VIII.

1.4K 70 4
                                    

,,A užívala jsem si to

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,A užívala jsem si to. Hodně. Byla to pro hra. Oni byli myši, kočka. Oni utíkali, je lovila."


Lucas nečekal, že se u něj další ráno objeví Arya. Myslel si, že se uvidí až ve škole, ale ona místo toho přijela k němu.

,,Od kdy holka vyzvedává kluka?" Zeptal se Lucas. ,,Od té doby, co holka bydlí dál než kluk a má to po cestě." Odpověděla Arya.

,,A navíc nejedeme do školy." Dodala a Lucas se na ni zmateně podíval.

,,Co? Kam tedy jedeme?" ,,Dneska tě beru k nám. Nikdo kromě naší matky není doma, takže máme v podstatě volný dům." Vysvětlila Arya.

,,No tak. Nasedat." Řekla Arya, když si všimla, že Lucas stále stojí na místě. Lucas párkrát překvapeně zamrkal, než si sedl na místo spolujezdce a Arya vyjela.

,,Proč tam vlastně jedeme teď, když je škola?" ,,Protože vím, že když tě tam vezmu třeba o víkendu, Alice bude chtít připravit něco extra." Odpověděla Arya a pokrčila rameny.

Během cesty nikdo nemluvil a byla to příjemná jízda.

,,Proč jsem si myslel, že budete bydlet někde v temném domě bez oken?" Řekl Lucas, když Arya zastavila před domem a Arya se zasmála.

,,No, musím tě zklamat, ale tady opravdu žijeme. Žádné tmavé a zaprášené místnosti, rakve, sklepení, pavouci." Vyjmenovávála s úsměvem a vedla ho do domu.

,,Co vy jste to za upíry." Žertoval Lucas a Arya protočila očima. ,,Upíři, kteří žijí ve skutečném světě." Odpověděla nenuceně.

Arya ho vedla do kuchyně, kde její nevlastní matka Esme vařila.

Arya si odkašlala a Esme se otočila. A když viděla svou adoptivní dceru a chlapce, který jí dělá radost, usmála se.

,,Myslela jsem si, že přijdete později." Řekla Esme a utřela si ruce do zástěry. ,,Nikdy jsem neříkala v kolik přijdeme." Řekla Arya.

,,Takže... ty musíš být Lucas." Usmála se Esme. ,,Ano, paní Cullenová." ,,Jen Esme. Doufám, že máš hlad, dělám ti lazaňe."

,,Přímo hlady umírám." Odpověděl a Esme se zasmála. ,,To je dobře. Ještě to sice není, ale až to bude, zavolám vás." Řekla Esme. ,,Fajn, půjdu ukázat Lucasovi zbytek domu." Arya vzala Lucase za ruku a vedla ho dál.

,,Tvá máma je milá." ,,To ano." Přikývla Arya.

Arya Lucase provedla celým domem až nakonec se zastavila před tmavými dveřmi s rudými ornamenty.

Vampire princess (FF Twilight Saga)Kde žijí příběhy. Začni objevovat