IX.

1.4K 65 1
                                    

,,Pouze jsem se snažila být zdvořilá

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,Pouze jsem se snažila být zdvořilá. V tom je rozdíl."


Byl víkend a dvojčata se rozhodla vyčistit svůj rezavý náklaďák.

Ani jeden pořádně nevnímal spíše byl ve svém vlastním světě a všímali si práce a muziky, která jim potichu hrála ve sluchátkách.

Dokonce si nevšimli auta, které projelo okolo a zaparkovalo kousek od jejich domu.

Edward a Arya vystoupili a ušklíbli se na sebe, než se Edward rozhodl skočit na červený náklaďák a Arya se objevila vedle Lucase.

Dvojčata rána vyrušila a oba dva se podívali na Edwarda.

,,Chovej se jako člověk, máme tu sousedy." Řekla Bella a vytáhla si sluchátka. ,,To Edward moc neumí." Ozvala se Arya a usmála se na dvojčata.

,,Chceme vás vzít zítra k sobě." Řekl Edward, ale mluvil hlavně k Belle. Arya se na dvojici usmála, než se otočila na Lucase.

,,Já myslel, že už jsem u vás byl." Řekl. ,,To ano, ale oficiálně si se nesetkal s celou rodinou." Odpověděla a Lucas zakroutil hlavou.

,,Už jsem se setkal s Esme, myslím, že horší už to nebude." Řekl Lucas a objal Aryu okolo pasu.

,,Ale ještě jsi se řádně nesetkal s mými sourozenci a otcem." Řekla pro změnu a dala mu ruce kolem krku. ,,Občas opravdu používáš zvláštní slova." Zasmál se Lucas.

,,Omlouvám se, pane, ale jsem z jiného století. Kdysi bylo vše jiné." Řekla Arya jako by byla v jiném století a protočila očima.

,,Řádně, oficiálně, pane." Vyjmenovával Lucas a Arya se jednou rukou pustila, aby do něj mohla strčit.

,,No co. Co se v mládí naučíš, to ti zůstane. A já byla vychovávána jako slušná a vychovaná dívka." Řekla Arya.

,,Vyzvednu že už ve dvanáct, chci, aby jsme tam byli dříve než Edward a Bella." Dodala.

,,Dobrá, ale když se já mám setkat s tvou rodinou, ty se rovnou můžeš setkat s mým tátou." Řekl Lucas a Arya trošku nedobrovolně přikývla.

,,Aryo." Arya se podívala na Edwarda, který kývl hlavou do leva, odkud přijíždělo další auto.

Arya se zamračila a odtáhla se.

,,Co je?" Zeptala se Bella. ,,Komplikace." Odpověděla Arya a společně se svým bratrem vyrazila k jeho stříbrnému Volvu.

--------
Další den se Arya opravdu objevila přesně ve dvanáct hodin před domem Swanových a zazvonila.

,,Nakonec jsi dostala odvahu?" Zeptal se Lucas a zvedl obočí. ,,Nic jiného mi nezbylo." Řekla a Lucas ji pozval dál.

Lucas ji zavedl do obývacího pokoje, kde se jeho otec díval na baseball. Lucas si odkašlal a Charlie se na ně otočil.

,,Tati, tohle je moje přítelkyně..." Začal Lucas. ,,Dobrý den, náčelníku Swane, jsem Arya Cullenová, nedávno jsem tu byla, abych navštívila Lucase." Usmála se Arya.

,,Ano, pamatuji si tě." Přikývl Charlie a vstal aby si s ní mohl potřást rukou.

,,A můžeš mi říkat Charlie." Dodal a Arya se usmála ještě víc. Samozřejmě pro to, že se snažila být slušná, jinak nebylo moc příjemné být tak blízko krve.

,,Tak mi pojedeme." Řekl Lucas a přerušil tak ticho. Vzal Aryu za ruku a táhl ji ven.

,,Bylo mi potěšením vás poznat, Charlie." Řekla Arya těsně před tím, než se zabouchly dveře.

,,Páni, tak milou jsem tě ještě neviděl." Řekl Lucas ohromeně. ,,Pouze jsem se snažila být zdvořilá. V tom je rozdíl." Řekla Arya s sedla si na místo řidiče.

,,Esme se na tebe těší." Řekla Arya po cestě. ,,Já na ni taky. Bude fajn ji znovu vidět." Řekl Lucas.

,,Proč jí vlastně někdy říkáš mami a jindy zase Esme?" Zeptal se Lucas zvědavě. ,,Je to složitější. Přijde mi trochu divné říkat mami a tati někomu, kdo je mladší. Fyzicky jsou možná starší, ale Esme je 110 a Carlisleovi 365, to je nic oproti mě." Vysvětlila Arya a Lucas přikývl.

Arya nakonec zastavila na příjezdové cestě a oba dva vystoupil.

,,Jo a Alice zařídil takové menší překvapení." Upozornila Arya. Vešli do domu a začali postupovat do dalšího patra a rovnou do kuchyně.

Vešli a ihned si všimli celé rodiny, která společně vařila.

,,Ahoj, Lucasi. Konečně jste tady, už připravujeme jídlo." Pozdravila Esme a odstoupila od kuchyňského ostrůvku. ,,To je od vás milé, děkuju Esme." Poděkoval Lucas a usmál se.

,,Lucasi, tohle je můj adoptivní otec Carlisle, kterého už jsi potkal. Dál má sestra Rosalie a její manžel Emmett." Představila Arya, ale nevěděla, kde je Alice a Jasper.

,,Šli na lov." Řekl Carlisle, jakoby četl Arye myšlenky a Arya přikývla.

,,Dobře. Vezmu ho do pokoje a až to bude hotové zavolejte nás." Řekla Arya, než vedla Lucase do svého pokoje.

,,Od kdy máš postel?" Zeptal se Lucas překvapeně a posadil se na velmi velkou měkkou postel s nebesy.

,,Od včerejšího dne. V jednu chvíli si užívám lovu a v tu druhou chvíli stojím v pokoji s otevřenými ústy a koukám se na postel." Odpověděla Arya a pokrčila rameny.

,,Zařídila ji Alice, ale nic k tomu neřekla." Dodala a lehla si vedle něj.

Arya se po chvíli prudce posadila, když slyšela zvuk rozbíjejícího se skla.

Arya popadla Lucase za ruku a během pár sekund stáli v kuchyni. Arya byla také překvapená, když vešli.

V kuchyni byla už i Bella a Edward.

Rosalie stála před nimi s velmi zamračeným výrazem a pod ní ležela rozbitá skleněná miska a salát.

,,Jo a dál klidně předstírejme, že to pro nás není nebezpečné." Řekla Rosalie naštvaně. ,,Nikdy bych... Nikomu nic neřekla." Řekla Bella trošku nejistě.

,,Všechno ví, tak jako Lucas." Řekl Carlisle. ,,Jo, ale problém je, že vy čtyři už jste profláklí." Řekl Emmett, když stál vedle Rosalie a opíral se o její rameno.

,,Emmette." Upozornila Esme. ,,Ne, měla by to vědět. Odnese to celá naše rodina, jestli tohle špatně dopadne." Řekla Rosalie a trochu se k Belle přiblížila. ,,Špatně, jako že se z nás stane jídlo." Zeptala se Bella nejistě.

Všichni, kromě Rosalie a Aryy se zasmáli.

,,Ahoj, Lucasi, Bello." Ozvala se Alice a společně s Jasperem vešla do domu oknem. Přišla k Belle a objala ji. ,,Jsem Alice. Ahoj." ,,Ahoj."

Alice se odtáhla a pořád se usmívala. ,,Krásné voníš." Řekla a Arya věděla, že naráží na krev.

,,Alice, co to..." Začal Edward, ale Alice ho přerušila. ,,Neboj se. My budeme skvělé kámošky."

Jasper stále mlčel a díval se na Bellu. ,,Pardón. To je Jasper. Jasper je náš nejnovější vegetarián. Je to pro něj trochu těžší." Řekl Carlisle. ,,Rád tě poznávám." Řekl a Alice se na něj pořád s úsměvem otočila. ,,V pořádku. To se nejí." Řekla a Arya se musela pobaveně ušklíbnout.

,,Víte co, raději vezmu Lucase zpět do pokoje." Řekla Arya a znova s ním zmyzela v pokoji.

,,Co to bylo?" Zeptal se Lucas zmateně. ,,Jo no... Rosalie Bellu moc nemusí." Odpověděla prostě Arya a pokrčila rameny. ,,Aha." Řekl Lucas, ale nebylo mu jasné, proč ho měla ráda a Bellu ne.

Byli to dvojčata a oba dva byli stejní a hlavně lidé.

Vampire princess (FF Twilight Saga)Kde žijí příběhy. Začni objevovat