⚚ Garnet 3

858 157 14
                                    

Alıntı ve paylaşımlar için instagram sayfası: fasenix_series

Okurken dinlemeniz için 2CELLOS yorumuyla "SHAPE OF MY HEART" linkini paylaşıyorum

Parça kısa olduğu için okumaya başlamadan önce vidyoyu döngüye almayı unutmayın

Keyifli okumalar fantastikseverler❤                     

            𝔉                    𝔉                  𝔉

-Bekçilik yapmana gerek yok Arion, dedim sıkıntılı bir sesle.

 Uzun süredir Orea şelâlesini izliyordum. Neredeyse akşam olmak üzereydi ve artık onları takip etmem mümkün değildi.

-Hiç sanmıyorum İdella. Hatta böyle davranmaya devam edersen birkaç bekçiye daha ihtiyacımız olabilir, diye beni tersledi.

-Tek yaptığım tehlikeli bir durumda birlikte hareket etmek istemekti! diye çıkıştım kendimi tutamadan.

 Bu sefer karşılık vermeyen Arion yavaş adımlarla yaklaşarak yanıma oturmayı tercih etti. Birlikte bir süre Orea'yı izledik.

-Birlikte hareket etmek her zaman için en doğru seçim olmayabilir. Örgütlenen bulanık kanatlıların amacını henüz bilmiyoruz. Bu durumda aynı anda aynı yerde olmamız iyi bir fikir değil.

 Bakışlarımı ona çevirdim. Söylediklerinde ne kadar haklı olduğunu bilsem de en az onlar kadar çemberin içinde yer almak istiyordum.

-Haklı olman Cy'ın korkak gibi davrandığı gerçeğini değiştirmez.

-Hızlı düşünmek ve en kısa yoldan sıyrılmak zorundaydı.

 Bu açıklaması bana bir şey ifade etmediği için gözlerimi ondan çektikten sonra dalgın dalgın Orea'yı izlemeye devam ettim. Arion'u dinlemekten çok Orea'nın melodisini duymaya ihtiyacım vardı fakat tek bir şey dahi duyamadan olduğum yerde donakaldım.

 Benimle birlikte sessizliğe gömülmüş olan Arion, sıkıntıdan etrafı izlediği için henüz bir şey fark etmemişti ama ben şelâlelin ardındaki ateşi görebiliyordum! Ellerimle yerden destek alıp kalkmaya çalışırken tekrar Arion'a baktım. Benim hareketlendiğimi görerek dikkatini bana verdi.

-Nihayet yer mi değiştirmeye karar verdin? Ben de daha kaç saat burada takılacağız diye düşünüyordum, derken benimle birlikte ayağa kalkmıştı.

 Zorla gülümseyerek göz ucuyla şelâlenin arkasını görmeye çalıştım.

-Açıkçası Arion, ben yer değiştiriyorum ama sen burada kalıyorsun.

 Cevap vermesine fırsat tanımadan Orea'nın suyunu çağırarak onu çevreledim. Hemen ardından da suya atlayıp ondan uzaklaşmaya başladım. Sonsuza kadar onu orada tutamayacak olsam da zaman kazanmak, izimi kaybettirme şansımı artıracaktı.

 Şelâlenin arkasına geçer geçmez sudan çıkarak kendimi yukarı çektim. Işımaya başlayan kristallere aldırmadan dikkatle mağaranın karanlık kısımlarını taradım. Hâlâ burada olmalıydı, bu kadar çabuk ortadan kaybolamazdı! Kristaller er geç beni ele verecek ve Arion su çeperimden kurtulur kurtulmaz peşime düşecekti bu yüzden neyle karşılaşacağımı düşünmeden karanlığın içine daldım.

 Başta hızlı seyreden adımlarım görüşüm azaldıkça yerini daha temkinli ve yavaş adımlara bırakmıştı. Ayağıma takılan ufak tefek taşları umursamamaya çalıştım fakat karanlık artıkça içimdeki panik de artmaya başlamıştı. Sonunda ilerlemekten vazgeçerek olduğum yerde kaldım. Kalbim deli gibi atıyor, onu bir kez olsun görmek istiyordum. Değişmiş miydi? Olanlarla gerçekten bir bağlantısı olabilir miydi? Neler öğrenmişti bilmesem de öğrendiklerinin onu ne yönde etkilediğini bakışlarından anlayabilir, beni bekleyen durumu öngörebilirdim! Onu görme isteğim, ateşe karşı olan iç savaşımın çok daha ötesindeydi ve kendimle verdiğim savaşa yenik düştüğümü biliyordum...

Fasenix Serisi 2 - VANORAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin