,,No, když vynecháme tu část, kde tě chtěl zabít... tak můžu říct, že tě přímo zbožňuje."
Arya se velmi pozdě v noci vplížila k Lucasovi do pokoje a byla překvapená, když viděla, že ještě nespí.,,Čekal jsem na tebe." Řekl, jakoby jí četl myšlenky. ,,Nečekám, že mě vezmeš zpět, nebo mi odpustíš. Jsem tu, abych se omluvila a přesvědčila se, že jsi v pořádku." Řekla Arya a trochu si povzdechla.
,,Ann." Řekl a vstal jen, aby ji mohl přitáhnout k sobě a obejmout.
,,Nemůžu se na tebe zlobit. Miluju tě a přál bych si, aby jsi byla stále má přítelkyně." Řekl a podíval se jí do očí.
,,Opravdu? I po tom, co jsem..." Začala, ale Lucas ji umlčel svými rty. ,,Ano, i po tom všem." Ujistil ji a opřel si své čelo o její.
,,Miluju tě." Řekl. ,,Miluju tě." Oplatila.
Lucas ji zvadl a položil ji na postel, než se objevil nad ní.
,,Divím se, že miluješ takové monstrum jako jsem já." Zašepala. Ani nevěděla, proč mluvila potichu, když si Edward a Bella všímali sami sebe ve vedlejším pokoji a Charlie v klidu spal.
,,Anneliese, jsi vše, co ve svém životě chci a potřebuju." Řekl a začal ji dávat malé polibky na krk.
Někdo si odkašlal a oni se otočili ke dveřím, kde stála Bella a Edward. ,,No tak, jedeme k nám." Řekl Edward a Arya si povzdechla, než vyrazili, i když byl večer.
V domě Cullenových se opravdu v obývacím pokoji sešla celá rodina.
Arya neměla vůbec dobrý pocit z toho, co chtěla Bella říct, ale s jistotou mohla říct, že Lucas je do toho určitě zapojen taky.
,,Všichni víte, co chceme. A víme, jak moc po vás chceme. Aby to bylo fér, napadá mě jen jedna možnost. Dát hlasovat." Začala Bella. ,,Ty nevíš o čem mluvíš." Řekl Edward, ale Bella ho zastavila. ,,Ššš. Sklapni."
Arya se ušklíbla nad tím, jak Bella umlčela Edwarda, ale popravdě ji také chtěla umlčet.
Už jí bylo jasné o co půjde.
,,Alice?" ,,Už teď vás beru jako sestru a bratra. Ano." Řekla a šla Bellu obejmout.
,,Já říkám ano." Ozval se Jasper. ,,Bylo by fajn, zbavit se té věčně touhy vás zabít." Dodal.
Arya nebyla překvapená jeho souhlasem. Byla sice pravda, že už neucítí a nebude chtít jejich krev, ale prostě si nepřála, aby žili takový život.
,,Rosalie." ,,Omlouvám se. Omlouvám se všem za to, jak jsem se chovala. Jsem vám vděčná, že jste byli tak stateční a šli jste zachránit mého bratra a hlavně sestru. Ale tohle není život, který bych si sama vybrala. Kéž by tehdy, někdo volil ne za mě. Takže ne." Nesouhlasila Rosalie, u které bylo jasné, že řekne ne.
,,Já říkám ano." Řekl Emmett, zvedl Bellu a zatočil s ní. ,,Spolu se budeme moct do Volturiových pustit." Dodal.
,,Teda kromě Aryy." Dodal naposledy, když si všiml jejího výrazu, kteří říkal: oprav se, nebo tě zabiju.
,,Já už vás dávno považuji za součást rodiny. Ano." Usmála se Esme.
,,Proč mi tohle děláte?" Zeptal se Carlisle Aryy a Edwarda. ,,Vy víte, co to znamená. Rozhodli jste se nežít bez nich. Nemám na vybranou, nechci ztratit dceru a syna." Dodal, a každý věděl, že to znamená ano, i když ne moc chtěné.
Edward se nakonec rozhodl, že vezme Bellu domu, ale Lucas chtěl ještě zůstat s Aryou.
Takže se stalo, že chvíli po té, co Bella a Edward opustili dům, zatáhl Aryu do jejího pokoje.
Arya se znovu po dlouhé době nahlas zasmál a trochu do něj strčila, než se na něj smutné usmála.
,,Co se děje?" Zeptal se ustaraně. ,,Ty víš, že takový život pro tebe nechci." Odpověděla a podívala se mu do očí.
,,Aryo, tohle je jediný způsob, jak zůstat už navždy spolu a na víc po návštěvě Volturiových už stejně nemáme s Bellou na vybranou." Řekl a jemně vzal její bradu mezi palec a ukazováček.
,,Ale musím říct, že tohle byl zajímavý způsob, jak poznat tvého pravého otce." Dodal a Arya se neubránila smíchu.
,,Je fakt, že takhle jsem si to nepředstavovala." Žertovala a dala mu ruce kolem krku, zatímco Lucas ji vzal za pas.
,,Myslíš, že jsem zapůsobil?" Oba dál žertovali a Arya myslela, že to nevydrží a začne se smát ještě víc.
,,No, když vynecháme tu část, kde tě chtěl zabít... tam můžu říct, že tě přímo zbožňuje." Řekla ironicky a oba dva se znovu zasmáli.
Lucas ji pomalu začal tlačit k posteli, takže Arya neměla jinou možnost, než couvat.
Arya zvedla obočí a Lucas se na ni pouze ušklíbl.
Nakonec spadla na postel a Lucas se znovu objevil nad ní.
,,Škoda, že já jeho ne." Řekl nakonec než ji políbil. Arya se do polibku trochu usmála a za zátylek si ho přitáhla ještě blíž.
,,Že chceš dokončit to, co jsme začali u tebe." Řekla, když se trošku odtáhla. ,,Možná." Řekl a mrkl na ni.
Arya pobaveně zakroutil a hlavou a vyměnila pozice.
,,Až budu upír jako ty, nenechám tě tohle dělat." Řekl a Arya překvapeně vykřikla, když ji plácl přes zadek a stáhl zpět pod sebe.
,,To nebylo fér." Zamračila se. ,,Možná ano, možná ne." Usmál se a znovu ji políbil.
Po chvíli se s polibky přesunul k čelisti a z čelisti na krk a Arya se neubránila zasténání.
,,Miluju tě." Zašeptal jí. ,,Myslím, že já tebe víc." Oplatila a políbila ho.
Arya byla ráda, že bylo nakonec vše tak, jak má být, ale stále měla také obavy.
Volturiovi by byli schopni čehokoliv a ona se bála, že se vrátí a tentokrát se to neobejde bez oběti.
Také se jí nelíbila myšlenka na to, že bude Lucas upír.
Ano, chtěla ho pouze pro sebe a to navěky, ale takový život pro něj nechtěla. Nechtěla, aby byl upír, ale věděla, že už je to nevyhnutelné a zpečetěné.
ČTEŠ
Vampire princess (FF Twilight Saga)
Fanfiction(Probíhají úpravy) Arya Volturi, princezna upírů. Když se s Cullenovými přestěhovala do Forks, nečekala, že tam najde někoho, do koho se zamiluje. A hlavně nečekala, že to bude člověk. Podívejte se na příběh 3 000 starého upíra a na příběh obyčejn...