⚚ Adonus 3

600 116 24
                                    

Alıntı ve paylaşımlar için instagram sayfası: fasenix_series

Gözlerimi açtığımda yatmayı reddettiğim yataktaydım. Kütükleşen vücudumu doğrulturken parlayıp sönen yıldızlarla karanlık gökyüzüne baktım. Şişmiş gözlerimi ovuşturup suya uzanmıştım. Bir önceki gün çok susuz kalmış olmalıydım ve tek istediğim şey biraz daha suydu...

Ne yazık ki içtiğim suyu henüz bitiremeden karanlıkta parlayan gözler yüzünden irkildim. Oturanın Rhan olduğunu anladığımda temkinli hareketlerle doğrulduktan sonra,

-Neden buradasın? diye sordum.

Cevap vermeden önce alevleriyle odayı aydınlattı.

-Yemeğine dokunmamışsın. Gücünü bir an önce toplaman gerek. Böyle işimize yaramazsın.

Kendi isteğimle işlerine yaramak isteyeceğimi düşünebildiklerine inanamıyordum. Gel gör ki bir şekilde onları inandırmalıydım. Boyun eğmeli, güçsüz ve pes etmiş görünmeliydim.

-Üzgünüm. Denedim ama kokuları bile midemi bulandırıyor.

Rhan, derin bir nefes aldı ve oturduğu yerden kalkarak yatağa yaklaştı.

-En iyi arkadaşın tarafından ihanete uğradın. Ailenden ayrısın ve sonuçlarından korktuğun büyük bir değişime sebep olacağın için endişelisin. Sana biraz daha zaman verebilirim.

Neydi bu şimdi?

-Teşekkür ederim, dedim çekinerek. Uysallığım hoşuna gitmiş gibi görünüyordu. Bakışları üzerimdeki elbiseye kaydı.

-Bu rengi seçeceğini biliyordum.

Ben de onunla birlikte elbiseye baktım ve rengini o an fark ettim; su yeşili... Bunu bilinçli olarak yapmadığımı söylesem bir faydası olur muydu acaba?

Konuyu değiştirmek için,

-Ne yapacağım? diye sordum.

-Ateşime hâkim olup, alevlerimi kontrol edeceksin.

-Sen de buna izin vereceksin, öyle mi?

Tek kaşını kaldırarak,

-Hatırlatırım, bu yalnızca ufak bir gösteri.

Cebine attığı elini tekrar çıkardığında, parmaklarının arasında tuttuğu taş ışıyordu. Önüme kadar yürüdü ve kristali yatağa bıraktı. Sonra da elleri kolyeme gitti. Belli ki Jayr onlara benimle ilgili tüm bilgileri vermişti. Ona engel olmak istedim ama elimi sert bir hareketle geri indirdi ve topuzu çevirdi. Tek kanadım oluşurken bu sefer sarsılan vücudumu saracak kimse yoktu...

-Yeter ki senin kim olduğunu anlasınlar.

-Onlara gösteremezsin. Tek kanadım hâlâ mühürlü. Jayr öldü ve kanadımı kontrol edemiyorum. Bunu iyi karşılayacaklarını sanmıyorum.

Rhan, sözlerimi umursamamış gibiydi. Gözleri, acınası kanadımda gezindikçe gezindi.

-Yanılıyorsun; bu durum işimize yarayacak. Senden ve değişimden korktukları için kâhinlerin sana ne yaptığını görecek, sana daha çok bağlanacaklar.

-Ona bu şekilde bakmayı bırakır mısın?

Rhan bakışlarını istemeye istemeye kanadımdan çekti.

-Bu süreçte yeryüzünde sizden birçoklarıyla çarpıştım, dediğinde yutkundum. Çarpıştığına ve burada olduğuna göre onlar ölmüş olmalıydı.

Fasenix Serisi 2 - VANORAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin