,,Pohodlí nadevše."
Arya, Lucas, Edward, Bella a Jasper se měli sejít s Jacobem na menším placu v lese, které mělo sloužit jako bitevní pole, které jim mělo poskytnout výhodu v boji.
Arye se moc nelíbilo být tak blízko nějakého mokrého psa, ale šla tam kvůli Lucasovi a taky chtěla slyšet jak se dohadují Edward s Jacobem.
Dva páry tam přišli hned po Jasperovi a už se čekalo jenom na Jacoba.
Arya byla celkem vytočená. Nechtěla na něj čekat. Chtěla jít domů a strávit s Lucasem ještě nějakou dobu, než půjde bojovat se svou rodinou proti novorozencům.
Boj měl proběhnout už další den a Arya byla velmi vyděšená. Ale neměla strach z novorozenců, ale bála se o ostatní. Nechtěla, aby se jim něco stalo.
Po delší době z lesa vyšel Jacob a jako vždy bez trička.
,,Ty nebojuješ? Natáhl jsi si sval nebo co?" Zeptal se posměšně Jacob Edwarda. ,,Dělá kvůli mě." Bránila ho Bella. ,,Jak chceš. Řekněte mi plán." Řekl Jacob.
,,Tohle pole nám poskytne výhodu v bitvě. Musíme nalákat novorozence na Lucasův a Bellyn pach, ale musí to skončit tady." Vysvětlil Jasper.
,,Půjdu s Lucasem a Edwardem do tábořiště, ale i kdyby mě nesl, můj pach zachytí." Vysvětlila Bella.
,,Tvůj smrad, ovšem. Je odporný." Řekl Edward Jacobovi a Arya se trochu ušklíbla. To jejich hašteření bylo někdy opravdu směšné.
,,Doufám, že si teď nechceš srovnávat smrad." Řekl Jacob. ,,Co tím myslí je, že tvůj pach překryje můj, když mě poneseš ty." Řekla Bella. ,,Platí." Řekl vlk.
,,Tohle není dobrý nápad." Řekl Edward a bylo jasné, že žárlí. Který kluk by nežárlil, kdyby jeho přítelkyně byla s jiným klukem, který ji miluje a ještě k tomu nenosí košili.
,,Edwarde. Nebudou se chtít ani přiblížit k jejich..." Začal Jasper a bylo jasné, co chce říct, ale raději to neřekl.
,,Vůni." Dokončil nakonec Jasper a pohlédl na Jacoba.,,Počkat. A co Lucas? Neunesou oba dva. Ani samotného Lucase bych zrovna moc dlouho neunesl." Řekl Jacob a všichni se podívali na lidského chlapce.
,,Lucas s námi bude muset držet krok. Ale myslím, že to pro něj nebude zrovna problém." Řekla Bella a Lucas přikývl, aby je ujistil, že to zvládne.
,,Tak to zkusíme." Navrhla Bella a šla k Jacobovi, který ji vzal do náruče a Lucas přešel k nim.
,,Vlčí kolínka už jde." ,,Běž." Řekl Edward a netvářil se vůbec nadšeně.
,,Páni. Žárlil jsi hodně." Smála se Arya a Edward se na ni zamračil a potichu zavrčel.
Arya a Edward čekali na malé louce, zatímco Jasper šel zkontrolovat okolí, jestli neucítí Bellyn nebo Lucasův pach.
ČTEŠ
Vampire princess (FF Twilight Saga)
Fanfiction(Probíhají úpravy) Arya Volturi, princezna upírů. Když se s Cullenovými přestěhovala do Forks, nečekala, že tam najde někoho, do koho se zamiluje. A hlavně nečekala, že to bude člověk. Podívejte se na příběh 3 000 starého upíra a na příběh obyčejn...