Alıntı ve paylaşımlar için instagram sayfası: fasenix_series
Bütün bir gün uyumama izin verileceğini düşünerek onları hafife almıştım. Yaşananlardan sonra uykuya değil, eğitime ve gücümü geliştirmeye ihtiyacım vardı ve bunun için herkes kollarını sıvamıştı. Anya beni yataktan sürüye sürüye kaldırıp, elimdeki yarayı hazırladığı şifalı suya daldırdıktan sonra birkaç dakika beklemem için tembihledi. O kadar çok ağlamış ve öyle zor uykuya dalmıştım ki şişmiş yüzümle aynada başka biri gibi görünüyordum.
Bir şekilde hazırlanmış ve kendimi kütüphanede, Profesör Boreas'ın dersine yetişmeye çalışırken bulmuştum. Derse yetişme umudumu elimden alan ise kütüphaneye adım atar atmaz karşımda beliren Valdon Cy oldu.
Dünden sonra karşılaşmak istediğim en son kişiyle yüz yüze gelmiştim ve kızaran yüzümü gizlemek adına gözlerimi ondan kaçırdım. Hatta onu görmezden gelmek istedim ama öyle ortada dikiliyordu ki beni beklediğini daha açık belli edemezdi.
-Günaydın Reina.
Yüzüne kaçamak bir bakış atarak,
-Günaydın, dedim.
-Programda ufak bir değişiklik oldu; savunma ve strateji dersini öne aldık. Profesör Boreas'ın dersinden sonra çalışma alanında bekliyor olacağız.
Konuşmayı kısa kesmek istediğim için ne nedenini sordum ne de itiraz ettim.
-Anlaşıldı.
Fazla kısa kalan cevabım karşısında sessiz kalan Cy'ın yaralı elime kayan bakışlarını yakalar yakalamaz başımla onu selâmladım ve,
-Üzgünüm, derse geç kalıyorum, diyerek koşar adımlarla yanından uzaklaştım. Kendimi bu kadar mahcup hissederken dün ile ilgili konuşmasına fırsat kalmadan uzaklaşabildiğim için şanslıydım.
Gelişen olaylar doğrultusunda Profesör Boreas'ın dersinde, gücünü aldığım kuvars kristaliyle ilgili bilgiler edinecektim. Anlatacaklarının tek kelimesini bile kaçırmak istemiyordum bu yüzden de dün yaşananları birkaç saatliğine düşünmeme kararı aldım.
Ben geldikten sonra tüm kuvars kristalleri ufak ufak ışımaya başlamışlardı. Profesör beni bilgilendirmeye başlamadan önce hazırladığı taşlara göz gezdirdi.
-Öncelikle söylemeliyim ki gücünü aldığın kuvars kristali, yeryüzünde birçok medeniyetin manevi inancının temelini oluşturmuş bir doğal taş. Bu yüzden insanlık tarihine damgasını vurmuş diyebiliriz. Bildiğin üzere kimyasal bileşimi oldukça basit; silisyum dioksit. İnsanlar tarafından sonsuz boşluk, saflık, azim ve sabır simgesi olarak görülüyor. Aynı zamanda en kuvvetli tedavi edici ve güç tazeleyici özelliğe sahiptir.
Profesör Boreas bana yaklaşarak kuvarsı avucumun içindeki yaranın üzerine koydu. Tenimi kaplayan serinlik hissinin ardından taş, ışığını arttırdı.
-Onu doğru şekilde kullanmayı bildikten sonra çok güvenilir bir dost olacaktır.
Tam o anda taşın içinde kalmış su damlasına gözüm ilişti.
-Bu bir hava kabarcığı mı yoksa su damlası mı?
-Su damlası. Çoğunlukla içlerinde bulunur. Şayet taşı kırarsan damlanın yeniden suya dönüştüğünü görürsün. En şaşıracağın kısma geçelim mi?
Sorusuyla birlikte gözlerinde yakaladığım parıltı daha çok heyecanlanmama sebep olmuştu.
-'Kristal Kuvars' terimi, tek bir minerali değil, oldukça geniş yelpazeli bir taş ailesini tanımlar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fasenix Serisi 2 - VANORA
FantasyBilinmezlik hep korkutur. Tüm canlılar gibi, insan da çevresindekilere hâkim olma arzusunu bir meşale gibi taşır içinde. Bilinmezlikten korkup, kendini bilmeden yaşayan varlıklarla dolu evrende, birbirinden kaçışa ''yaşam'' derler. Belki de bu yüzde...