X.

1.5K 66 8
                                    

,,Kdo říkal, že nedám homerun?"

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,Kdo říkal, že nedám homerun?"

Uběhlo pár dnů od té doby, co se Lucas a Bella řádně seznámili s Cullenovými.

Arye se zrovna moc nelíbilo, když napadení moc neubývalo. Upíři si dál zabíjeli a Cullenovi popravdě nevěděli, co mají dělat.

Arya také napadlo, že to nechají jen tak plynout, protože nomádi většinou nevydrží nikde na stejném místě déle jak půl roku.

Lucas ležel na své posteli, když so vedle něj zničeho nic lehla Arya. Lucas vylekaně vyskočil a skončil na zemi.

Arya se začala z plna hrdla smát a držela se za břicho.

,,O… omlouvám se. Nevěděla jsem, že se tak lekneš." Smála se a podívala se na něj. ,,Ha, ha, ha. Co by jsi dělala ty, kdyby se k tobě jen tak někdo připlížil a lehl si vedle tebe?" Zamračil se a vstal.

,,Zatím se mi to nikdy nestalo, takže nevím." Řekla, lehla si na břicho a opřela si bradu o dlaně. ,,Je sranda se ti jen tak vplížit do pokoje." Dodala.

,,Počkat. Kolikrát už jsi to udělala?" ,,Ani nevím, ale jsi roztomilý, když spíš." Řekla a pokrčila rameny.

,,Co vlastně potřebuješ?" Zeptal se a posadil se vedle ní. ,,Dneska je bouřka, takže budeme hrát baseball a tak jsem chtěla, aby jsi šel s námi. Edward také pozval Bellu." Odpověděla Arya.

,,Čekám dole s Edwardem." Dodala a během sekundy byla pryč. Lucas pobaveně zakroutil a šel se chystat a dolů za svou sestrou a otcem.

Za chvíli přišla Bella otevřít upířím sourozencům a vedla je do kuchyně, kde byl i Lucas a Charlie.

,,Ráda vás zase vidím, Charlie." Pozdravila Arya a trochu se usmála. ,,Já tebe taky, Aryo."

,,Šerife, rád bych se vám představil, jsem Edward Cullen." Řekl Edward a podal si s Charliem ruku. ,,Ahoj."

,,Bella a Lucas se moc nezdrží. Jen si s námi a naší rodinou zahrají baseball." Řekla Edward. ,,Baseball?" ,,Ano, pane. Takový je plán." ,,Bella bude hrát baseball? U Lucase bych to pochopil, ale Bella... No tak zlomte vaz." ,,Postaráme se o ně, Charlie." Ujistila Arya a začala i s dvojčaty a bratrem odcházet ven, kde stál džíp, do kterého nasedli a vyjeli.

,,Takže… jaký je upíří baseball?" Ptal se Lucas Aryy po cestě. ,,Zajímaví." Odpověděla a ušklíbla se.

Po delší cestě vystoupili a mířili a zbytkem rodiny.

,,To je bezva. Potřebujeme sudího." Řekla Esme, vzala Lucase a Bellu okolo ramen a šla s nimi ke čtvrté metě.

,,Myslí si, že podvádíme." Řekl Emmett. ,,Vím, že podvádíte." Zasmála se Esme.

Emmett a Edward se šli rozmístit po hřišti, Rosalie se postavila na metu a Alice si stoupla doprostřed, aby mohla nadhazovat.

,,Je čas." Řekla Alice, když se ozval hrom, a po té co Rosalie kývla hlavou, aby dala Alice znamení, že je připravená, jí Alice nadhodila míč

Vampire princess (FF Twilight Saga)Kde žijí příběhy. Začni objevovat