,,Ani jsme se nestihli vzít."
Bylo to už pár dnů a zima se blížila.
Čímž pádem i boj mezi nimi a Volturiovími.
Arya z toho všeho už začínala být opravdu nervózní a bylo toho na ni už dost.
Skoro si ani nenašla čas na Williama, což jí štvalo nejvíce.
Pokud to byly její poslední chvíle, chtěla si je užít se svou rodinou. S Lucasem, Williamam.
Také jí štvalo, že za pár dnů mohla být mrtvá a ani se nestihli s Lucasem vzít.
Věděla, že na tom zas tak moc nezáleželo, že bylo hlavní, že se měli rádi, ale prostě se chtěla vdát.
Už tak dlouho o tom snila a teď už to možná ani nestihne.
Arye se začalo zdát, že ji potřebovali úplně všude. Což skoro taky. Ona znala její bývalou rodinu nejlépe.
Musela pomoct plánovat, pomáhat Lucasovi, aby se naučil správně používat svůj dar. Občas si ji odvedli její přátelé.
,,Takže tam s námi nebudeš celou dobu?" Zeptal se William, když seděl s Aryou v autě a jeli za Charliem.
,,Ne. Musím ještě něco zařídit, ale aspoň tam budeš mít Leah." Řekla Arya a zastavila před malým domem.
Arya zůstávala ještě chvíli v autě, než se rozhodla vystoupit. Pomohla Williamovi a společně šli ke dveřím a Arya zazvonila.
,,Dědo!" Vykřikl šťastně William, když Charlie otevřel a skočil mu do náručí. ,,Ahoj, kluku. Jak jsi se měl?" Zeptal se Charlie s úsměvem a pustil dvojici dovnitř.
,,Skvěle. Táta si se mnou skoro pořád hraje a máma mě chodí každou noc uspávat." Odpověděl William, než se dostal z náručí a běžel do obývacího pokoje.
,,Ahoj, Charlie." Pozdravila Arya. ,,Ahoj. Lucas nepřijde?" Zeptal se Charlie a následovali Williama.
,,Ne. Musí ještě něco dodělat. Ale také tu nebudu zrovna dlouho. Navštívili mě dva stáří přátelé, tak s nimi chci strávit nějakou chvíli." Zalhala. ,,Lucas ale Williama potom pojede vyzvednout, tak tu možná i na půl hodiny zůstane." Dodala.
Arya byla za takovou chvilku ráda, ale opravdu musela domů. Musela něco vyřešit.
Už s Bellou vymyslely, co udělají, kdyby přišlo na nejhorší a chtěla si ještě něco připravit.
Dohodly se, že Bella pojede na schůzku s mužem, který měl pasy pro Williama, Renesmee, Jacoba a Leah, které zařídila Alice a Jasper a Arya připraví vše, co budou potřebovat.
Možná dělala míň práce, ale co. Tak to rozhodla Bella, která tak jako ostatní poznala, že už je toho na Aryu moc.
Sice se nemohla unavit fyzicky, ale psychicky byla úplně vyčerpaná.
ČTEŠ
Vampire princess (FF Twilight Saga)
Fanfiction(Probíhají úpravy) Arya Volturi, princezna upírů. Když se s Cullenovými přestěhovala do Forks, nečekala, že tam najde někoho, do koho se zamiluje. A hlavně nečekala, že to bude člověk. Podívejte se na příběh 3 000 starého upíra a na příběh obyčejn...