XXXIX.

825 46 5
                                    

,,No to snad ne

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,No to snad ne."

,,Mami?" Začal William, když se díval, jak jeho matka dává pár kusů oblečení do malého batohu.

,,Ano, zlato?" Zeptala se Arya, aniž by se na něj otočila.

,,Kam jedeme?" Zeptal se. ,,Navštívit pár mých starých přátel. Chci je požádat o pomoc, víš." Odpověděla.

Vzala už sbalený batoh, vzala Williama za ruku a šla za ostatními.

Každý si musel sbalit všechny věci, které potřebovali na cestu. Což zahrnovalo hlavně pasy a různé doklady.

Bylo tolik míst, kam museli jet, tolik lidí, které museli požádat o pomoc a přesvědčit je, že ní špatného neprovedli, a aby se stali jejich svědky.

Arya doufala, že přesvědčí všechny přátele, aby se přidali. Nežádali předce o to, aby bojovali proti Volturiovým, jen potřebovali svědky.

I když si nebyla jistá, že je Volturiovi vyslechnou. To už spíše dojde k boji.

,,Dobrá, vyrazíme, ať to máme za sebou." Řekl Jacob, ale zarazil se, když venku viděl Sama. Všichni se podívali stejným směrem jako Jacob a také ho zahlédli.

Všichni se vydali za dům, aby zjistili, co se děje, proč je přišel navštívit.

Trvalo pár sekund, než tam došli a Carlisle si okamžitě převzal dopis, aby si to mohl přečíst.

,,To ti posílá Alice. V noci přešli s Jasperem přes naše území." Vysvětlil Sam.

,,Carlislee?" Zeptala se Esme. ,,Opustili nás." Povzdechl si, když si dopis přečetl. ,,Proč?" Ptala se smutně Rosalie. ,,To nepíše." Odpověděl Carlisle.

Arya nic neřekla. Bylo jí jasné, že Alice nechce, aby ostatní věděli, proč odchází. Předce jen by jim to jinak řekla.

Arya nechtěla od Alice podrobnosti, protože jí věřila. A ať už dělala cokoliv, pomůže jim to a zajistí vítězství, když se to tak řekne.

Musela Alice věřit, protože dobře věděla, co dělá.

Také věděla, že pokud se to bude upírat špatným směrem, bude muset Williamovi zajistit bezpečí.

Nemohla ho nechat jen tak.

Arya nevěděla proč, ale když už šel každý ke svým autům, objevila se tam dívka s taškou přes rameno.

Arya ji okamžitě poznala, byla to Leah, která jim "pomáhala" v době, kdy byla Bella těhotná. I když tam byla spíše pro to, že nechtěla nechat svého bratra samotného.

,,Co tu děláš?" Zeptal se hrubě Jacob, když ji zahlédl. ,,Poslal mě Sam, prý vám mám pomoct." Řekla s odporem, podle čehož Arya uznala, že tam opravdu nechce být.

Arya se musela zamračit, když se Leah podívala na Williama a zamrzla na místě.

,,No to snad ne." Řekla Arya nevěřícně. ,,Proč?" Dodala a všichni se na ni nechápavě podívali.

,,Ona se vtiskla do Williama." Vysvětlila Arya a ukázala na Leah, která trošku a stydlivě sklonila hlavu.

Nevěděla, co má dělat, bylo to něco nového, byl to zvláštní pocit. Ale ne špatný, naopak.

Příjemný. Vždy si přála svůj otisk. Nechtěla být sama.

No a tady byl.

Napůl člověk, napůl upír.

,,Nevybrala jsem si to." Řekla po chvíli.

,,Prosím nastup si, už musíme vyjet." Řekla Arya raději, než si všichni opravdu nastoupili do aut.

,,Mami, za kým jedeme?" Zeptal se William. ,,Nejdříve za mou známou. Jmenuje se Bree. Potkala jsem ji skoro nedávno." Odpověděla Arya a vzpomněla si na vystrašenou dívku. ,,Nebydlí daleko." Dodala.

Arya zastavila před malým domečkem nedaleko Port Angeles.

Bree tam bydlela úplně sama. Arya jí to pomohla zařídit po té, co se trochu uklidnila a zvykla si na to, že je upírka.

Nakonec vystoupili, přišli ke dveřím, Arya zazvonila a otevřela jim mladá dívka.

,,Aryo." Řekla zaskočeně Bree. ,,Ahoj. Můžeme si promluvit?" Zeptala se Arya. ,,Jistě. Pojďte dál." Pozvala je Bree a odstoupila, aby mohli vejít.

Arya věděla, že jí bude nejlehčí přemluvit, protože moc věcí o upířím světě nevěděla. Pouze základy.

,,Tak co se děje?" Zeptala se Bree. ,,Jdou po nás Volturiovi. Myslí si, že jsme proměnili dvě děti, který jsou pro upíry dá se říct nebezpečné. Je to v podstatě zločin.

Chceme je přesvědčit, že nic takového jsme neudělali a je to nedorozumění." Vysvětlila Arya a pokynula Williamovi, aby Bree ukázal vzpomínky.

,,To je hrozné." Řekla Bree, když to všechno viděla. Nemohla uvěřit, že se Bella a Edward tak vzdali toho chlapce.

,,Pomůžu." Dodala a vůbec nečekala, když k ní Arya rychle přišla a objala ji. ,,Děkuju." Zašeptala Arya.

,,Kam mám jít." ,,K nám. Budou tam i další svědci." Odpověděla Arya. ,,Dobře. A vy?" Ptala se Bree dál.

,,Jdeme pro další svědky." Odpověděla Arya znovu.

,,Uvidíme se, až se vrátíme. Hlavně se nepokoušej zabit Edwarda." Žertovala Arya a i s Bree se zasmála. ,,Nic neslibuji."

,,Ahoj." Rozloučila se ještě Arya a společně s ostatními vyrazila dál.

Arya doufala, že přesvědčí všechny. Přece jen nechtěli tolik.

I když podle ní byla velká pravděpodobnost, že budou bojovat. Věděla, že je její otec jen tak nevyslechne.

To už raději bude bojovat, aby získal ji, Alice a Edwarda. A bylo mu úplně jedno, že někdo zemře i z jeho strany.

Ale Arya by raději zemřela, než aby se tam vrátila. Nechtěla se vrátit do Itálie, nechtěla být využívána, aby Aro posílí svou moc.

Nechtěla mu dopřát takovou moc, kterou si myslel, že dostane tím, že povraždí zbytek Cullenových a ostatní svědky.

To by nikdy nedovolila a věděla, že ostatní také ne.

Vampire princess (FF Twilight Saga)Kde žijí příběhy. Začni objevovat