XXXVI.

951 46 5
                                    

,,To ano

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,To ano."

Arya seděla na zemi na hebkém koberci a hrála si s Williamam.

,,Kdo je můj malý kluk, no kdo. No předce ty." Řekla Arya a William se zasmál. ,,Si náš malý kluk, viď." Pokračovala.

Arya byla ráda, že mohla strávit další čas s Williamam osamotě a nikdo ji neobtěžoval. Chtěla s ním trávit co nejvíce času.

Rostl rychle a Arya se bála, že vyroste až příliš rychle a nebude chtít tak často její přítomnost jako doposud.

Najednou někdo Williama popadl a vzal ho do náruče.

Arya se podívala na svého snoubence a syna a usmála se na své dva oblíbené chlapce.

,,Zase se před námi schováváte?" Zeptal se Lucas a dal Williamovi pusu na čelo. ,,Já a schovávat se. Neeeee." Řekla Arya a máchla rukou.

,,Nemůžeš ho před námi schovávat navěky. Je to i můj syn." Řekl Lucas. ,,Já vím, ale nechci pustit svého malého chlapečka." Řekla Arya, postavila se a pohladila Williama po tváři.

,,Ta... ta. Tata." Zažvatlal William a při tom se díval na Lucase, který se na něj překvapeně a šťastně podíval.

,,Už řekl své druhé slovo." Řekla Arya hrdě. ,,Druhé?" ,,První bylo máma." Vysvětlila a ušklíbla se na Lucase.

Lucas protočil očima a oba dva se znovu podívali na malého chlapce v otcově náručí.

,,Samozřejmě." Řekl. Lucas byl rád, když slyšel Williama říct táta. Sice to nebylo jeho první slovo, ale aspoň druhé.

Bylo mu jasné, že první bude máma, protože s Aryou trávil spoustu času. Ale nevyčítal jí, že si ho nechávala takhle pro sebe.

Také byl i trošku překvapený. Ještě nikdy ji takto neviděl. S Williamam byla jiná. Šťastnější.

Pokud nebyla poblíž Edwarda, nepřestala se usmívat.

A to věděl i viděl každý. Zářila jako sluníčko na nebi.

,,Víš... Bella a Edward jsou nějakou dobu zpátky." Řekl Lucas a hned v tu chvíli slyšeli venku křik.

Oba dva se na sebe podívali, než vyrazili ven.

Venku stála Bella, Edward a Jacob.

Arya nevěděla, co se stalo, ale všichni vypadali naštvaně. Což nebylo zrovna nejlepší a Arya začala přemýšlet nad tím, co se zase pokazilo.

,,Co se stalo?" Zeptala se Arya a všichni se na trojici otočili.

,,Řekl o sobě Charliemu. Také řekl, že já i Lucas jsme teď jiní. A Charlie tu bude za malou chvíli." Vysvětlila Bella a všichni se okamžitě otočili na vlka.

Vampire princess (FF Twilight Saga)Kde žijí příběhy. Začni objevovat