XLV.

831 42 9
                                    

,,Jsi ten nejhorší otec na Světě

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,Jsi ten nejhorší otec na Světě. Býval jsi nejlepší, ale je to tři tisíce let zpátky."

Cullenovi a ostatní upíři šli pomalu po skupinkách na volné prostranství uprostřed lesa.

Za chvíli se uprostřed prostranství zastavili a čekali, než přijdou Voltuři a všichni, které povolali.

Arya, Lucas a William byli blízko sebe a stáli kousek od Belly, Edwarda a Renesmee.

Chvilku po nich se z lesa začala vynořovat spousta upírů v černých kápích a někteří s erbem Volturiových.

Bylo jich více, než Arya očekávala, ale stále měla nebojácný postoj, který jim měl ukázat, že se nebojí.

Lucas ji vzal za ruku a trochu ji stiskl. Arya se na něj podívala, než si Williama přitáhla ještě blíž k sobě.

,,Aro se snaží najít Alice." Slyšela Arya Edwarda.

Vlci začali pomalu vycházet z lesů a šli ke svým spojencům.

Leah se postavila hned vedle Aryy a Williama a Arya se na ni na chvilinku podívala.

Volturiovi se zastavili a všichni si sundali kapuce.

Arya posunula Williama blíže k Leah, než pustila Lucasovu ruku a šla do čela skupiny.

Každého to překvapilo, protože předpokládali, že to bude Carlisle, kdo bude mluvit. Jenže ho předběhla.

,,Otče." Začala. ,,Má dcero." Oplatil.

,,Promluvme si jako kdysi. Jako před třemi tisíci lety." Řekla Arya. To byl jediný čas, kdy si mohli normálně promluvit. Když byli ještě lidé.

,,Rozumná řeč, Aryo. Ale poněkud nemístná, vzhledem k zástupu, který jsi proti nám shromáždila." Řekl Aro.

,,Neměli jsme v úmyslu bojovat, jenže vás znám a myslím, že ať řeknu cokoliv, tvůj názor bych nezměnila.

A navíc jsme neporušili žádný zákon. Jeden svědek není nic. To, co viděla Irina bylo pouhé nedorozumění." Řekla Arya.

,,Vidíme dvě děti. Nejednej s námi jako s hlupáky." Zavrčel Caius.

,,Ale nejsou nesmrtelné." Řekla Arya dostatečně nahlas a naštvaně. ,,Tihle svědci ti vše potvrdí. Ověř si to. Pohleďte na rumělce v jejich tvářích." Řekla nakonec a v tu chvíli si připadala jako řečník.

,,Jasný podvod." Řekl Caius. ,,Sesbírám všechna zrníčka a seskládám pravdu. Avšak od někoho, kdo se s příběhem více spjat." Přerušil ho Aro

,,Aryo, Edwarde. Jelikož se dítě tiskne k tvému příteli-" ,,Snoubenci." Zavrčela a Aro se ušklíbl. ,,-Pak tedy snoubenci a k tvé novorozené choti, tak soudím, že jde o vás." Dodal a natáhl k sourozencům ruku.

Vampire princess (FF Twilight Saga)Kde žijí příběhy. Začni objevovat