XLII.

764 38 6
                                    

,,Snad."

Další den se znovu sešlo pár upírů v obývacím pokoji, aby diskutovali o boji, který měl přijít brzy.

Arye sice trochu vadilo, že nemohla trávit s Williamam tolik času, ale věděla toho o Volturiových nejvíc.

Byla nejstarší z celého domu a prožila toho víc. Ona nejvíc mohla pomoct.

,,Otec nás bude chtít ochromit dřív než zaútočí. Edwarda se nejspíše pokusí zabít jako prvního, protože předpovídá jejich kroky." Začala Arya.

,,Škoda, že nemáme váš štít." Řekl Garrett a podíval se na dvojčata. ,,V boji nám nepomůže." Řekl Lucas.

,,Ale můžete pomoct druhým, když je na ně přenesete." Řekla Tanya. ,,Jak to myslíš?" Zeptala se Bella. ,,Když budete bránit jiné, než sebe." Vysvětlila Tanya ,,To je možné?" Zeptala se Bella, ale Lucasovi to došlo.

Každý dar se dá předce rozvinout. Což znamená, že i štít.

,,Schopnosti se rozvíjejí, že ano?" Zeptal se a Arya přikývla. ,,Každá schopnost se rozvíjí. Nic se nenaučíš hned." Řekla.

,,Já je z počátku měla jen v dlaních. Teď je umím ovládat celým tělem." Řekla Kate a narážela na své elektrické šoky.

,,Jak to děláš?" Zeptala se Bella, ale Kate se trochu zarazila. ,,Pověz." Zavrčela Bella a vzala Kate za ruku. ,,Au." ,,Bello, nech toho." Řekl Lucas přísně.

Později stáli za domem Cullenových a Kate vysvětlovala dvojčatům jak na to.

,,Musíte štít vizualizovat. Vidět, jak se pohybuje." Začala Kate a dvojčata začala. ,,Jejich barvu. Představte si, jak se zvětšují. Zkuste ho rozvinout kolem sebe." Pokračovala Arya a sledovala, jak se dvojice snaží.

Snažili se dost a Arya věděla, že se to naučí brzy. A hlavně dřív, než se střetnou s Volturiovými.

,,Asi potřebují motivaci." Řekla Kate a všichni se podívali na Aryu a Edwarda. Arya si všimla, že se Edwardovi moc nechce a je nejistý, takže udělala krok v před.

,,Já to vydržím." Řekla Arya trochu nervózně. ,,Jo, to říká každá." Řekl Garrett a Arya se na něj zamračila.

Samozřejmě věděla, že ze začátku to bude horší, ale věřila Lucasovi.

,,Soustřeď se, Lucasi, ať jí to nebolí a ty se raději pořádně dívej, Bello." Ušklíbl se Emmett.

Arya se zbytečně zhluboka nadechla, přistoupila ke Kate a čekala, dokud se jí nedotkne.

,,Připravený?" Zeptala se Kate pro jistotu a Lucas přikývl. ,,A ty, Ann?" ,,Snad." Odpověděla a dva upíři, kteří to pouze sledovali, se zasmáli.

Vampire princess (FF Twilight Saga)Kde žijí příběhy. Začni objevovat