlaci, můžou žít i další nadpřirozené bytosti, ne." Řekla Arya, když už seděli v obývacím pokoji a všichni se na ni otočili a zvedli obočí.
,,No, co. Jen jsem se zeptala." Řekla a zvedla ruce do vzduchu. ,,Podívejte se třeba na Alice. Jste si jistí, že před tím byla člověk? Co když to byla pixie? Přece nejsem jediná, které tak připadá." Pokračovala dál v polemizování.
,,Ann, lásko, jsi v pořádku?" Zeptal se Lucas a podíval se na Aryu, která seděla na jeho klíně. ,,Proč bych nebyla?" Oplatila Arya otázku a zněla zmateně.
,,Protože nic podobného jsme od tebe ještě nikdy neslyšeli." Řekl Carlisle a Arya pokrčila rameny. ,,No a co."
Arya se dívala, jak už to Emmett nevydržel a s velmi hlasitým smíchem a ránou spadl ze sedačky na zem.
,,Opravdu jsem jediný, komu to přijde vtipné?" Zeptal se během smíchu. ,,Ne." Odpověděla Rosalie a přidala se k Emmettovi, stejně tak i zbytek rodiny a Arya se na ně nechápavě dívala.
,,Proč je to tak vtipné?" Zeptala se. ,,Protože jsme si nikdy nemysleli, že tohle od tebe uslyšíme." Odpověděl Jasper.
Arya protočila očima a skřížila si ruce na prsou.
,,Jako malé děti." Řekla si pro sebe. ,,Nechci nic říkat, Aryo, ale teď, jak jsi mluvila, jsi zněla ty, jako dítě." Řekla Esme a usmála se na svou dceru.
Takhle šťastnou ji opravdu ještě nikdy neviděla. Ani nikdy nepomyslela na to, že by tyhle věty vyšli z Aryyných úst.
Ale byla ráda, když ji viděla tak šťastnou. Stejně jako zbytek rodiny.
Už i Arya věděla, že to nevydrží a přidala se ke své rodině.
Aby se Arya přiznala, také si nikdy nemyslela, že to řekne, ale ano. Ale nebylo to poprvé, co se takhle smála od té chvíle, co přišel Lucas, akorát to bylo vždy u něj doma.
Byla také ráda, že takhle odlehčila atmosféru a každý se smál a byl šťastný. Taková rodinná chvíle nebyla už dlouho, ale chyběl jí tam Edward a Bella, i když ta o něco méně.
Ani nevěděla proč, ale z nějakého důvodu se jí Bella v některých ohledech zprotivila. V poslední době okolo ní měla zvláštní pocit a ani nevěděla, co to je.
Ale teď neměla čas to řešit. Byla se svou rodinou, a to bylo nejdůležitější. A také si to odpoledne chtěla užít. Užít si tu úžasnou a šťastnou chvíli. Tu příjemnou atmosféru a klid.
ČTEŠ
Vampire princess (FF Twilight Saga)
Fanfiction(Probíhají úpravy) Arya Volturi, princezna upírů. Když se s Cullenovými přestěhovala do Forks, nečekala, že tam najde někoho, do koho se zamiluje. A hlavně nečekala, že to bude člověk. Podívejte se na příběh 3 000 starého upíra a na příběh obyčejn...