,,To, pro co zabíjím."
Arya věděla, že dvojčata Swonovi zjistili, co je ona a její rodina zač a ani trochu se jí to nelíbilo.Chtěla se držet co nejdál, ale už nemohla.
Arya si oblékla čisté spodní prádlo, černé tílko, černé legíny, oranžový velký svetr a obula si červené kotníkové boty na podpatku.
Arya si u kosmetického stolku rozčesala vlasy a dala si kontaktní čočky, které jí i hned začaly dráždit oči a celkem to bolelo.Společně se svými sourozenci nastoupila do auta a vyjeli do školy.
Arya nechtěla mluvit s Lucasem, ale věděla, že bude muset. Zjistil její tajemství a věděla, že s ní bude chtíti mluvit. Tak jako Bella s Edwardem.
Arya se opírala o její bílý Range Rover a sledovala, jak Edward následoval Bellu do lesa, a jak se k ní samotné blížil Lucas.
Lucas vzal Aryu za ruku a táhl ji taktéž hluboko do lesa, ale na jinou stranu. Nakonec se zastavili a Arya od něj odstoupila.
,,Už víme, co jste." Řekl pevným hlasem. ,,Tak povídej." ,,Jste silní, rychlí, vaše kůže je chladná jako led." Během toho, co Lucas mluvil, Arya stála za ním a vytáhla si kontaktní čočky.
,,Co jsme?" Zeptala se a stála přímo za ním. ,,Upíři." Odpověděl a otočil se na Aryu, které nyní zářili oči jasně rudou barvou.
,,Pověz mi, Lucasi, co jíme?" Ptala se dál a měla nečitelný výraz ve tváři. ,,Krev." Odpověděl Lucas trochu roztřeseným hlasem.
,,To, co právě teď koluje v tvých žilách po celém těle. To, co mě tolik láká a způsobuje pálení a touhu. To, pro co zabíjím." Řekla, ale Lucas se nepohnul ani se nebál.
,,Vím, že mi neublížíš." Řekl a Arya se ironicky zasmála. ,,Ani nevíš, jak moc bych chtěla. Jedna má část touží zabít tě, ale druhá tě chce chránit, i kdyby mě to mělo stát život." Řekla pravdivě.
,,Ale ty poslechneš hlavně tu druhou část." ,,Proč si to myslíš?" Zeptala se a její rty byly až nebezpečně blízko jeho krku.
,,Jinak už bych byl mrtvý." Odpověděl.
Arya ho popadla a ruku a upíři rychlostí ho dotáhla až na horu na sluneční světlo. Sundala si svůj oranžový svetr a všechny části jejího těla, které byly odhaleny, začali zářit jako diamanty.
,,Takhle jsi ještě krásnější." Řekl a Arya se ušklíbla. ,,Tohle je kůže zabijáka a tobě přijde krásná." Posmívala se. ,,Ano." Přikývl Lucas.
Později seděli na konci lesa a Arya vše vysvětlovala a odpovídala na jeho nezodpovězené otázky.
,,Proč tvý sourozenci mají zlaté oči, ale ty je máš rudé jako samotná krev?" Zeptal se a Arya pokrčila rameny. ,,Já a má rodina jsme mezi upíry takzvaní vegetariáni. Živíme se zvířecí krví, kvůli tomu mají ostatní zlaté. Měla bych je mít také, ale nikdy se nezměnily." Vysvětlila.
,,Říkala jsi, že Edward a Alice mají dary, máš taky nějaký?" ,,Mám rovnou dva, ale je to trošku složitější. Pouhým dotekem si můžu přečíst cizí myšlenky a také můžu komukoli v mysli promítnout jakoukoliv vzpomínku nebo myšlenku a můžu vidět vzpomínky všech ostatních." Vysvětlila Arya.
,,Zkoušela jsi to někdy na mě?" ,,Popravdě ano. Je to zvláštní, ale ty a tvá sestra jste vůči mým a Edwardovým darům imunní." Odpověděla a Lucas se na ni trochu zmateně podíval, než kývl hlavou.
,,Kolik ti vlastně je?" ,,Opravdu to chceš vědět?" Zeptala se Arya s úšklebkem a Lucas přikývl.
,,Něco kolem tří tisíc let. Plus, mínus pár let." Řekla Arya. ,,Počkej, říkáš, že už jsi na tomto světě tři tisíce let." Řekl Lucas udiveně. ,,Jo, přesně to říkám."
,,A co tvá pravá rodina?" ,,No... má matka, jak už jsem ti jednou říkala, zemřela při mém porodu a otec... otec bohužel stále žije. Popravdě ho ani nemám ráda. Teda, když jsme byli ještě lidé, zbožňovala jsem ho, ale jakmile se stal upírem, úplně se změnil." Vysvětlila Arya a sklonila hlavu dolů.
,,To je mi líto." ,,To nic. Teď mám Carlislea. Je pro mě jako druhý otec." Řekla a smutně se usmála.
,,A ty jsi se někdy chtěla stát upírem?" ,,Ne. Většinou nikdo nemá na výběr. Skoro všichni upíři byli proměněni nedobrovolně, ale někteří jsou za to rádi a někteří zase ne. Záleží na tom, jak, kdy, kde a s kým ten nesmrtelný život prožiješ." Řekla Arya.
,,Co tvá adoptivní rodina?" Ptal se dál. ,,Začalo to Carlisleem, potom jsem se k němu připojila já. O pár let později proměnil Edwarda, když umíral na Španělskou chřipku.
Pak následovala jeho žena Esme. Pokračovalo to Rosalie, Emmettem a nakonec se k nám přidala Alice s Jasperem." Vyjmenovávála Arya.
,,Proč jsi se přidala ke Carlisleovi?" ,,Měla jsem dost své rodiny a chtěla jsem od nich co nejdříve pryč. Carlisle mi tu možnost dal. Také mě naučil, jak přežívat ze zvířecí krve, i když to pro mě prvních padesát let nebylo lehké." Odpověděla Arya.
,,Řekni mi něco, co ví třeba jen málo lidí, nebo nikdo." ,,Například, moje prostřední jméno je Anneliese." Odpověděla.
,,Anneliese." Opakoval Lucas a Arye se líbilo jakým tónem to říkal.
Ady se přiznala, líbil se jí ten čas, který s Lucasem strávila. S ním byla jiná. Smála se, otevřela se mu.
Klidně by tam s ním vydržela celý den i noc.
ČTEŠ
Vampire princess (FF Twilight Saga)
Fanfiction(Probíhají úpravy) Arya Volturi, princezna upírů. Když se s Cullenovými přestěhovala do Forks, nečekala, že tam najde někoho, do koho se zamiluje. A hlavně nečekala, že to bude člověk. Podívejte se na příběh 3 000 starého upíra a na příběh obyčejn...