⚚ Üst Çember 1

902 167 22
                                    

 Alıntı ve paylaşımlar için instagram sayfası: fasenix_series

 Sabah olduğunda Cy, Yıldız Bölümü'nde önceden kararlaştırılan yerde bekliyordu. Herkesten erken gelmiş olması huzursuz bir gece geçirdiğini anlamama yetmişti.

-Günaydın, dedim gözlerim diğerlerini ararken.

-Günaydın İdella.

-Biraz erken gelmiş gibiyiz.

-Pek rahat bir gece sayılmazdı. Daha fazla beklemek istemedim.

 Anladığımı göstermek için başımı sallarken diğerlerinin bir an önce gelmesini diliyordum. Gözlerimi kaçırdığım için çekincemi anlamış gibi bana yaklaştı.

-Onlar gelene kadar sana kurallardan bahsedeyim. Çember lideri olarak konuyu aktarma görevi bana ait. Bu yüzden ben konuşurken müdahale etmemeni ve ancak sana soru yönlendirilirse cevaplamanı rica ediyorum.

-Laf kalabalığı yok, anladım.

 En az onlar kadar ben de bugünün bir an önce bitmesini istiyordum ama o, söylediklerini bu kadar çabuk kabullendiğim için bana inanmamış gibi görünüyordu.

-Endişelenmene gerek yok Cy. Bu konuyu üst çember üyelerine açıklayan ben olmayacağım için elimden harika bir şansın kaçtığını falan düşünmüyorum.

-Lütfen İdella, senin için zor olacağını biliyorum ama orada ne söylenirse söylensin bana bırak.

-Bana bir şey sorulmadıkça konuşmayacağıma söz veriyorum.

 Bu sözümün onu biraz olsun rahatlatıp rahatlatmadığını anlayamadan diğerleri de geldi ve daha fazla vakit kaybetmeden üst çember üyelerinin toplantı salonuna gitmek üzere önümüzde beliren kapsül şeklindeki odacığa girdik. Geniş bir alan olduğu söylenemezdi. Omuzlarımız neredeyse birbirine değiyordu ve Amity'nin bu durumdan ne kadar rahatsız olduğunu hissedebiliyordum.

 Herkes yakınında bulunan kutucuğa yerleştirilmiş kendi taşının üzerine elini yaklaştırdığında ben de yaptıklarını taklit ettim. Taşların ışımasıyla harekete geçen mekanizma sayesinde suyun altına indik ve beklemediğim bir hızda asla tespit edemeyeceğim o yere geldik.

 Dar kutucuktan kurtulur kurtulmaz rahat bir nefes aldım. Toplantının yapılacağı alan, suyun üzerinden yükselen kristal yapının içerisindeydi. Beş farklı merdiven vardı ve merdivenin en üst basamağında bir tanıma sistemi mevcuttu. Değil Avernus'ların, şu an burada bulunan bizlerden birinin bile elini kolunu sallayarak bu alana ulaşması mümkün değildi.

 Başımı yukarı kaldırdığımda, en önde bizi süzmekte olan kadın başta olmak üzere çoğu üyenin saçlarının ağarmış olduğunu gördüm fakat beyaz saçlarının aksine hepsinin ciltleri parlak ve kırışıklıktan yoksundu. Hepimiz aşağıdan onlara bakarken kadınla gözlerimiz buluşmuş, otoriter bakışlarıyla beni baştan ayağa incelemişti.

 Cy, başı ile onları selâmladı ve su üzerinde kalan yolda yürümeye başladık. İlk merdivenin başında Karolek, sonra sırayla Arion, Briana ve Amity bizden ayrıldı. Cy, kendi merdivenini atlayarak benim çıkmam gereken merdivenlerin başına kadar bana eşlik etti.

-Kapı ve basamaklar kuvars kristalinden yapıldığı için bir engelle karşılaşmadan yukarı ulaşacaksın.

 Uzun merdivenlere bakarken basamaklar gözümde büyümüştü.

-Antrenmanlarının işe yaramaz olduğunu düşünüyordum ama sanırım son basamakta fikrimi tekrar gözden geçireceğim, dedim sıkıntımı beceriksiz şakamın ardına gizlemeye çalışırken.

Fasenix Serisi 2 - VANORAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin