⚚ Vanora 2

1.3K 245 43
                                    

Alıntı ve paylaşımlar için instagram sayfası: fasenix_series

 Odamın kapısı tıklandığında Anya içeri girerek babamın geldiğini haber verdi. Ardından da birkaç adım arkamdaki yerini alarak ellerini önünde birleştirdi. Ona saygı duyduğu ve bu saygının korkudan değil sevgiden kaynaklı olduğu gülen yüzünden anlaşılıyordu.

 Babam da annem gibi beni sarılarak selamladıktan sonra omuzlarımdan kavrayarak kendini bir adım geri çekti.

-Amity ve Kai'ye cesaretlerinden ötürü minnet borçluyum. Uyum sağlamak için göstermiş olduğun çaba ve yemek davetini kabul ettiğin için teşekkür ederim güzel kızım.

 Duyduğum isimleri hazmedebilmek için derin bir nefes aldım.

-Amity iyi mi? O günden sonra ona ne olduğunu bilmiyorum.

-Amity Rains oldukça iyi. Akşam seni görmek için sabırsızlanıyor olmalı.

 İçime dolan mutluluk gözlerimde renk bulduğunda dudaklarım yerçekimine karşı gelerek kıvrıldılar.

-Beni, ömür boyu içine hapsolacağım bir suçluluk duygusundan kurtardığın için teşekkür ederim.

-Bana kızımı getirdiği için genç bir Adonia'yı kanatlarından edecek değildim, diye karşılık verdi.

 Gülümseyişinde gizlenen yaramaz çocuk, bulunduğu makamı görmezden geliyor gibiydi.

-Yemekte eğleneceğini umuyorum, derken kapıya doğru yöneldi.

 Çıkmadan önce omzundan geriye bakıp;

-Hazır ufak ve sevimliyken evcil hayvanını da sosyal ortamlara alıştırsak iyi ederiz, diyerek göz kırptı.

 Kendimi tutamadan güldüm. İçimi ısıtan bu konuşmaların sonsuza dek sürmesini istiyordum.

 Babam odadan çıktıktan sonra Anya, aynalı masanın üzerine birkaç şeffaf kalıp bıraktı. Kalıplara yaklaştığımda her birinin benim yüzüm olduğunu görerek irkildim. Yüzümdeki dehşeti yakalayan Anya vakit kaybetmeden açıklamaya geçti.

-Makyaj kalıpları, senin için hafif bir şeyler ayarladım.

-Hafif bir şeyler?

 Yukarı kalkan tek kaşım, biraz daha açıklamaya ihtiyaç duyduğumu göstermiş olacak ki Anya konuşmaya devam etti.

-En soldakini günlük kullanımın için hazırladım. Gözünün üzerine hafif netleştirici siyah bir çizgi, tenine saydamlık, kirpiklerine dolgunluk katacak. Onun yanındaki, ileride karşılaşacağını düşündüğüm özel kişi için. Gözlerinin kahvesiyle harmanlansın diye koyu yeşil seçtim.

-Senin gibi mavi gözlerim olsaydı bu renklendirmelerin hiçbirine gerek kalmazdı.

Yüzümü kavrayan Anya, cam gibi parlak gözbebeklerini benim gözlerime değdirdi.

-Önemli olan bakışlarındaki sıcaklık. O güzel gözlerinden yüreğine akmak isteyen çok kişi olacağından eminim.

 Engel olmayı denesem de Kai yine gözlerimin önünde belirip kaybolmuştu. Kalbim, imkânsız olanın peşinden sürüklenirken paramparça olmadan önce kendime dur demem gerekiyordu. Kalıplardan biri Anya tarafından yüzüme kapatılırken bakışlarımda yer eden anlık gölgeyi fark etmemiş olmasını umdum.

 Birkaç dakika sonra kalıbı hafifçe yüzümden çıkardığında tenim pamuk gibi olmuştu. Kirpiklerim neredeyse kaşlarıma değiyor, göz kapaklarımdaki beyazın altında gözbebeklerim ışıldıyordu. Yüzümü aynaya daha da yaklaştırdım.

Fasenix Serisi 2 - VANORAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin