XXVII.

934 55 7
                                    

,,Jestli na ni jen sáhneš, ani jeden z vás odsud nevyjde živý

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,Jestli na ni jen sáhneš, ani jeden z vás odsud nevyjde živý."

Noc uběhla rychle a nastal čas, kdy už všichni Cullenovi stáli na kraji bitevního pole a čekali na příchod novorozenců.

Vlci na druhou stranu byli ještě schovaní na kraji lesa, aby měli moment překvapení, na který nebudou novorozenci připravení.

Arya se nervózně rozhlížela a poslouchala, jak se armáda novorozenců rychle blížila.

Bála se.

Tolik se obávala o své blízké a doufala, že nikdo nepřijde na trojici v horách a nepůjdou za nimi.

Jakmile novorozenci vyběhli z lesa, Cullenovi se rozběhli proti nim a začal boj.

Arya byla překvapená, když viděla kolik novorozenců přišlo, ale věděla, že je velká pravděpodobnost, že to zvládnou. Trošku si také myslela, že jich bude dokonce víc.

Chvilinku na to se do boje přidali i vlci, kteří skočili do skupiny novorozenců a velmi rádi je začali zabíjet.

Arya se snažila jak nejvíce mohla, a že jí to šlo. Možná to byli novorozenci, ale na tři tisíce let starého upíra prostě neměli.

Uhnula jedné ráně a jediným pohybem urvala novorozenci hlavu. Když postřehla, že se za ní blíží další novorozenec, zvedla nohu a ukopla mu hlavu.

Arya pokračovala v boji a hlavně pomáhala ostatním, když se zdálo, že jim novorozenci něco udělají.

Arya byla také plná nervozity.

Nikde neviděla Victorii nebo Rileyho, z čehož nebyla zrovna nadšená.

Doufala, že trojice bude v tábořišti v bezpečí a pokud by se tam Victorie a Riley dostali, Edward dvojčata ochrání.

Nebojovali příliš dlouho, když si všimla vyplašené dívky. Bylo na ní vidět, že se bojí, a že nechce bojovat.

Bylo jí tolik líto dívky, protože očividně byla proměněna nedobrovolně a měla obrovský strach.

Arya uhnula jedné ráně a jediným pohybem urvala novorozenci hlavu. Když postřehla, že se za ní blíží další novorezenec, podkopla mu nohy a odtrhla ruce i hlavu.

Dalšího bohužel nepostřehla a chytil ji zezadu. Dřív, než měl novorozenec možnost Aryu rozdrtit, jeden vlk ho od Aryy odtrhl a zabil.

Arya na vlka vděčné kývla, než šla dál bojovat.

Když si všimla novorozence, který se nepozorovaně blížil k vlkovi, který měl moc práce s jiným. Skočila na novorence a povalila ho na zem.

Nohu mu položila na záda, vzala jeho ruce a odtrhla mu je od těla.

Vlk se na Aryu otočil a kývl na ni, než ji přeskočil a zabil dalšího novorozence, ke kterému byla Arya otočená zády.

Vampire princess (FF Twilight Saga)Kde žijí příběhy. Začni objevovat