Alıntı ve paylaşımlar için instagram sayfası: fasenix_series
Günlerimin pek iyi geçtiği söylenemezdi. Sybilla ile olan görüşmemizden sonra günlerce gözüme uyku girmemişti ve derslerde uykusuzluktan yanan gözlerimi açık tutmakta zorlanıyordum. Cy ve Karolek'in derslerinde ne güçsüzlüğümü ne de yorgunluğumu onlara belli ediyor fakat iki saatin sonunda neredeyse ayakta duramayacak hale geliyordum.
Gün içinde aklımı kurcalayan soruları kovalamaya çalıştıkça gecelerim daha rahatsız geçer olmuştu. Kai ihanet ederse ölürdü. Peki o zaman Murdoch neden üstü kapalı da olsa ondan şüphelendiğini ima etmişti? Bulanık kanatlıların uzun yıllar sonra Jachint'e görülmesiyle benim Vanora'ya gelme tarihlerimin örtüşmesi tamamen tesadüf olamaz mıydı?
Sonunda uykusuz kalmaya daha fazla dayanamayacağımı anlayarak tüm cesaretimi toplayıp Valdon Cy'a çemberi toplama talebimi ilettim. Cy, talebimle yakından ilgilenmiş olacak ki sabah ilk iş olarak çember üyelerine toplanma emrini vermişti. Bir yandan hazırlanırken diğer yandan da Profesör Boreas'a haber verdim. Aynada kan çanağına dönmüş gözlerime bakarken tıklanan kapının ardından Anya arkamda belirdi.
-İyi misin tatlım? Profesör ders saatini ertelediğini söyledi. Söylediğine göre son günlerde dikkatin oldukça dağınıkmış. Yüzündeki yorgunluk benim de gözümden kaçmış değil.
Gülümseyerek ona döndüm ve,
-İyiyim, yalnızca uykusuzluk, dedim. Onları endişelendirmek istemiyordum ama beni düşünüyor olmaları, yalnız hissetmemi engelliyor ve bana cesaret veriyordu.
-Bu gece uyuyabilmen için sana bir karışım hazırlayacağım.
Ellerini kavrayarak,
-Kristal ışığında büyüttüğün muhteşem bitkilerin mi? diye sordum.
O da başını hafifçe eğerek beni onayladı.
-Aynı zamanda su moleküllerini seni sakinleştirmeleri için telkin edeceğim. Bebekler gibi uyuyacağından emin olabilirsin.
Gerçekten de deliksiz bir uykuya her şeyden çok ihtiyacım vardı ve bunun için ona minnettardım. Ona sarılarak teşekkür ettim. Son olarak da yanağına ufak bir öpücük kondurup talep ettiğim toplantı için çember üyelerinin bulunduğu salona yöneldim. İçeri girer girmez Amity ve Briana'nın endişeli bakışlarıyla karşılaşmış, gülümseyişimle onları rahatlatmaya çalışırken kendi yerime doğru yönelmiştim.
Cy, etrafımızı suyla çevreledikten sonra oturumu başlattı,
-Sizi dinliyoruz Reina.
Samimiyetten uzak ses tonuna alıştığım için artık tavırları beni etkilemiyordu.
-Bulanık kanatlıların hangi amaca hizmet ettikleriyle ilgili kafamı kurcalayan ciddi sorular var. Taktik değiştirmeli ve üst çember üyeleriyle görüşmeliyiz.
-Sizi neyin rahatsız ettiğini bilmeden üst çemberden görüşme talep edemem.
-Öyleyse anlatayım, dedim onu bekletmeden ve devam ettim.
-Büyük savaşta Reyatarin'in ani kararının sebebi, Avernus'ların ateş ile bilinçaltı okuma çalışmalarından haberdar olunması ve Vanora'nın keşfedilme riskinin artmasıydı. Bugün, hâlâ bu amaçlarına tam anlamıyla ulaşamadıklarını söyleyebilirim.
-Sizinle bu tür bilgileri paylaştıklarına inanmamız fazla safiyane olmaz mı?
Sözümü kesen Arion'a sert bir bakış attım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fasenix Serisi 2 - VANORA
FantasyBilinmezlik hep korkutur. Tüm canlılar gibi, insan da çevresindekilere hâkim olma arzusunu bir meşale gibi taşır içinde. Bilinmezlikten korkup, kendini bilmeden yaşayan varlıklarla dolu evrende, birbirinden kaçışa ''yaşam'' derler. Belki de bu yüzde...