,,Nezačínej."
~°~♡︎°🆎°♡︎~°~
Lucas byl rád, když byla další přestávka a on i jeho sestra vyrazili s jejich novými přáteli vyrazili na oběd do kantýny.
,,Mikeu, už si se seznámil s mojí Bellou?" Zeptal se Eric, který u stolu seděl taky. ,,S tvojí Bellou?" Zeptal se Mike a než stihl kdokoliv něco udělat, přišel k nim Tyler, který dal Belle pusu na tvář. ,,Ta je moje."
Odsunul Mikeovi židli a začal utíkat a Mike za ním.
Lucas se zamračil na vzdalující se chlapce. Nelíbilo se mu jejich chování a nelíbilo se mu, jak se chovali k jeho sestře. Nebyla věc, kterou si mohli jen přivlastnit.
,,Proboha. Jsou jako prvňáci, co dostali novou hračku." Zasmála se falešně Jessica a přisunula se blíže k Belle.
,,Úsměv." Řekla nová dívka u stolu, než vyfotila Bellu i s bleskem.
,,Promiň, potřebuju kandidáta na svůj..." ,,Ona to nechce, Angelo. Už to nevytahuj." Přerušil Erik, než odešel.
,,To nic." Řekla Bella. ,,No tak to zase napíšu o pití nezletilých." Povzdechla si Angela, další dívka u stolu.
,,Co třeba poruchy příjmu potravy. Mužské vycpávky do plavek." Navrhla Bella. ,,Hej!" Vykřikl Lucas uraženě a cítil se nepříjemně, když seděl sám s třema holkama. Nechtěl tam být zrovna sama, ale byla tam jeho sestra a víc přátel tam prozatím neměl.
,,Tenhle námět se mi líbí." Usmála se Angela, než si s Jessicou začaly povídat.
Lucas i Bella se podívali z okna, kde okamžitě uviděli zvláštní skupinku teenagerů.
,,Kdo to je?" Zeptala se dvojčata společně a upoutali na sebe pozornost dvou dívek.
,,Cullenovi." Odpověděla Angela. ,,Jsou to nevlastní děti doktora Cullena. Přestěhovali se sem z Aljašky, je to pár let." Vysvětlila Jessica. ,,Moc se tu s nikým nebaví." Pokračovala Angela. ,,Jo, pořád jsou jen spolu. Jako spolu, chápeš."
Jako první vešlo krásná blondýnka a po jejím boku šel svalnatý kluk. Byl celkem zastrašující.
Jenže když by jste ho potkali, zjistili by jste, že je jako dítě, které uvízlo v dospělém těle.
,,Ta blondýnka, to je Rosalie a ten kluk, to je Emmett. Jsou jako jeden. Není to nezákonné?" Zeptala se Jessica. ,,Jess, ale oni přece nejsou příbuzní." Řekla Angela. ,,Jo, ale žijí spolu. Je to divný."
Lucas se zamračil na dívku. Proč by to mělo být divné? Nebyli pokrevní příbuzní a pokud se milovali, mohli být spolu. Navíc i normální páry spolu žily. Co bylo na tomhle jiné?
Další vešla menší brunetka a vyšší blonďatý chlapec.
Rozhodně nevypadal, že tam chce být. Zdálo se, že je mu to velmi nepříjemné a přál si být kdekoliv jinde.
Lucas si ho pamatoval ze své hodiny historie. Seděl sám v zadní části třídy, poslouchal učitele a snažil se chovat, jakoby nikdo jiný ve třídě nebyl.
,,Ta malá tmavovláska je Alice a ta je fakt divná. Ona pořád chodí s Jasperem, to je ten kluk, který vypadá, jakoby ho pořád něco bolelo." Alice vzala Jaspera za ruku a šli spolu dál.
Nakone vešla poslední dvojice.
Lucas se s úžasem podíval na dívku s černými vlasy po lopatky. Vypadala velmi odlišně od své rodiny. Až na její bledou pleť. Narozdíl od své rodiny měla velmi chladné modré oči, které neukazovaly příliš mnoho emocí.
Byla překrásná.
,,A oni?" Zeptala se nakonec Bella. ,,To je Edward Cullen. Je naprosto úžasný, jak vidíš. Ale evidentně mu není žádná dost dobrá. A ona je Arya Cullenová. Pro ni není zase dobrý žádný kluk. Dám vám malou radu, nestrácejte s nimi čas." Řekla Jessica. ,,To jsme ani neměli v plánu." Řekla Bella za dvojčata a naposledy se podívala na všechny Cullenovi.
Jenže Lucas se nedokázal otočit. Musel dál koukat a obdivovat Aryu.
Byla pro něj jako bohyně, kterou chtěl uctívat. Její modré oči a černé vlasy způsobily, že velmi vyčnívala ze skupiny.
Na chvíli navázali oční kontakt, než se Arya trochu zamračila a otočila na své sourozence.
Lucas nevěděl, co má za problém, když se na něj tak zamračila, ale zatím se to rozhodl neřešit a raději už se otočil zpět ke svému obědu.
~°~♡︎°🆎°♡︎~°~
Arya
,,Já ji dám, že pro mě není žádný dost dobrý." Zavrčela Arya. ,,Vypadá to tak, Aryo." Řekla Rosalie. ,,Nezačínej." Protočila očima Arya.
,,To je zvláštní." Řekl najednou Edward. ,,Co?" ,,Ani jednomu nemůžu číst myšlenky." Odpověděl Aryi, která se na něj zmateně podívala.
Zazvonilo a ona protočila očima.
,,Uvidíme se před školou." Řekla Arya, než si vzala všechny věci a šla na hodinu angličtiny.
Když vešla, učebna byla skoro prázdná. Sedla si na své obvyklé místo, do třetí lavice u okna a položila si všechny své věci.
Třída se začala plnit a poslední, kdo vešel, byl Lucas. Dal učiteli papír, který podepsal a poslal ho, ať si sedne na poslední volné místo, které bylo shodou okolností vedle Aryi.
Lucas se posadil vedle ní, zatímco se Arya okamžitě odsunula a svou rukou si zakryla nos i pusu.
Arya už několikrát cítila touhu po krvy, ale ještě nikdy necítila tak krásnou a omamnou vůni. Byla tak lákavá. Vůně byla až nepopsatelná a Arya začala mít strach, že se neudrží a zabije nového chlapce, hned na tom místě.
Cítila, jak její hrdlo začalo hořet a ten pocit žízně. Jakoby roky nepila krev.
Jakmile zazvonilo, Arya si pobrala všechny své věci a byla venku ještě před učitelem.
Z hodiny zamířila přímo do kanceláře, kde se setkala s Edwardem, který měl úplně stejný problém. Krev dvojčat.
,,Musí být předce něco volného." Řekla Arya. ,,Fyzika, biochemie." Pokračoval Edward. ,,Ne. Všechno třídy jsou plné. Hned, děti."
Nevlastní sourozenci se trošku otočili na dvojčata, než se otočili zpět k sekretářce.
,,Obávám se, že na té chemii a angličtině budete muset zůstat." Pokračovala starší paní. ,,Fajn." Zavrčel Edward. ,,Nějak to přetrpíme." Dodala naštvaně Arya a oba dva naštvaně odešli z kanceláře, při čemž Arya nezapomněla strčit do Lucase ramenem.
Arya i Edward museli na nějaký ten čas vypadnout, protože to bylo k nevydržení. Jejich vůně byla nepopsatelná a oba dva museli znovu získat kontrolu.
ČTEŠ
Vampire princess (FF Twilight Saga)
Fanfiction(Probíhají úpravy) Arya Volturi, princezna upírů. Když se s Cullenovými přestěhovala do Forks, nečekala, že tam najde někoho, do koho se zamiluje. A hlavně nečekala, že to bude člověk. Podívejte se na příběh 3 000 starého upíra a na příběh obyčejn...