,,Je mi přes tři tisíce let. Už mám nějaké zkušenosti."
,,Co si mám vzít?" Zeptal se Lucas, když byl společně s Aryou v jeho pokoji.
Arya v klidu ležela na jeho posteli na zádech a její hlava vysela z postele. Aby se přiznala, byla myšlenkami úplně mimo a ani nevnímala, co říká.
Čehož si Lucas samozřejmě všiml a zamával jí rukou před obličejem.
Arya zatřepala hlavou a posadila se.
,,Co?" Zeptala se zmateně a rozhlédla se okolo a Lucas se jí trochu zasmál.
,,Co si mám vzít?" Zeptal se znovu. ,,Stačit tepláky, tričko, tenisky a mikina. Budeme jen v lese, aby jsme mohli cvičit." Odpověděla Arya a pokrčila rameny.
Musela se kousnout do rtu, když ho sledovala, jak se převlékal.
Arya nemohla popřít, že jeho tělo bylo přímo božské. Hlavně jeho svaly. Milovala, když se jich mohla dotknout.
,,Zase zíráš." Řekl Lucas. Arya věděla, že kdyby se mohla červenat, její tváře přímo planou. ,,Promiň." Omluvila se.
,,Víš, že se nemáš za co omlouvat. A navíc to, jak jsi si zkousla ret, bylo sexy." Řekl a pro tentokrát se zasmála Arya.
,,Pako." Řekla a dala mu malou pusu tvář, než vstala z postele a šla ven. ,,Možná jsem pako, ale tvoje." Řekl po cestě za ní.
,,Bože." Řekla si pro sebe pobaveně a vyšla ven, kde už na ně čekal Edward s Bella v džípu.
Jakmile dvojice nastoupila, Edward nastartoval a jel hluboko do lesa k hranici mezi upíry a vlky.
Čtveřice vystoupila a šla k ostatním.
Pár minut po nich došli i vlci, ale stále byli ve svých vlčích podobách.
,,Nevěří nám na tolik, aby byli v lidské podobě." Řekl Edward, když si přečetl jejich myšlenky.
,,Jsou tady, na tom záleží." Řekl Carlisle, než šel dopředu. ,,Budeš překládat." Dodal a Edward šel za ním.
,,Vítejte. Jasper má zkušenosti s novorozenci, naučí nás, jak na ně." ,,Chtějí vědět, jak se nováčci liší." Řekl Edward.
,,Jsou o hodně silnější. V tkáních jim koluje jejich lidská krev. Náš rod není nikdy fyzicky silnější, než v prvních sedmi měsících života." Řekla Arya místo Carlislea a kývla na Jaspera, který šel před celou svou rodinu.
,,Má pravdu. Proto je vytvářejí. Armáda novorozenců nepotřebuje tisíce jako lidská, ale ta se jim nemůže postavit. Mám dvě nejdůležitější věci k zapamatování. Za prvé nikdy je nenechte obejmout vás rukama, bleskově vás rozdrtí. A za druhé, nikdy nechoďte do výhodné akce. Na to právě čekají a vy prohrajete." Řekl Jasper a někteří vlci zavrčeli.
,,Emmette." Dodal Jasper a všichni Cullenovi se postavili stranou, aby Jaspera a Emmetta mohli nechat bojovat.
,,Nezdráhej se." Řekl Jasper. ,,To nemá v povaze." Ušklíbl se Emmett a zaútočil první. Nejdříve Jaspera tlačil dozadu a nakonec ho hodil za sebe. Jasper se hladce vyhnul další ráně a Emmetta shodil na zem. ,,Nikdy se nezoptyluj." Upozornil Jasper.
Další šel Carlisle a Edward. Vypadalo to, že Edward vyhrává, jenže zapomněl na velmi důležitou věc. Když byl Carlisle dole, Edward ho přestal hlídat, takže měl možnost podkopnout mu nohy, takže vyhrál Carlisle.
,,Ještě jedna věc. Nikdy se k nepříteli neobracejte zády." Řekl Jasperem a v klidu prošel okolo nich.
Bylo pár další soubojů a jeden z nich měl být mezi Aryou a Edwardem.
,,Nečti mi myšlenky." Upozornila ho Arya a Edward se pouze ušklíbl, než začali bojovat.
Pro Aryu bylo jednoduché s Edwardem bojovat. Byla předci jen starší, zkušenější. A navíc znala svého bratra dokonale a snažila se předvídat jeho kroky.
Nakonec mu Arya zatlačila na hruď, podkopla mu nohy a on skončil na zemi na zádech.
Arya se ušklíbla a položila mu nohu na hruď, aby ho udržela dole.
,,Páni. Porazila tě holka." Posmíval se Emmett a Edward se na něj zamračil.
Arya ho nakonec pustila a pomohla mu na nohy. Když stál, poplácala ho po rameni a odešla k Lucasovi.
,,Nevěděl jsem, že umíš takto bojovat." Řekl Lucas, když ji objal kolem pasu a dal pusu na temeno její hlavy.
,,Je mi přes tři tisíce let. Už mám nějaké zkušenosti." Řekla a usmála se, než mu dala pusu na tvář.
Jakmile bylo po tréninku, vlci začali pomalu odcházet a někteří Cullenovi taky.
Arya byla s Lucasem a Bellou u džípu a čekali na Edwarda, když Jasper procházeli kolem džípu a Bella ho zastavila.
,,Jaspere, víš jistě, že vám nemůžeme nijak pomoct?" Zeptala se Bella a Jasper zakroutil hlavou. ,,Už jen vaše přítomnost, váš pach, novorozence rozptýlí. Jejich lovecký instinkt je ovládne a oni zešílí." Řekl Jasper a už chtěl jít pryč, ale Bella ho znovu zastavila.
,,Počkejte. Jak to, že toho o nich tolik víš?" Zeptala se Bella Jaspera, který oddělal svou mikynu, aby ukázal jizvy, které připomínali otisky zubů.
,,Neměl jsem úplně stejnou výchovu jako mí adoptivní sourozenci." Řekl Jasper.
,,Ty jsou jako mé." Řekla Bella a seskočila z kapoty auta. ,,Jizvy z války. Výcvik od armády konfederace, byl proti novým zbytečný. Stejně jsem nikdy neprohrál."
,,Tohle se ti stalo během občanské války?" Zajímal se Lucas. ,,Nejmladší major texaské kavalérii. Major Jasper Withlock. Ani jsem neviděl skutečnou bitvu." Řekl Jasper a trochu se usmál.
,,Dokud?" Vyptávala se dvojčata dál. ,,Jsem nepotkal nemrtvého. Mariu. Když jsem se vracel do Galvestonu po evakuaci kolonie žen a dětí, spatřil jsem je. I hned jsem jim nabídl pomoc."
,,Maria budovala armádu?" ,,Tehdy byly na jihu běžné. Byly to surové boje o území. Maria všechny vyhrála. Byla chytrá, opatrná a měla mě. Stal jsem se jejím zástupcem. Má schopnost ovládat emoce, jí dobře posloužila.
Cvičil jsem nováčky. Nekončící práce, jelikož je nikdy nenechala přežít první rok. Můj úkol byl se jich zbavit. Cítil jsem všechno to, co oni. Myslel jsem, že to co prožívám, je láska. Ale byl jsem jen loutka. Ona tahala za drátky. Nevěděl jsem, že to jde jinak." ,,Co se stalo pak?"
,,Potkal jsem Alice. Věděla, že přijdu, ovšem." Usmál se. ,,Nechal jsi mě čekat dost dlouho." Řekla Alice, která se tam z ničeho nic objevila. ,,Omlouvám se, madam." Omluvil se Jasper a políbil Alice.
Arya předstírala, že bude zvracet a Lucas a Bella se jí zasmáli.
,,No tak, nasedat. Odvezeme vás domů." Řekla Arya, když se ukázal její upíří bratr a čtveřice nastoupila do džípu, než Edward nastartoval a jel k domu Swanových.
ČTEŠ
Vampire princess (FF Twilight Saga)
Fanfiction(Probíhají úpravy) Arya Volturi, princezna upírů. Když se s Cullenovými přestěhovala do Forks, nečekala, že tam najde někoho, do koho se zamiluje. A hlavně nečekala, že to bude člověk. Podívejte se na příběh 3 000 starého upíra a na příběh obyčejn...