,,Mhm. Takže ruce pryč, dámy, tento úlovek je můj."
Arya stála u okna dívala se, jak se začínají seskupovat hosté.
Byl den svatby, ale bohužel né její a Lucasovi, ale Belly a Edwarda.
Arye bylo trochu líto, že se s Lucasem nevzali dříve, ale nakonec si řekli, že se vezmou až se Bella a Edward vrátí z líbánek, aby Arya měla na své svatbě svého bratra a Lucas sestru.
Arya byla trochu nervózní. Celý den musela být mezi lidmi a bála se, že se neudrží. I když její ovládání bylo lepší a lepší. Ale také měla trochu strach o Lucase. Na novorozence, měl úžasnou kontrolu, ale i tak věděla, že občas mu to prostě nedá a pomyslí na lidskou krev.
Někdo ji zezadu objal okolo pasu a opřel si bradu o její rameno.
,,Jsi v pořádku?" Zeptal se Lucas. ,,Jo. Pouze přemýšlím, to je vše." Odpověděla, otočila hlavu a dala mu malou pusu.
,,Opravdu ti to nevadí." Ptal se dál. ,,Lucasi, už jsme to řešili. Sice je mi to trochu líto, ale hlavní je, že se vezmeme." Řekla Arya s úsměvem a otočila se k němu čelem, ale jeho ruce zůstávaly na jejím pasu.
,,A teď mě musíš pustit, musím se jít převléct." Řekla, trochu ho odstrčila a šla ke skříni.
Nakonec z ní vytáhla krásné šaty.
Byly fialové a dosahovaly až ke kotníků, sukně měla více vrstev, neměly žádný výstřih a kolem pasu byla černá stuha. K tomu si také obula černé boty na podpatku.
Arya se otočila a viděla, že Lucas už má na sobě oblek, ale nemohl si uvázat motýlka.
Arya pobaveně zakroutila hlavou, zasmála se a šla mu pomoct.
,,Děkuju." Poděkoval Lucas a dal jí pusu na čelo. ,,To víš, někdo to musel udělat, když to ty neumíš" Řekla Arya a bez dalšího slova vyšla z pokoje a šla do pokoje, kde by měly být všechny dívky.
,,Ťuk, ťuk. Můžu dál?" Zeptala se a usmála se na všechny. ,,Samozřejmě. Už jsem šla ukazovat Renee šaty." Řekla Alice, která stála u skříně s černým pytlem v rukou. ,,A také mi aspoň trochu pomůžeš." Dodala a Arya protočila očima, ale i tak šla pomoct.
ČTEŠ
Vampire princess (FF Twilight Saga)
Fanfiction(Probíhají úpravy) Arya Volturi, princezna upírů. Když se s Cullenovými přestěhovala do Forks, nečekala, že tam najde někoho, do koho se zamiluje. A hlavně nečekala, že to bude člověk. Podívejte se na příběh 3 000 starého upíra a na příběh obyčejn...