XXXVII.

1K 42 7
                                    

(William a jeho pokoj nahoře 👆☝️👆)

(William a jeho pokoj nahoře 👆☝️👆)

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,Tohle už nedělej."


Uběhlo dalších pár dnů a zdálo se, že bylo zatím všechno v pořádku.

Arya byla ráda, když Volturiovi Lucase a Bellu přijali mezi upíry. Ale také měla obavy, že si to budou chtít zkontrolovat, což by nebylo zrovna nejlepší.

Nemohla dopustit, aby Volturiovi věděli o Willovi a Renesmee, protože by si mohli myslet, že jsou to nesmrtelné děti.

Další, co Aryy dělalo starosti byl čas.

Dva sourozenci rostli velmi rychle a Arya se bála, kolik času s nimi ještě stráví. Hlavně s Williamam.

Byl to její syn, nemohla ho jen tak stratit.

A navíc, i když žila přes tři tisíce let, nikdy o něčem takovém neslyšela a bylo to pro ni nové, a že už zažila věci.

Arya byla ráda, že všichni Cullenovi měli Williema rádi stejně jako Renesmee. Teda až na Edwarda, který si zvykl na jeho přítomnost, kterou se snažil ignorovat.

Věděla, že to Williama trochu trápí, protože věděl, že to je jeho biologický otec, ale aby se přiznal, měl raději Lucase a byl rád, že ho s Aryou přijali jako vlastního.

Také Bella si na jeho přítomnost zvykla a měla ho určitě raději jak Edward. Předce jen, byla to jeho skutečná matka.

Nemohla ho jen tak nenávidět.

Aspoň věděla, že se dostal do dobrých rukou a měl někoho, kdo ho velmi miloval.

Arya byla také ráda, že ostatní nikomu ze dvou sourozenců nedávali přednost a byli pro ně na stejném místě.

,,Mami." Arya se otočila a viděla ve dveřích Willa, který byl stále ve svém pyžamu.

Arya si skřížila ruce na prsou a zvedla obočí.

,,Pomůžeš mi něco vybrat?" Zeptal se trochu stydlivě. Arya s úsměvem zakroutila hlavou a šla s ním k němu do pokoje.

,,Už jsi velký, ale stále nevíš, co si máš obléct." Řekla, když se přehrabovala ve skříni. ,,Já za to nemůžu. Toho oblečení je prostě moc. Proč toho teta Alice tolik pořizovala?" Zeptal se William a skočil na svou postel.

,,Jako by jsi ji neznal." Řekla Arya a zakroutila hlavou.

,,Tady máš. Obleč se, budu čekat dole, ano." Řekla Arya, prošla kolem něj a šla dolů do obývacího pokoje, kde na ni čekala Bella a Renesmee a venku byl Jacob ve své vlčí podobě.

,,Mužem." Řekl William, když se k nim přidal.

Celá skupinka se rozhodla, že půjde ven, aby si mohli malí sourozenci užít sněhu.

Vampire princess (FF Twilight Saga)Kde žijí příběhy. Začni objevovat