,,Jen se bojím, že se něco stane. Pochop mě."
Arye se nelíbilo, když zjistili, že se někdo vkradl k Lucasovi a Belle domů.
Nikdo nevěděl, kdo to byl a co tam chtěl, ale všichni se shodli, že budou chránit Lucase, Bellu i jejich otce.
Co se ale Arye také nelíbilo bylo to, že měli spolupracovat s vlky.
Arya věděla, že Edwardovi se nejvíce ze všech nelíbil nápad na spolupráci, ale tady už nešlo o jejich rivalitu, ale šlo o Lucase, Bellynu a Charlieho bezpečnost.
V dalších dnech je Lucas a Bella aspoň přiměli, aby spolupracovali, ale nebylo to moc klidné spojenectví.
Většinu času hlídali Cullenovi, ale vždy pozdě v noci, je zastoupili vlci, aby mohli Cullenovi lovit a mít dost síly, kdyby se vrátila Victorie, nebo další upír.
Arye se nelíbilo, když s Lucasem nemohla trávit tolik času, ale na druhou stranu nemusela žárlit kdykoliv, když šel do La Push.
Ale bála se o něj. Ona jemu sice věřila, ale vlkům nevěřila.
,,Lucasi, vstávat. Za chvíli tu bude Edward, aby nás všechny vyzvedl a odvezl na hranici." Řekla Arya a začala prstem přejíždět přes Lucasovu nahou hruď.
,,Nechce se mi. Chci zůstat s tebou v posteli a jen tak se mazlit. Možná se podívat na nějaký ten film. A možná dělat nějaké nemravné věci." Řekl Lucas a otevřel oči, aby se mohl podívat na pobavenou Aryu.
,,Věř mi, že bych taky ráda, kdybych neměla hlad." Řekla. Lucas si všiml jejích černých očí, které byly jak dva uhlíky.
,,Běž do koupelny, zatím počkám tady." Řekla Arya a Lucas ji opravdu poslechl.
,,Jsi tak malinká, když nemáš podpatky." Řekl Lucas, když se vrátil do pokoje a objal ji kolem pasu.
,,Hele. Jsi vyšší pouze o deset centimetrů." Řekla Arya a trochu se na něj zamračila. ,,I tak je to dost." Řekl, než od ní odstoupil a začal se převlékat.
Arya a Lucas šli zrovna dolů, když se ozvalo troubení.
,,A je tady." Povzdechla si Arya. ,,Neboj se. Uvidíme se večer. Pokud tedy přijdeš." Uklidnil ji Lucas.
,,Dobré ráno, Bello." Popřála Arya, kdy se s ní srazili u dveří. ,,Ahoj, Aryo." Řekla Bella a všichni společně vyšli ven, kde na ně čekal Edward.
Nastoupili a jeli na kraj hranice, kde je mě vyzvednout Jacob, aby je někam vzal.
Edward zastavil na kraji silnice a dva páry vystoupily. Oba dva páry se také ještě postavili před auto, aby se mohli rozloučit.
,,Takže dneska přijdeš?" Zeptal se Lucas. ,,Uvidím. Ráda bych se porozhlédla, jestli tu někde není Victorie." Řekla Arya a Lucas si povzdechl.
ČTEŠ
Vampire princess (FF Twilight Saga)
Fanfiction(Probíhají úpravy) Arya Volturi, princezna upírů. Když se s Cullenovými přestěhovala do Forks, nečekala, že tam najde někoho, do koho se zamiluje. A hlavně nečekala, že to bude člověk. Podívejte se na příběh 3 000 starého upíra a na příběh obyčejn...