XXXVIII.

936 52 4
                                    

,,Takže, jak se cítíš?"

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,Takže, jak se cítíš?"

Arya seděla u svého okna a čekala, až se Lucas konečně probudí.

Už jí nebavilo čekat. Chtěla ho vedle sebe. Mluvit s ním a to všechno, jenže zatím nemohla.

Nechala ho, aby v "klidu" prošel svou proměnu.

Arya ani nevycházela z pokoje. Dokonce dovnitř nikoho nepouštěla. Ani Bellu, která chtěla vidět svého bratra.

Arya věděla, že by Bellu neměla vyhazovat z pokoje, když to byl její bratr, ale prostě už byla taková a chtěla Lucase pro sebe.

Ano, znělo to velmi sobecky, ale jinak to říct nemohla.

Arya si povzdehla, slezla se tvého místa na parapetu a přešla k posteli, na kterou se posadila a vzala Lucase za ruku.

,,Ani nevíš, jak moc si přeju, aby jsi byl už vzhůru. Chci tě mít konečně u sebe. Nevím, jestli si to víš, jestli to vnímáš, ale už se měníš skoro čtyři dny a mám o tebe strach." Řekla potichu.

Lehla si vedle něj, položila si hlavu na jeho hruď a poslouchala, jak jeho srdce bilo pomaleji a pomaleji.

Prudce se posadila, když srdce vydalo poslední úder a čekala. Čekala, dokud neotevře oči.

Proběhla sekunda, dvě, tři...

A tu desátou zničeho nic otevřel své rudé oči.

Arya se usmála a vzala zmateného Lucase za ruku.

Lucas se posadil a okamžitě se podíval na Aryu po jeho boku.

,,Aryo." Řekl bez dechu.

,,Ahoj." Pozdravila ho s úsměvem a Lucas ji okamžitě objal a přitáhl k sobě.

,,Ani nevíš, jak moc jsem ráda, že jsi zpět, ale máš teď větší sílu a drtíš mě." Řekla z těžka a Lucas ji s omluvou okamžitě pustil.

,,Je mi to líto. Kdybych tam byla..." Začala, ale Lucas ji přerušil polibkem.

,,Nechci o tom slyšet ani slovo. Nemůžeš za to, nikdo nemohl vědět, že se tam objeví." Řekl Lucas potichu, když se trochu odtáhl, ale jejich rty se stále lehce dotýkaly.

,,Co Bella a ostatní? Jsou v pořádku?" Zeptal se a Arya přikývla. ,,Jen Jacob se zranil, ale už je v pořádku." Odpověděla.

,,Můžu Bellu vidět?" Zeptal se Lucas, protože se opravdu bál o svou sestru. Od té doby, co ho Victorie kousla nevěděl, co se dělo.

,,Nejdříve by jsi měl jít lovit." Řekla Arya a nenechala ho odejít za svou sestrou, která byla jen o patro níž.

Lucas si uvědomil svou tohu po krvi, svou žízeň a podíval se z okna ven.

Arya vstala a natáhla k němu ruku.

,,Pojď." Pobídla ho.

Lucas přijal její nabízenou ruku, vstal a šel s Aryou na balkon, ze kterého vyskočili a běželi do lesa.

Šli dalších pár minut, než se zastavili.

,,Zavři oči a poslouchej." Poradila Arya a Lucas to udělal. I Arys je zavře. Ale ne proto, aby zachytila pach nějakého zvířete, ale aby si mohla poslechnou probouzející se přírodu.

Když se Lucas pohl, otevřela oči a šla pomalu za ním.

Potichu došli až k mladé srnce. ,,Už čeká jen na tebe." Řekla Arya.

Později toho dne, mířili domů a oba dva pořádně nakrmení.

,,Takže, jak se cítíš?" Zeptala se Arya po cestě. ,,Jinak, ale zároveň stejně." Odpověděl Lucas a Arya se musela zasmát.

,,Budeš si muset zvykat na všechno, ale většinou to netrvá příliš dlouho." Řekla Arya a pokrčila rameny.

Došli až za dům, kde se na chvíli zastavili.

Všimla si, když jeho hlava okamžitě vystřelila k domu a pochopila, že už cítil Bellynu krev.

,,Zvládneš to?" Zeptala se Arya pro jistotu a Lucas váhavě přikývl. ,,Dobře, tak pojď." Řekla, vzala ho za ruku a vedla dovnitř.

Arya věděla, že už na ně všichni čekají v obývacím pokoji, protože jim chtěli dát při lovu trochu času a potom se společně přivítat.

Stoupli se mezi dveře a dívali se na ostatním

,,Neměli by být upíři trochu všímavější?" Zeptal se potichu Lucas a naklonil se k Arye, která se zasmála a přilákala na sebe všechnu pozornost.

Bella už chtěla běžet za svým bratrem, ale Edwardova ruka ji zastavila.

Edward se podíval na Aryu, která lehce přikývla, takže Edward nechal Bellu jít a Bella Lucase šla okamžitě obejmout.

Arya viděla, jak Bellu trošku drtil ve svém objetí, protože si ještě nezvykl na svou sílu, a tak ho trochu odtáhla.

,,Vypadáš strašidelné s těma očima." Podotkl Emmett a všichni se zasmáli. ,,Jsem rád, že jsem tě zastrašil." Řekl Lucas a protočil očima.

,,Musím říct, že je trochu zvláštní být upír, ale na druhou stranu je to skvělý." Dodal. ,,Jen počkej. Ještě se máš co učit." Řekla Arya a objala jeho paži.

,,Jak se cítíš?" Zeptal se pro jistotu Carlisle. ,,Dobře. Nejdříve jsem měl hlad, ale po lovu už je to v pořádku. Stále si ale zvykám na sílu a rychlost." Odpověděl Lucas a Carlisle přikývl.

,,Jestli někdo nemá námitky, ráda bych s ním šla zpět nahoru." Řekla Arya a ostatní zakroutili hlavou.

Arya popadla Lucase za ruku a upíří rychlostí je přesunula k ní do pokoje, kde si lehli na její postel.

,,Co se vlastně dělo dál po tom, co mě Victorie kousla?" Zajímal se Lucas a Arya si povzdechla a posadila se.

,,Edward tě přinesl na bojiště, kde jsem k tobě okamžitě přiběhla. Jacoba zranil jeden novorozenec, když chtěl pomoct Leah. Hned na to přišli Volturiovi.

Prohodili jsme pár slov, zachránili dívku, která se vzdala a nebojovala a já je zastrašila a odešli.

Potom jsem tě přenesla k sobě do pokoje, kde jsem s tebou strávila čtyři dny." Vyprávěla stručně Arya a Lucas přikývl.

,,Jsem ráda, že jsi zpět." Řekla a položila si hlavu na jeho hruď.

Arya doufala v tlukot srdce, ale věděla, že už ho nikdy neuslyší.

Už nikdy nebude moct poslouchat jeho pravidelný a uklidňující a příjemný tlukot, který ji stále uklidňoval a připomínal, že je Lucas ještě člověk.

Tak moc si přála, aby mohla vrátit čas a dopřát Lucasovi ještě pár dnů jako člověk, i když věděla, že už chtěl být upír.

Vampire princess (FF Twilight Saga)Kde žijí příběhy. Začni objevovat