XVI.

1.2K 59 9
                                    

,,Nezasloužím si vaše odpuštění

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,Nezasloužím si vaše odpuštění."

Dva sourozenci stáli bok po boku pod kostelními hodinami a čekali na správný okamžik.

,,Edwarde?" ,,Hmm." Edward se otočil na svou sestru, která ho nečekaně objala.

,,Konečně budu mít to, co si zasloužím. Smrt." Řekla nakonec, když se odtáhla. ,,Ne. Víš, že tohle si zasloužíš." Zakroutil hlavou a na vteřinu ji vzal za ruku, než na sebe kývli hlavou.

Oba dva začala vycházet na slunce a rozepínali si své košile.

Dvě košile už se váleli na zemi a jejich kůže se začala třpytit, když ji někdo popadl za pas a stáhl ze slunce.

Arya otevřela oči a podívala se na Lucase, který ji stále nepouštěl.

,,Ty..." Začala, ale neměla slov. Přemýšlela, jestli je to opravdu on, nebo se jí to jen zdá. Vždyť jim Rosalie řekla, že jsou dvojčata mrtví.

,,To není pravda. To se mi jen zdá." Řekla. ,,Ne, nezdá. Jsem tady, Ann. Jsem tu." Uklidňoval ji a podíval se jí do očí.

,,Rosalie řekla, že..." Začala Arya, ale Lucas ji přerušil. ,,Jsem tu, Aryo a naživu. Bylo to jen nedorozumění." Řekl a položil jí jednu ruku na tvář.

,,Myslela jsem si, že jsem tě ztratila." Vzlykla. ,,Ne. Jsem stále tu a s tebou." Uklidnil ji Lucas

Arya se usmála na Lucase, který se na ni usmál také a políbil ji.

,,Chyběla jsi mi." Zašeptal, ale neodtáhl se od ní. Stále bylo blízko sebe a jejich rty byly pouze milimetr od sebe. ,,Ty mě víc." Řekla a tentokrát políbila ona ho.

Po chvíli přišli do chodby další dva upíři. Felix a Demitri a Arya se zamračila.

,,Felixi, Demetri. Vaše služby už nebude potřeba." Řekl Edward a přitáhl si Bellu k sobě tak.

Arya nechala Lucase, aby zůstal u své sestry a sama se postavila před celou skupinu.

,,Aro s vámi chce mluvit." ,,Neporušili jsme žádné pravidlo." Zavrčela Arya. ,,Přesto, bychom tento rozhovor měli vést na lepším místě." Řekl Demitri.

,,Dobrá. Bello, ty a Lucas si běž zatím užívat festival." Řekl Edward. ,,Oni půjdou taky." Řekl Felix.

Dveře kostela se zničeho nic otevřeli a dovnitř vešla Alice.

Arya nejdříve zvedla obočí, než se na svou sestru lehce usmála.

,,No tak, hoši. Je to festival. Nechcete dělat scény." Řekla a sundala si šátek a sluneční brýle. ,,To jistě."

Do chodby vešel další upír, ale tentokrát to byla Jane.

,,Tak dost. Aro se ptá, proč to tak dlouho trvá." Řekla a znovu se otočila a odcházela a všichni ji následovali.

Vampire princess (FF Twilight Saga)Kde žijí příběhy. Začni objevovat