⚚ Safir 2

1K 186 10
                                    

 Alıntı ve paylaşımlar için instagram sayfası: fasenix_series

 Amity  beni erken bıraktığı için ona minnettardım. En azından kısa bir duş almış, biraz da dinlenme fırsatı bulmuştum fakat ne yazık ki Karolek'in beni karşılamaya gelmesiyle aynı şaşkınlığıma geri döndüm.

 Toplanma noktası, konsey üyelerinin toplanma noktasında olduğu gibi suyun altındaydı. Yine de  farklı bir yerde olduğumuzu masanın şeklinden anlamıştım. Yaşam çemberi şeklindeki masada oturmakta olan herkesin gözü üzerimdeydi.

 Karolek, şeffaf üçgenin en uç noktasına kadar bana eşlik ettikten sonra oturmam için yardımcı oldu. Hemen ardından da Arion'un sağında boş kalan son koltuğa geçti. Tam karşımda kalan Arion'un tuhaf bakışlarına aldırmamaya çalışıyordum. Arion'un diğer yanında Valdon Cy, benim sağımda Amity, solumda da tanımadığım bir kız oturuyordu. Hepimizin yaşları hemen hemen aynı göründüğü için en azından kuşak çatışmalarının yaşanmayacağını umut ettim. Öte yandan, kuşak çatışmalarından çok daha yıkıcı sonuçlar doğurabilecek anlaşmazlıkların baş göstereceğinin kokusunu alır gibiydim.

 Solumda oturan kız, açık kahverengi iri gözleriyle diğerleri gibi beni inceliyordu. İncecik ve ufacık dudağı, beyaz, pürüzsüz teninde kara damlamış ufacık bir kan lekesini andırıyor, kızıla çalan kahve saçlarıyla yaptığı topuz, aydınlık yüzünü daha da ortaya çıkartıyordu.

 Koltuğumun kenarlarına işlenmiş şeffaf kristallere dokunmadan ellerimi dizlerimin üzerinde kenetledim. Cy, etrafımızı ince bir su çeperi ile çevreledi. Anlaşılan bu çeper, konuşulan her şeyi kayda alacak ve babamın emrettiği gibi ona raporlanmasını sağlayacaktı.

 Ellerini masanın üzerinde birleştirerek öne kapanan Cy,

-Yaşam çemberinin genç üyeleri, öncelikle hoş geldiniz, diyerek oturumu başlattı ve ara vermeden sözlerine devam etti;

-Toplanış amacımız belli; Reinayı neredeyse hepimiz tanımaktayız ancak protokol gereği resmî tanıştırma görevi, çember lideri olarak benimdir.

 Giriş konuşmasının ardından havada suyla oluşturduğu sembol aracılığıyla çember üyelerini tanıtmaya başladı.

-Karolek Lancelot, Adonia olarak form bulmuş Topaz. Kimyasal formülü Al2SiO4(F,OH)2. Kuvvet ve kararlılığın temsilcisi. Yaşam Çemberindeki yerini iki kuşak öncesinden atasıyla tamamlar. Arion Luxovious, Adonia olarak form bulmuş Garnet. Kimyasal formülü, X, Y, S,O ( X=Ca, Fe, Mn, Mg, ) ( Y=AI, Cr, Fe, Zr, Ti,). Merhametin temsilcisi. Yaşam çemberini bir kuşak öncesinden atasıyla tamamlar. Valdon Cy Vaughn, Adonia olarak form bulmuş Safir. Kimyasal formülü, Al2O3. Güven ve sadâkatin temsilcisi. Yaşam çemberini bir kuşak öncesinden atasıyla tamamlar. Briana Wieren, Adonia olarak form bulmuş Akuamarin. Kimyasal formülü, Be3Al2SiO6. Dürüstlük temsilcisi. Yaşam çemberini bir kuşak öncesinden atasıyla tamamlar. Amity Rains, Adonia olarak form bulmuş Ametist. Kimyasal formülü SiO² + Al, Ca, Fe, Mg, Li, Na. Adalet ve zekâ temsilcisi. Yaşam çemberini bir kuşak öncesinden atasıyla tamamlar.

 Sıra bana geldiğinde duraksayan Cy, her zamanki gibi beni huzursuz etmeyi başarmıştı. Bakışlarımız birleştiğinde bu sefer gözlerini ilk kaçıran ben olmamıştım.

 Sembole geri dönen Valdon Cy, son olarak çember üyelerine beni tanıttı;

-İdella Alina Wyn. Adonia olarak form bulmuş Kuvars Kristâli. Kimyasal formülü, SiO².

 Tekrar gelen duraksamada, artık kimsenin sembole bakmadığını fark ettim. Ağırlaşan havanın etkisiyle oturduğum yerde huzursuzca kıpırdanırken Valdon Cy'ın sözleri sessizlikte yankılandı;

Fasenix Serisi 2 - VANORAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin