,,Potřebuji pomoc."
Byla to dlouhá cesta.
Velmi dlouhá. Během které William s Leah usnuli na zadních sedadlech.
,,Myslíš si, že je přesvědčíme?" Zeptal se Lucas potichu, aby nevzbudil dvojici vzadu. ,,Doufám v to." Odpověděla a nepouštěla oči ze silnice.
Lucas vzal její ruku, která byla položená na řadící páce a povzbudivě ji stiskl.
Celkem se i divil, jak zrovna v tu chvíli byla klidná. Dokonce si myslel, že se na něco připravuje.
Jakoby se připravovala na něco špatného, co je nejspíše čekalo.
Sice nevěděl co, ale znervózňovalo ho to. Nikdy ji tak neviděl. Ještě před pár minutami byla úplně v pořádku, ale teď.
Byla také trochu nervózní a poznal to na ní.
,,Jsi v pořádku?" Zeptal se pro jistotu, i když tušil, jaká bude její odpověď, i když nebude pravdivá. ,,Ano." Odpověděla a dál to nerozebírala. Ani Lucas.
Nakonec zastavili před opravdu starým domem a Lucas pochyboval, že v tom někdo žije.
Vždyť tam určitě nebyla ani elektřina, plyn, nic.
Arya bezeslova vystoupila a otevřela zadní dveře.
,,Zlato, vstávat. Jsme tady." Řekla a pohladila ho po tváři. William se trochu zavrtěl, zívl a otevřel oči.
,,Opravdu?" Zeptal se. ,,Ano." Odpověděla s malým úsměvem, protože větší by nezvládla.
,,Dokud neřeknu, nevstupujte." Rozkázala, než vešla do domu a rozhlédla se po chodbě.
Slyšela, jak se něco šustlo a cítila závan větru.
,,Ať jsi kdekoliv, vystup a ukaž se." Řekla Arya a najednou byla u zdi s rukou kolem krku.
Před Aryou byl postarší muž, který mohl být na konci třicátých let.
Chvíli se na Aryu mračil, než se zasmál a pustil ji.
,,Anneliese. Tebe bych tu nečekal." Muž odstoupil od Aryy a Arya od zdi. ,,To nikdo, Nicolasi." Řekla Arya a objali se.
,,Co chceš?" Zeptal se Nicolas. ,,Musím něco chtít? Nemůžu jen navštívit svého starého přítele?" Oplatila Arya.
Nicolas si zkřížil ruce na hrudi a Arya si zbytečně povzdechla.
,,Potřebuji pomoc." Přiznala nakonec. ,,Lucasi." Dodala a za chvíli se v domě objevil on i s Williamam a Leah.
Nicolas vytřeštil oči a odstoupil od skupiny.
,,Ne. Nechci zemřít. On nás odsoudí k smrti." Řekl a ukázal na chlapce. ,,Nicolasi, prosím. Vyslechni mě." Prosila opravdu zoufale Arya.
ČTEŠ
Vampire princess (FF Twilight Saga)
Fanfiction(Probíhají úpravy) Arya Volturi, princezna upírů. Když se s Cullenovými přestěhovala do Forks, nečekala, že tam najde někoho, do koho se zamiluje. A hlavně nečekala, že to bude člověk. Podívejte se na příběh 3 000 starého upíra a na příběh obyčejn...