,,Ne, ne, ne. Prosím, zůstaň tu se mnou."
Arye se vůbec nelíbilo, že celá její rodina byla v nebezpečí a hlavně, že byl v nebezpečí i Lucas.
Nechtěla ho ztratit, nemohla. Nikdy nikoho nemilovala tak, jako jeho. Byl součástí jejího života a představa, že ho ztratí byla nesnesitelná.
Všichni Cullenovi, kromě Alice a Jaspera, se rozdělili na dvě skupiny a snažili se odlákat Jamese od Belly a Lucase a zmást ho.
Ale samozřejmě, že se později muselo něco pokazit. Vždy se něco pokazí, nic nejde nikdy perfektně, hlavně ne na začátku.
Arya byla naštvaná, ne naštvaná, ona přímo zuřila, když jim Alice zavolala s tím, že Lucas a Bella utekli, aby se setkali s Jamesem v nějakém baletním studiu.
Čtyři upíři se ihned vydali do Pheonixu za Alice a Jasperem, aby pomohli Lucasovi a Belle a zabili Jamese a Rosalie a Esme šly hlídat Lucasova a Bellyného otce.
Arya a Edward byl velmi napřed, ani jednomu se to nelíbilo a chtěli být co nejdříve u dvojčat, aby je mohli zachránit a zabít Jamese.
Když přišli do baletního studia, viděli, jak se James skláněl nad velmi zraněnou Bellou a Lucas ležel dál od nich v bezvědomí.
Edward neváhal a vrhl se na Jamese, zatím co Arya se trochu sobecky vydala za Lucasem.
,,Ne, ne, ne. Prosím, zůstaň tu se mnou." Řekla Arya, když cítila jeho velmi slabí srdeční rytmus a puls. ,,Lucasi, no tak, nesmíš mě opustit." Opakovala a držela ho za ruku.
Vůbec si nevšímala boje mezi Edwardem a Jamesem, ani Bellyné krve, která byla cítit po celém sálu. Jediné, co ji zajímalo byl kluk, do kterého se tolik zamilovala.
Arya se ohlédla na Bellu, která opravdu nahlas zakřičela bolestí, když ji James kousl.
Po celkem dlouhé době se k nim přidali Carlisle, Emmett, Jasper a Alice.
,,Synu, dost. Pamatuj, kdo jsi." Řekl Carlisle Edwardovi, který se na něj otočil. ,,Bella tě potřebuje." Dodal.
,,Carlislee, její krev!" Zakřičela Alice, aby ho upozornila.
,,Tví bratři se o něj postarají." Řekl Carlisle Edwardovi, než Jasper a Emmett táhli Jamese pryč a Carlisle s Edwardem šli k Belle a Alice.
Arya se zamračila, nechala na chvíli Lucase samotného a šla pomoct svým bratrům s Jamesem.
Pro Jaspera a Emmetta bylo trošku těžší udržet Jamese dál od zbytku a ještě k tomu vytrhat parkety a naházet je na hromadu. James se pořád vzpíral.
Arya si stoupla před Jamese a ušklíbla se. ,,Udělal jsi velkou chybu, když jsi se rozhod jít proti Aryy Volturiové a teď za ni pěkně zaplatíš." Řekla a bez zaváhání mu utrhla hlavu od těla.
,,Dodělejte ho." Řekla, než běžela z zpět za Lucasem.
,,No tak, probuď se, prosím." Opakovala dál Arya a zkoušela s ním trochu zatřást. ,,Aryo." Arya otočila hlavu a podívala se na svého adoptivního otce.
,,Bude v pořádku, ale musíme oba dva dostat do nemocnice." Řekl jí a položil ruku na rameno. Přikývla a vstala.
Po krátké době se jim povedlo dovést dvojčata do nemocnice ve Pheonixu, kde si je okamžitě převzali doktoři. Carlisle také zavolal Charliemu a Renee, aby jim oznámil, co se stalo, akorát vynechal pár detailů a něco pozměnil.
Stručně a jasně řečeno lhal.
Arya nikdy neopustila Lucasovu stranu. Seděla vedle něj na židli a držela ho za ruku. Také ale musela předstírat, že spí, protože to byla nějaká doba, co byly dvojčata mimo.
A bohužel se Lucas probudil zrovna v tu chvíli, kdy Arya "spala" a byl tam i jeho otec.
,,Konečně jsi vzhůru, měli jsme o tebe strach, hlavně tvá matka, která přímo vyšilovala." Řekl Charlie a poplácal Lucase po rameni.
,,Bože. Co se stalo?" Zeptal se Lucas. ,,Po té, co se Bella pohádala s tím Cullenovým chlapcem a oba dva jste odjeli, se ON i Arya vydali za vámi, jenže Bella zakopla na schodech, tebe vzala bohužel s sebou a oba dva jste proletěli oknem." Vysvětlil Charlie.
,,Jo, to zní jako Bella." Zasmál se Lucas a Charlie s ním.
,,A Arya?" ,,Nikdy tě neopustila, ani bych se nedivil, kdyby ji bolelo tělo, až se vzbudí." Řekl Charlie a ukázal na Aryu u postele. ,,No nic, zajdu pro tvou matku, taky tě chce vidět." Dodal. ,,Dobře." Přikývl Lucas.
Jakmile byl Charlie pryč Arya rychle zvedla hlavu a s obavami se podívala na Lucase.
,,Ach můj bože. Ani nevíš, jak jsem se o tebe bála. Moc se omlouvám, nechtěla jsem tě do toho zatahovat, nikdy jsem ani neměla. Nikdy bych si neodpustila kdyby se ti něco stalo." Začala Arya a mluvila tak rychle, že jí Lucas stěží rozuměl.
,,Hej, zastav. Nedávám ti to za vinu, nemohla jsi vědět, že se to stane." Uklidňoval ji Lucas. ,,Budeš se cítit lépe, když ti řeknu, že po tobě chci něco za mou újmu na zdraví?" Dodal a Arya se na něj zvědavě podívala. ,,Poslouchám."
,,Mám tři přání." ,,A ta jsou?" ,,Za prvé chci, aby jsi si lehla vedle mě." Arya vstala ze stoličky a opatrně si lehla vedle něj, při čemž si ji Lucas za pas přitáhl blíž.
,,Dál?" ,,Za druhé chci, aby jsi mi dala polibek." ,,Neurčujete si až moc velké nároky, pane?" Zeptala se, ale i tak ho políbila.
,,Nemyslím si." ,,A poslední?" ,,Chci, aby jsi šla se mnou na ples." ,,Myslím, že je to přijatelné." Usmála se a hned na to se rozletěly dveře a dovnitř vběhla Renee.
,,Zlato, ani nevíš jaký jsem měla strach-" ,,Mami." Přerušil ji Lucas a kývl na Aryu, která se trochu trapně usmála a zamávala.
,,Aha. Omlouvám se, jestli jsem vás nějak vyrušila." ,,To je v pořádku, jen jsme si povídali. Jestli chcete, nechám vás teď s vaším synem o samotě." ,,Ne, to je dobré. Můžeš tu zůstat." Řekla Renee a usmála se na Aryu.
,,No, myslím, že nás ještě nikdo řádně neseznámil. Jsem Renee, Lucasova máma." ,,Jsem Arya. Ráda vás poznávám. Lucas o vás občas mluvil." Řekla Arya. ,,Opravdu? Doufám, že to bylo pouze v dobrém." ,,Nemusíte se bát." Řekla Arya.
,,Víš co, někdy spolu musíme někam zajít, aby jsme si mohly normálně promluvit a já bych ti řekla něco o Lucasovi, když byl ještě malý." ,,Mami." Řekl Lucas.
Obě dvě ženy v místnosti si všimly Lucasovi jasně rudých tváří a obě dvě se zasmáli.
,,To zní dobře. Zajímalo by mě Lucasovo dětství, protože si myslím, že z něj to jen tak nevytáhnu." Řekla Arya a Lucas do ní jemně strčil.
Aby se Arya přiznala, tohle nebylo hlavně ze slušnosti. Měla takovou radost, že byl Lucas v pořádku, že by se možná dokázala chovat pěkně i ke svému otci.
Počkat, co to tu plácám. Pomyslela si. K němu už nikdy nebudu milá, do smrti ho budu nenávidět.
ČTEŠ
Vampire princess (FF Twilight Saga)
Fanfiction(Probíhají úpravy) Arya Volturi, princezna upírů. Když se s Cullenovými přestěhovala do Forks, nečekala, že tam najde někoho, do koho se zamiluje. A hlavně nečekala, že to bude člověk. Podívejte se na příběh 3 000 starého upíra a na příběh obyčejn...