XIX.

1.1K 60 3
                                    

,,Ale jo, musím

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,Ale jo, musím."

Další otravné ráno.

Arye se vůbec nechtělo do školy plné lidí. Ale byla ráda, že promoce byla skoro za dveřmi a už školu nemusela nějaký čas vidět.

Neochotně slezla z parapetu a šla se převléct.

Oblékla si čisté spodní prádlo, obyčené silonky, černé šaty, které končili těsně nad koleny a měly bílý límeček. Potom si ještě obula černé boty na podpatku a s mašlemi.

 Potom si ještě obula černé boty na podpatku a s mašlemi

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Vzala batoh a šla dolů za svými sourozenci.

,,Tak jdeme, ať to máme za sebou." Řekla a společně vyrazili do garáže, kde nastoupili do dvou aut a jeli do školy.

Teda Alice a Jasper jeli rovnou do školy, Edward a Arya jeli ještě vyzvednout Lucase a Bellu.

,,Dobré ráno, lásko." Popřál Lucas a sedl si za Aryou na zadní sedadla. ,,Ahoj."

,,Včera jsi utekla." Podotkl a Arya protočila očima. ,,Potřebovala jsem domů, abych se mohla převléct." Bránila se Arya a zvedla ruce do vzduchu.

Zastavili před školou a vystoupili.

,,Až na téhle škole skončíme, nechci vidět žádnou školu aspoň padesát let." Řekla Arya, zatímco se trojice zasmála.

,,No, jdeme na matiku. Zatím ahoj, uvidíme se na obědě." Rozloučila se Arya a s Lucasem šla na hodinu matematiky.

,,Kolikrát už jsi vlastně byla ve škole." Zeptal se Lucas. ,,Víš ty, že já ani nevím. Přestala jsem to počítat už dávno." Odpověděla a pokrčila rameny.

Uplynulo dalších pár hodin a nastal oběd a Arya, Lucas, Bella a Edward si šli sednout k Bellyným a Lucasovým přátelům.

,,Právě v čas. Mrkněte na to. Zatím máme: Mí kolegové, studenti... Ne? Ne?" Řekl Mike. ,,My jsme budoucnost. Všechno je možné, když tomu věříte." Pokračoval a Arya trochu protočila očima.

,,Bla, bla, bla. A máš svůj projev." Dodal nakonec a hodil sešit Jessice. ,,Ne. Tohle použiju, až budu chtít, aby mi naházeli diplomu na hlavu, takže dík." Řekla Jessica, vytrhla papír, zmuchlala ho a hodila po Mikeovi.

,,Musíš přijmout to klišé." Řekl Mike a Erik se zasmál. ,,To je každodenní chleba všech řečníků." Řekl. ,,A právě kvůli tomu nejsi ty řečník." Řekla Angela.

,,Jess nepotřebuje klišé. Ta řeč bude bomba." Řekla Bella. ,,Bomba? Změní nám život." Řekla Jessica a hned na to, si ke stolu přisedla Alice s Jasperem.

,,Chci uspořádat párty." Řekla okamžitě Alice. ,,Skvěle, kolikrát absolvujeme střední školu?" Zeptal se Jasper a Arya se zasmála.

,,Párty? U tebe doma?" Zeptala se Angela. ,,Nikdy jsem tam nebyla." Řekla Jessica. ,,U nich nikdy nikdo nebyl." Řekl jí Erik.

,,Další párty?" Zeptal se Edward a trochu se zamračil. ,,Bude to legrace." Odpověděla Alice. ,,Jo, tos říkala i posledně." Odsekla Arya a sklonila hlavu dolů.

Arya si všimla, že Alice najednou přestala vnímat a měla prázdný výraz a opřela se o opěrku židle. Všimli si to i zbylí sourozenci a Bella.

,,Ty Angelo, potřebuješ pomoct?" Zeptala se Bella, aby odlákala pozornost od Alice. ,,Vlastně jo, mám..."

Arya přestala vnímat ostatní a vzala Alice za ruku.

Arya viděla Victorii a svou rodinu, která se jí snažila chytit, jenže se jim to nějak nevedlo.

Musela se zamračit, když Aliciyna vize skončila.

Arye se vůbec nelíbila současná situace.

V Seattlu začali záhadně mizet lidé a zmizení velmi přibývalo. Victorie se začala objevovat čím dál tím víc a Cullenovi se to snažili vyřešit, ale nic.

Uběhlo dalších pár hodin a po škole odvezli Edward a Arya dvojčata na policejní stanici, kde zastavili a vystoupili, aby mohli počkat na Charlieho, který měl dost práce.

,,My víme, že víte, co Alice viděla. Řekněte nám to." Řekla Bella a Lucas přikývl. ,,To nic není." Řekl Edward. ,,Vypadali jste ustaraně." Podotkl Lucas.

,,Všichni si všimli, jak je Alice divná." Řekla nakonec Arya. ,,To má být nějaká novinka? To už ví všichni dávno, takže žádné výmluvy." Řekl Lucas a Arya musela s úsměvem zakroutit hlavou.

,,Co se asi stalo?" Zeptala se Bella, když se otočila zpět ke skleněným dveřím, přes které šlo vidět.

,,Jejich syn se ztratil v Seattlu víc ne před rokem. Charlie dělá co může." Odpověděl Edward. ,,Vy o tom něco víte?" Zeptala se Bella.

,,Už nějakou dobu situaci v Seattlu sledujeme. Nevysvětlená zmizení, náhodné vraždy. Jestli se situace stane ještě nápadnější, tak nastoupí Volturiovi." Řekla Arya.

,,Když půjdou do Seattlu, můžou přijít sem. My jsme ještě lidé." Řekl Lucas. ,,Tak daleko to nedojde." Zakroutil Edward hlavou.

Dveře stanice se otevřely a vyšel manželský pár a za nimi Charlie.

,,Ahoj." Řekla dvojčata dohromady. ,,Ahoj." Pozdravil Charlie. ,,Jdeme na večeři?" Zeptala se Bella. ,,Jo. Jdeme znamená ty, já a Lucas?" Zeptal se a Edward se zasmál.

,,Jenom jsme je sem zavezli. Uvidíme se." Řekl. ,,Pá." Rozloučila se Bella a Edward začal odcházet.

,,Uvidíme se zítra." Řekla Arya a nechala Lucase, aby jí dal pusu na rozloučenou. ,,Ne, dnes večer." Zašeptal jí do ucha.

Arya se usmála a šla za Edwardem k autu, kde se ještě zastavili a otočili na dvojčata.

,,Jo a naši rodiče chtěli, abychom vám připomněli ty letenky, co jste dostali k narozeninám." Řekl Edward ještě než nastoupili.

,,Jaké letenky?" Zeptal se Charlie. ,,Jen aby jsme navštívily mámu na Floridě." Vysvětlil Lucas. ,,To bylo laskavé." ,,Propadnou. Raději je využijte tenhle výkend." Dodala Arya a Lucas se na ni podezřele podíval.

,,Nemůžeme tu vše hodit za hlavu a jet na Floridu." Řekla Bella. ,,Může to být poslední šance ji vidět, než absolvujete." ,,Možná to není špatný nápad. Vypadnout na pár dní z města, získat vsi odstup." Uznal Charlie.

,,Rádi by jsme mámu viděli." Začala Bella. ,,Jen pokud si vezmete ty další dvě letenky." Dodal Lucas. ,,Počkat. Vy máte čtyři?" Zeptal se Charlie a jeho syn přikývl. ,,Super. Tohle mi vážně udělalo radost." Dodal Charlie.

Arya věděla, že Charliemu nevadí, protože narozdíl od Edwarda ji měl rád. Naštěstí.

Když upíří sourozenci nastoupili do auta, Arya se nahlas zasmála.

,,Myslím, že Charlie tě nikdy nebude mít rád." Řekla a nepřestala se smát. ,,Nemusíš mi to připomínat." Řekl Edward a protočil očima. ,,Ale jo, musím."

Arya se naposledy zasmála, než se začala dívat z okna na stromy, které míjeli.

Nevěděla proč, ale často přemýšlela nad tím, co by se stalo, kdyby se ty narozeniny před rokem nepokazily. Nebo nad tím, co by stalo, kdyby se nikdy nevrátila zpět a byla by stále to monstrum.

Vampire princess (FF Twilight Saga)Kde žijí příběhy. Začni objevovat