XX.

1.1K 61 6
                                    

,,Měl jsi to už vymyšlené

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,Měl jsi to už vymyšlené."

Kdyby byla Arya ještě člověk, jistě by jí vadilo, že se musela brzy ráno připravovat na cestu na Floridu.

Ale jelikož byla upír a nespala, nemusela vstávat a být tak mrzutá.

Čtveřice musela vyrazit velmi brzy ráno, aby necestovali, když už svítilo slunce.

Aby se Arya přiznala, byla velmi nervózní.

Nejen ze setkání s Lucasovu a Bellynou matkou, ale také z toho, jak si povede její rodina ve Forks.

Nelíbilo se jí, že tam nebyla, když lovili Victorii. Chtěla pomoct, ale nemohla.

Arya byla ve velmi velkém pokušení se vrátit, aby mohla Victorii dopadnou a odtrhnout jí hlavu od jejího těla.

Tolik Victorii nesnášela a přála si, aby ji konečně dopadli.

Arya nečekala, že když přistanou, bude na ně na letišti čekat matka dvou lidí. Doufala, že se bude moct ještě více uklidnit po cestě taxíkem.

Došli až k ženě, která okamžitě objala své děti a Arya a Edward stáli trochu nepříjemně za nimi.

,,A vy musíte být Arya a Edward, nemám pravdu?" Zeptala se Renee a otočila se na upíři sourozence.

Arya se donutila k úsměvu a přistoupila k Renee.

,,Ano. Ráda vás poznávám. Lucas mi o vás už párkrát vyprávěl." Řekla Arya. ,,Doufám, že to byly samé dobré věci." Řekla Renee.

,,Nemusíte se bát. Ještě nikdy jsem nikoho neslyšela tak mile mluvit o své matce." Uklidnila ji Arya a ušklíbla se na Lucase.

Lucas jí řekl, jaká může být jeho matka. Dokonce řekl, že je občas střeštená a nevyrovná.

,,To ráda slyším." Usmála se Renee. ,,No, a teď všichni do auta." Dodala.

Naskládali pár svých zavazadel do kufru, nastoupili do auta a jeli k malému jednopatrovému domu.

,,Máte krásný dům." Pochválila slušně Arya. ,,Děkuju." Usmála se Renee a vedla je dovnitř.

Arya byla ráda, že mohla zůstat v pokoji s Lucase. Nechtělo se jí zůstávat dál od něj.

,,Co zatím říkáš na mou matku?" Zeptal se Lucas a vzal Aryu za pas. ,,No, zatím je to v pořádku. Ale máme dva dny na poznání." Řekla Arya a dala mu ruce kolem krku.

,,Co by jsi řekla a noční procházku po pláži?" ,,Zní to dobře. Aspoň nebudu zavřená s Edwardem doma." Souhlasila Arya a Lucas se zasmál.

,,No co. Nemůžu za to, že si vaše matka vybrala na bydlení jedno z míst, kde stále svítí slunce." Řekla a odtáhla se od něj.

,,Chceš, abych zůstal s tebou?" Zeptal se Lucas a Arya zakroutila hlavou. ,,Ne. Chci, aby jsi se svou matkou strávil ještě nějaký ten čas, než..." Začala Arya, ale nedokončila to.

Vampire princess (FF Twilight Saga)Kde žijí příběhy. Začni objevovat