,,Ano, dokážeš se bránit, ale před lidmi. Tohle jsou upíři."
Arya byla ráda, když se vrátili domů, ale nebyla ráda, když jí řekli, že se jim nepovedlo dopadnout Victorii.
A ještě k tomu se Emmett málem popral s vlkem.
Byla naštvaná.
Byli tak blízko, ale Emmett to musel pokazit. Už mohlo být po Victorii.
,,Víš, že to strašidelné, když na mě takhle zíráš." Řekl ospale Lucas, když se otočil k Arye, která seděla na druhé straně jeho postele.
,,Možná ano, ale je mi to jedno." Pokrčila rameny. ,,Co tu vlastně ještě děláš? Myslel jsem si, že půjdeš domů." Řekl a posadil se.
,,To víš, nechtěla jsem opustit svého snoubence." Usmála se a zastavila Lucase dřív, než ji stihl políbit.
,,Ne, ne. Nejdříve do koupelny." Řekla a ukázala na dveře. Lucas protočil očima, ale i tak vstal a odešel z pokoje.
Arya mezi tím přešla k jeho skříni a vytáhla z ní své černé džíny, bílé tričko a černou koženou bundu.
Arya už nějaký ten týden měla u něj v pokoji nějaké oblečení pro případ, že by zůstala přes noc až do rána, ale většinou pozdě večer odešla.
Oblékla se a obula si černé lodičky.
,,Teď už tě můžu políbit." Arya se lekla a povyskočila.
,,Bože. Tohle už mi nedělej." Řekla naštvaně a Lucas se pouze zasmál. Arya se zamračila a strčila do něj loktem.
,,Tak promiň, lásko." Řekl a objal ji kolem pasu. Arya mu dala ruce kolem krku a lehce se usmála.
,,Je možné někoho nesnášet a milovat zároveň?" Přemýšlela, a když viděla Lucasův výraz, zasmála se.
,,Ale no tak. Víš, že bych tě nikdy nedokázala nenávidět." Řekla.
Lucas nakonec pouze zakroutil hlavou a políbil ji.
,,Teď si pospěš. Za chvíli tu bude Edward, aby nás vyzvedl." Dodala a šla z pokoje.
,,Ahoj, Bello." Pozdravila Arya a Bella se lekla, protože si jí nevšimla.
,,Ahoj." Pozdravila nakonec taky a otočila se na Aryu. ,,Já myslela, že jsi večer odešla." Dodala. ,,Ne. Tak nějak se mi nechtělo." Řekla Arya a pokrčila rameny.
Po nějaké té chvíli přijel Edward, aby je mohl všechny tři vyzvednout a jeli do školy.
Zastavili před školou, ale zatím nikdo nevystoupil.
,,Mrzí vás, že jste jeli?" Zeptala se Arya, když si všimla, jak se dvojčata tváří.
,,Ne." Odpověděli společně. ,,Bylo moc prima vidět mámu." Řekl Lucas. ,,A moc těžké říct sbohem." Dodala Bella.
,,Nemusí to být sbohem." Řekl Edward. ,,Proto jste chtěli, aby jsme tam jeli. Aby jsme si to rozmysleli?" Zeptala se Bella. ,,V to doufám pořád." Řekl Edward hlavně Belle.
Arya a Lucas se o tom možná občas bavili, ale každý věděl, že už je to nevyhnutelné a z Lucase bude upír i přes to, že se to Arye nelíbí.
,,Když řekneme zůstaňte v autě, uděláte to?" Zeptala se Arya a i s Edwardem vystoupila a dvojčata pár sekund po nich.
,,Jasně že ne." Řekl Edward a Arya se trochu zasmála a nechala Lucase, aby ji vzal za ruku.
Když byly blíž u školy, mohli spatřit Jacoba, který stál u své motorky.
Arya trochu naštvaně zavrčela a protočila očima. Nelíbilo se jí, že tam ten smradlavý pes byl. Nesnášela ho.
,,Ahoj." Řekli sourozenci společně a upíří sourozenci jim nechali trochu prostoru.
,,Charlie říkal, že jste odjeli." Řekl Jacob a neobtěžoval se pozdravit na zpět. ,,Jo, navštívit mámu. Proč?" Zeptal se zmateně Lucas.
,,Zjišťují, jestli jste pořád lidé." Zasmál se Edward, když si přečetl jejich myšlenky a Arya se zasmála s ním.
,,Přišli jsme vás varovat." Řekl Jacob Arye a Edwardovi a oni se přestal smát. ,,Jestli ještě jednou narušíte naše území…"
,,Počkat. Cože?" Zeptala se dvojčata dohromady a zmateně.
,,Vy jste jim to neřekli?" Zeptal se Jacob Aryy a Edwarda. ,,Nechte to být." Řekl Edward. ,,Řekněte nám to." Řekla Bella.
,,Emmett a Paul měli nedorozumění." Řekla Arya a zamračila se na Jacoba. ,,Poslouchejte. Takhle jste jim lhali, aby jste je dostali z města?" ,,Měl by si jít. Hned." Řekl Edward a stál tváří tvář Jacobovi.
,,Mají právo to vědět." Řekl Jacob v klidu. ,,Bella a Lucas jsou z těch, které zrzka chce." Dodal.
,,Victorie? Aliciina vidina." Došlo Belle. ,,Snažili jsem se vás chránit." Zašeptal Edward Belle, ale slyšeli to všichni.
,,Tím, že jste nám lhali?" Zeptal se Lucas a trochu se zamračil na svou snoubenku.
,,O tom si promluvíme později, ale ty… Proč jsi nám nezavolali?" Zeptala se Bella Jacoba. ,,Neměl jsem vám co říct." Řekl Jacob.
Jacob se otočil a začal odcházet ke své motorce.
,,Už toho mám dost! Počkej!" Zakřičela Bella a chtěla jít za Jacobem, ale Edward ji zastavil. ,,Bello…" ,,Edwarde, musíš mi věřit." ,,Já ti věřím, ale… Ale nevěřím jemu."
Bella nic neřekla a šla za Jacobem.
Trojice se dívala jak odjíždí, dokud jim nezmizeli z dohledu.
,,Hodláš mi to vysvětlit?" Zeptal se Lucas Aryy, která se vyhýbala jeho pohledu.
Edward věděl, že bude lepší jim dát trochu prostoru, tak raději odešel do školy za svým bratrem a sestrou.
,,Aryo." Řekl Lucas a Arya si povzdechla.
Vzal ji za ruku a táhl do lesa.
,,Proč jsi mi to neřekla?" ,,Protože by jsi nechtěl odjet." Odpověděla Arya.
,,Nechtěli jsme, aby jste byli tady, až se Victorie objeví, protože jsme o vás měli strach." Dodala, aby vysvětlila, proč je od toho chtěli držet dál.
,,Měla jsi mi to říct. Myslel jsem si, že před sebou nic neskrýváme a nelžeme si." Řekl Lucas. ,,Já vím a nikdy jsem ti nelhala, nic jsem před tebou do teď netajila, ale prostě jsem chtěla, aby jsi byl v bezpečí." Bránila Arya své činy.
,,Ano, dokážeš se bránit, ale před lidmi. Tohle jsou upíři." Dodala.
Lucas k ní přistoupil a vtáhl ji k sobě do objetí. Ani jeden se nechtěl hádat.
Pohádali se jen jednou, a to když měla Arya odejít.
Chtěli mít skvělý vztah, a kdyby se jen hádali, nevěděli, jak by to mezi nimi vypadalo.
(Omlouvám se, že už jsem dlouho nevydala nějakou kapitolu, ale měla jsem dost školy a také jsem se zaměřila na další knížku, o kterou mě někdo požádal)
ČTEŠ
Vampire princess (FF Twilight Saga)
Fanfiction(Probíhají úpravy) Arya Volturi, princezna upírů. Když se s Cullenovými přestěhovala do Forks, nečekala, že tam najde někoho, do koho se zamiluje. A hlavně nečekala, že to bude člověk. Podívejte se na příběh 3 000 starého upíra a na příběh obyčejn...