,,Třeba jsem měla."
Byly to dva týdny, co Bella a Edward odjeli a všechno bylo perfektní.
Žádné drama, žádné nebezpečí, nic.
Arya celý svůj čas věnovala Lucasovi. Skoro celý dny bývali pohromadě a užívali si společnost toho druhého.
Teda do té doby, dokud Alice neměla vizi a dokud Bella nezavolala s tím, že je těhotná, což by nemělo být možné.
Carlisle je oba poslal domů, aby mohl Bellu zkontrolovat. Jenže problém byl v tom, že nic neviděl, takže nemohl nic zjistit.
Celá rodina byla díky Bellynému těhotenství rozdělena a nikdo nevěděl, co se pořádně děje.
Každý byl zmatený hlavně z toho, jak mohla Bella otěhotnět, když byl Edward upír.
Ani Arya o ničem takovém nikdy neslyšela a to žila přes tři tisíce let. I když by se Arya ani nedivila, kdyby už se stalo něco takového a Voltuři to nevěděli.
Na sto procent by si VoR mysleli, že proměnili dítě, což bylo nebezpečné a každý za to musel být potrestán.
Ale aby se Arya také přiznala, žárlila. Žárlila na Bellu a Edwarda. Bella byla těhotná a mohli mít dítě, i když to by Bella musela přežít do porodu, ale i tak.
Prostě žárlila.
Vždy si přála dítě, tak jako Rosalie, ale ani jedné už se to nemohlo splnit.
Ale dál, jak už se zmínili, celá rodina se rozdělila na skupinky a každý si o těhotenství myslel své.
Edward byl nejvíce proti Bellynému těhotenství a chtěl se dítěte zbavit.
Alice, Jasper a Emmett také nebyl zrovna nadšení, nikdo nevěděl jistě, že je to dítě.
Poté tu byla Esme a Carlisle, kteří se o Bellu starali tak jako ostatní, ale nevěděli, jestli by bylo lepší Belle dítě vzít, nebo jí ho nechat.
Dál Rosalie, která Bellu podporovala nejvíce a byla stručně proto tomu, aby Belle dítě vzali, protože byla plně přesvědčena, že to dítě je.
A nakonec tu byla Arya a Lucas, ale ani jeden nevěděl, co si o tom myslet.
Ano, možná byla Bella Lucasova sestra, ale moc se mu nelibila myšlenka, že jeho sestra může zemřít.
A Arya... Arya nevěděla nic. Nic si pořádně nemyslela. Nevěděla, co to je, tak se rozhodla, že to možná raději nechá, a až se to narodí, uvidí se.
Uplynuly další dva týdny a Bella na tom byla hůře a hůře. Stejně jako atmosféra v domě.
Rodina byla stále rozdělena, ale skoro nikdy neopouštěla pokoj a Bellu.
ČTEŠ
Vampire princess (FF Twilight Saga)
Fanfiction(Probíhají úpravy) Arya Volturi, princezna upírů. Když se s Cullenovými přestěhovala do Forks, nečekala, že tam najde někoho, do koho se zamiluje. A hlavně nečekala, že to bude člověk. Podívejte se na příběh 3 000 starého upíra a na příběh obyčejn...