,,Ještě nikdy jsem nebyla na plese."
Od nehody s Jamesem už uplynul nějaký ten pátek a byl den před plesem.
,,Už máš oblek?" Zeptala se Arya, když se nepozorovaně dostala do Lucasova pokoje.
Lucas sebou polekaně trhl a otočil se k oknu, kde Arya stála s úsměvem na tváři.
,,Začíná mě to štvát čím dál tím víc. Máme dveře, víš to?" ,,Samozřejmě, že ano, ale to už by nebyla taková zábava." Zasmála se Arya.
,,Proč jsi vlastně přišla?" ,,Už jsem to nemohla vydržet. Alice pořád pobíhá po domě a nemluví o ničem jiném než o plese, a že by jsme se měli začít chystat." Odpověděla Arya, protočila očima a posadila se vedle Lucase na postel.
Lucas se zasmál a podíval se na Aryu.
,,Vyvádí takhle vždy, když je ples." Dodala a také se na něj otočila.
,,Víš, že jsi překrásná?" ,,A ty víš, že mi až moc lichotíš?" Oplatila a lehce se usmála.
,,Už jsem ti někdy řekl jak moc tě miluju?" Zeptal se a naklonil se k ní blíž. ,,Nemyslím si to." Odpověděla a zopakovala gesto.
Lucas uzavřel tu mezeru mezi nimi a políbil ji jako ještě nikdy před tím.
Arya se posadila na Lucase obkročmo a on jí dal okamžitě ruce na pas.
A zrovna, když jí Lucas vyslékl tričko, se otevřely dveře a v nich stál překvapený Charlie.
,,Přijdu raději později." Řekl, než znovu zavřel a odešel.
Arya se si trapně opřela hlavu o Lucasovu hruď a Lucas se zasmál.
,,Nesměj se. Tvůj otec nás při tom malém přistihl." Řekla a přetáhla ho přes obličej polštářem.
,,No tak, Ann." ,,Ann?" Zeptala se Arya a zvedla obočí. ,,Trochu jsem si zkrátil tvé druhé jméno." Vysvětlil a Arya přikývla.
,,Asi bych měla pomalu jít, už teď mě Alice chce jistě zabít." Řekla Arya než vstala a vzala si své tričko.
,,Dobře. Raději tě vyprovodím dveřmi, bylo by divné, kdyby jsi se jen tak vypařila." Přikývl Lucas a vedl Aryu dolů.
,,Takže zítra." Řekl Lucas skoro neslyšně. ,,Jo. Budu se těšit." Řekla Arya, než mu dala pusu na tvář a zmizela v lese.
Arya byla ráda, že se domů dokázala proplížit a dostala od Alice výprask až později, ne hned.
Ale Arya byla vděčná Alice, že jí připravila překrásné šaty a doplňky na ples.
Arya měla také jet s Edwardem, aby mohli společně po cestě vyzvednout Lucase i Bellu.
Později teda Arya slezla z parapetu a šla se chystat.
ČTEŠ
Vampire princess (FF Twilight Saga)
Fanfiction(Probíhají úpravy) Arya Volturi, princezna upírů. Když se s Cullenovými přestěhovala do Forks, nečekala, že tam najde někoho, do koho se zamiluje. A hlavně nečekala, že to bude člověk. Podívejte se na příběh 3 000 starého upíra a na příběh obyčejn...