XXIII.

965 53 4
                                    

,,Tak trochu jsem ti je vzala ze skříně, když jsi spal

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,Tak trochu jsem ti je vzala ze skříně, když jsi spal."

,,Seattlem se nyní šíří hrůza. Policie je zaskočená nárůstem počtu vražd a zmizení." Arya, Jasper, Carlisle a Emmett sledovali televizní zprávy a poslouchali, co se děje v Seattlu.

,,Teorie se pohybují od krutého nového gangu, po vysoce nebezpečného sériového vraha." Pokračovala reportérka.

,,Zhoršuje se to." Řekl Carlisle Edwardovi, který přišel i s Bellou a Lucasem a vypl televizi. ,,Musíme něco dělat." Dodala Arya.

,,Ani jeden z nás nezpůsobí takovou škodu, jakou popisují. Je jich víc. A jsou neukáznění, nápadní." Řekl Jasper. ,,Novorozenci." Řekl Edward, který si přečetl Jasperovi myšlenky.

Arya se znepokojeně zavrtěla na svém místě, než se zvedla a přešla k Lucasovi, který ji zezadu objal okolo pasu a položil si hlavu na její rameno.

,,Co? Jako nový upíři?" Zeptala se Bella. ,,První měsíce po proměně." Odpověděla Arya. ,,Tehdy jsme nejvíce neovladatelní. Divocí, šílení žízní." Dodal Jasper. ,,Máte se na co těšit." Ušklíbl se Emmett směrem k Lucasovi a Belle.

,,Tyhle nováčky nikdo nevychoval, ale není to náhoda." Řekl Jasper. ,,Někdo buduje armádu." Řekl Carlisle. ,,Teď rozhodně pojedeme do Seattlu." Řekl Emmett a vstal.

,,Vzniká armáda upírů?" Zeptal se Lucas. ,,Je vytvořena k boji." Odpověděl Jasper. ,,Jsme jediný klan kolem Seattlu." Řekl Edward. ,,My sami je ale nezastavíme, to dokáží jedině Voltuři. Proč to nechali zajít jen tak daleko." Řekl Carlisle. ,,Možná jsou za tím oni." Řekl Edward.

,,V Itálii jsem četl Arovu mysl. Chce, abych s Alice přešel k nim. A Arya s námi. Ví, že nemá šanci, dokud bude naše rodina naživu." ,,Armáda by za něj všechno vyřešila." Souhlasil s Edwardem Jasper.

,,Ne. Tohle by neudělal on. Ano, chce nás do své gardy a ví, že se to stane jen, když bude zbytek rodiny mrtvý, ale tohle by neudělali. Otec si až moc potrpí na zákony a tohle je trošku v rozporu se zákony. Je za tím někdo jiný, ale Voltuři jim v tom akorát nebrání." Nesouhlasila Arya a Carlisle trošku přikývl, ale nebyl si jistý její teorií.

Arya znala svého otce a věděla, že tohle nepatřilo k jeho povaze.

Ale samozřejmě věděla, že je tam nějaká možnost, že za tím stojí on. Nebo také aspoň ne přímo.
———————
Nakonec uplynula dalších pár dnů a žádný nebyl zrovna dobrý.

Arya, Jasper a Emmett pořád zkoumali okolí. Kdyby se mohli unavit, už určitě jsou, ale nemohli.

Arya chtěla trávit čas s Lucasem, ale prostě také chtěla dopadnout Victorii, která si je tak pobýhala kolem.

Arye se nechtělo čekat, dokud se někomu něco stane. To nechtěla dopustit. Nemohla ztratit někoho blízkého.

Když se po dlouhé době vrátili zpět, Arya viděla Rosalie, jak si četla časopis, Lucase, který stál u okna a čekal na Aryu, Carlisle zpravoval Belle ruku a Edward se na to díval.

,,Zase sis zakopla o nohu, Bello?" Zeptal se ze srandy Emmett a usmál se. ,,Praštila jsem vlkodlaka." Odpověděla.

,,Drsňačka. Budou z vás dobří novorozenci." Řekl Emmett a Lucas ho hravě uhodil do ruky. ,,Dost tvrdej, abych tě srovnala." Řekla Bella.

Rosalie už to nechtěla poslouchat, naštvaně hodila časopisem na stůl a odešla ven na balkón.

,,S tím se netrap." Řekl Emmett Belle.

,,Tak, co máte?" Zeptal se Edward Aryy, Jaspera a Emmetta. ,,Ani stopa po vetřelci." Odpověděl Jasper. ,,Ale Victorie se nepřestala dál objevovat." Dodala za něj Arya.

Arya si všimla, že se Bella zvedla a šla za Rosalie na balkón. Věděla, že ji Rosalie řekne svůj příběh. Nebo spíše minulost, která nebyla nejlepší.

Lucas Aryu zničeho nic vzal za ruku a vedl ji do jejího pokoje.

,,Víš, že mě zanedbáváš?" Zeptal se trochu dotčeně a smutně Lucas a Arya si hluboce povzdechla.

,,Vím, a ani nevíš, jak mě to mrzí." Řekla sklesle. ,,Ale chci ji dopadnout. Už dál nemůžu. Každé den mám strach, že se někomu něco stane, a to já nechci." Dodala.

Lucas vzal její bradu mezi palec a ukazováček, a donutil tak Aryu, aby se na něj podívala.

,,Aryo, uvidíš, že ji nakonec najdete a nikomu se nic nestane." Snažil se ji uklidnit.

,,Uvolni se a odpočiň si. Jasper a Emmett to mají zvládnuté a uvidíš, že to pár dnů bez tebe zvládnou i sami. Netrap se tak." Dodal a Arya lehce přikývla.

,,Miluju tě." Řekla po chvíli. ,,A já tebe." Oplatil a políbil ji. ,,Budoucí paní Swanová." Dodal a ušklíbl se.

Arya se zasmála a zakroutila hlavou.

,,Úplně jsem zapomněla, že už nebudu ani Volturiová, ani Cullenová, ale Swanová." Řekla s úsměvem. ,,Budeš si na to muset zvyknout." Usmál se nazpět.

,,Co bych bez tebe dělala?" Řekla a políbila ho.

Tentokrát to trvalo déle a polibek byl plný lásky a vášně.

,,Jsi můj zachránce." Zašeptala a Lucas se zasmál. ,,Takže jsi princezna v nesnázích." Řekl.

,,Když se nad tím tak zamyslíš, jsem skutečná princezna. Akorát upírů." Řekla Arya.

Lucas pobaveně zakroutil hlavou, vzal ji za ruku a šel s ní k posteli. Sedl si na kraj postele a Aryu si stáhl k sobě do klína.

,,Už se těším, až bude po maturitě, konečně se budeme moct vzít a někam odcestovat a užít si nějaký ten čas sami." Řekl Lucas a dal Arye malý polibek na rty.

Lucas se na Aryu ustaraně podíval, když se přestala usmívat a podívala se dolů na své ruce.

,,Co se děje?" Zeptal se a položil jí ruce na tváře. ,,Tobě to nevadí?" Zeptala se a sedla si vedle něj.

,,Co přesně?" ,,Že si vezmeš ženu, která ti nemůže dát dítě, která je monstrum a vrah?" Zeptala se znovu.

,,Myslel jsem, že o tom jsme už mluvili a pokud jde o děti, vždy se dá nějaké adoptovat. Tak jako když jsi si kdysi vzala Williama." Řekl jí.

,,Jen, se bojím, že toho budeš později litovat." Povzdechla si. ,,Můžu ti zaručit, že nebudu." Řekl a políbil ji.

,,Je pozdě. A zítra je další dlouhý den." Řekla, když se po delší době odtáhli od sebe.

Arya vstala a přešla ke své skříni, ze které vytáhla šedé tepláky, které hodila Lucasovi.

,,Kde jsi je vzala?" Zeptal se zmateně Lucas, když se díval na své tepláky v jeho rukou.

,,No..." Začala Arya. ,,No?" Řekl Lucas, skřížila si ruce na hrudi a zvedl obočí.

,,Tak trochu jsem ti je vzala ze skříně, když jsi spal." Přiznala.

,,Jo, potom v nich každý den chodila po domě po dobu dvou týdnů." Řekl nenuceně Emmett, který jen tak prošel kolem pokoje.

,,Mlč!" Zakřičela Arya a za dveřmi slyšela už jen smích.

Protočila očima a otočila se na Lucase, který byl stále ve stejné pozici.

,,No co. Jsou pohodlné a chtěla jsem mít něco tvého." Pokrčila rameny. Lucas zakroutil hlavou a začal se převlékat.

Arya si lehla na postel a čekala, dokud si nelehne vedle ní.

,,Dobrou noc." Popřál Lucas, objal ji kolem pasu a zavřel oči. ,,Dobrou." Zašeptala a usmála se na něj.

Vampire princess (FF Twilight Saga)Kde žijí příběhy. Začni objevovat