IV.

1.5K 74 6
                                    

,,Nechte mě být

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,Nechte mě být."

~°~♡︎°🆎°♡︎~°~

Byl to den po autonehodě a konala se nějaká exkurze do nějakého skleníku.

Arya ani pořádně nevěděla, proč tam jedou, bylo jim to k ničemu, stejně nikdo nebude dávat pozor. Byli to teenageři a to způsob, jak se dostat ze školy.

Arya a Edward stáli vedle sebe a oba dva poslouchali rozhovor mezi dvojčaty a Mikem, který žádal Bellu, aby šla s ním na ples.

Arye zrovna tohle bylo jedno, ale výmluva, že budou v Jacksonvillu, ji zaujala.

Arye bylo hned jasné, že je to pouze výmluva, ale Mike to vůbec nepobral a skočil jim na to. Nemohl být hloupější. Jen nechápala, proč se tak vymlouvat. Nestačilo říct příště ne?

Z odposlouchávání je vyrušil učitel, který všem řekl, že si mají nastoupit do autobusu.

Alice a Jasper prošli kolem Aryy a Edwarda a Alice se na ně zvláštně podívala.

,,Co tak koukáš?" Zeptal se Edward a zasmál se, než všichni upíří sourozenci nasedli do autobusu.

,,Alice, dej mi ruku." Řekla Arya, když si sedla vedle malé, takže byli bratři nuceni sedět spolu za dívkami.

Alice jí ruku s úsměvem podala a Arya se jí pokoušela přečíst myšlenky.

Arya naštvaně zavrčela, když neviděla nic podstatného. Arya věděla, že si Alice vybudovala určitou imunitu vůči jejímu daru. Nebyla přímo imunní, akorát se naučila, jak se tomu vyhnout.

Téměř vždy, když se Arya chtěla podívat, co Alice viděla ve své vizi, Alice jí ukázala ukázala falešnou a skryla zbytek před Aryou.

Nebudeme si lhát, Aryi to vadilo.

,,Přestaň s tím." Řekla Arya a Alice pouze nevinně usmála. ,,A s čím?" Zeptala se a Arya protočila očima.

Nebyla to příliš dlouhá cesta a Arya byla ráda, že byla konečně venku z autobusu.

Všichni vešli do skleníku a začali procházet.

Arya opravdu nevnímala a rozhlížela se kolem, aby se mohla podívat na všechny květiny a rostliny okolo.

Nakonec zrychlila krok až nakonec se dostala vedle určitého chlapce.

,,Víš, neumíš příliš lhát. Proč ta výmluva?" Zeptala se Arya a Lucas trochu vyděšeně povyskočil, než se podíval na lehce pobavenou dívku. ,,Slyšela jsi nás?" Zeptal se Lucas zmateně.

,,Neodpověděl jsi na mou otázku." Řekla Arya, aby se vyhla otázce. ,,A ty a tvůj bratr neodpovídáte na naše." Oplatil Lucas.

,,Protože to není vaše věc." Zavrčela Arya. ,,A tvoje věc zase není, proč jsme se vymlouvali." Dohadoval se zase Lucas.

Vampire princess (FF Twilight Saga)Kde žijí příběhy. Začni objevovat