⚚ Dünya 9

638 126 26
                                    

Alıntı ve paylaşımlar için instagram sayfası: fasenix_series

 Toplantıları sürerken su ve ateş çeperleri yüzünden tek bir kelime dahi duyamıyordum. Kaj'ın alevlerini sahiplenemeyebilirdim ancak belki denersem babamın hâkimiyetindeki suya hükmedebilirdim. Yine de bunu yapmayacaktım çünkü yeterince sorun çıkartmış ve onları sinirlendirmiştim.

 Sessiz geçen birkaç saatin ardından sonunda biri yanıma gelmişti. Üstelik bir azarlanma daha kaldıramayacak sinirlerim yeni yatışmışken bu kişimin Rea olması beni ayrıca rahatlamıştı. Tekrar bana sarıldı ve,

-O çocuğu boğabilirdim, dedi.

-O kadar da kötü değildir, alışırsın.

 Ben de kollarımı ona sardım. Bir süre öylece kalıp bu anın tadını çıkarttım. Tanrım... Gerçekten de onu çok özlemiştim...

-Seninle konuşmak istediğim öyle çok şey var ki...

 Benden ayrılırken,

-Benim de... Fakat sanırım bazı konular bir süre beklemek zorunda, diyerek göz kırptı. Kırptığı gözünden süzülen minik yaş, zamanın sana kanıtladıkları karşısında hayata karşı duyduğumuz hamlığın ufak bir sembolü gibiydi.

-Ben gittikten sonra neler oldu?

 Er geç bu soruyu soracağımı tahmin ediyor olmasına karşın gözlerine düşen gölge beni huzursuz etmişti. Ellerimi kavradı ve gözlerime her zamanki şefkatiyle baktı.

-Öncelikle, lütfen bazı şeylerin seni üzmesine izin verme Delia. Aksi takdirde olanları anlatmak benim için çok daha zor bir hâl alacaktır.

 Rea'nın gözlerine bakarak,

-Aira'nın gittiğini anladım. En azında o kısmı atlayabiliriz, dedim. Ortalarda görünmeyen Adras, tarafını seçmiş ve Rhesus'un emrine girmiş olmalıydı.

 Yaşananlara şahit olduğu için Rea'nın benden daha çok etkilendiğini anlamıştım ama yine de duygularını ufak bir iç çekişin ardına ustalıkla gizlemeyi başardı.

-Seni kurtarırken şahit olduklarından sonra Kai, ordu hâkimiyetini ilk sıraya taşıdı. Zamanla Rhesus'un birçok açığını yakalamaya başladı. Aynı anda suya karşı dayanıklılığı dilden dile dolaşıyordu. Çok geçmeden de ordunun sempatisini kazandı. Babam Rhesus'un her geçen gün daha da saldırganlaştığını söylüyordu. Kayinaros'un emirlerine karşı geliyor, Kai'yi kabullenmediğini her fırsatta belli ediyordu. Sonunda çıkan isyanda Rhesus'un gizli ordusu ufak çaplı bir katliama sebep oldu. Karanlığın Ateşi'ndeki Avernuslar ve Kai'nin özel olarak ilgilendiği savaşçılarının çoğu tuzağa düşürüldü. Ancak Kayinaros artık ona koşulsuz güvenmiyordu, bu yüzden de babamla birlikte bazı önlemler aldıklarını öğrendim. Kai'nin müdahalesiyle wyvernlerin bölgesi korunarak Rhesus ve yandaşları geri püskürtüldü.

-Rhesus'un her zaman bir kaçış planı vardır, dedim öfkeyle dolan kalbimi bastırmaya çalışırken. Rea da beni onaylarcasına başını salladı.

-Görünüşe göre Adonuslardan haberdarmış ve çok önceden onların yaşam alanını yeni üssü olarak belirlemiş.

-Owin'in söylediğine göre de Rhesus'un ünü Adonus halkı arasında yayılmaya başlamış. Nasıl bilmiyoruz ancak Owin birkaç yandaşı ile bunun karşısında durmaya çalıştığını anlatmıştı.

-Jayr olabilir mi? derken kaşları merakla yukarı kalktı. Başımı iki yana salladım.

-Ne yazık ki Jayr ölürken oğlundan bile habersizdi.

Fasenix Serisi 2 - VANORAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin