⚚ Akuamarin 2

925 182 8
                                    

Alıntı ve paylaşımlar için instagram sayfası: fasenix_series

 Bakışlarmızı gökyüzünde dolanan Wynter'dan çeker çekmez Amity ve Karolek göz göze geldi. Zar zor topladığım cesaretime karşın kararlı çıkan sesim beni bile şaşırtmıştı. Herkesin konuşmaktan çekindiği o saniyelerde çevreden gelen sesleri gitgide yadırgamaya başlamıştım.

 Ellerini yavaşça ceplerine götüren Cy, oluşan anlamsız gerginliği dağıtmaya çalışarak,

-Sizi dinliyorum, dedi.

 Gözlerimle Amity, Karolek ve Briana'yı taradıktan sonra sakinleşmek için derin bir nefes aldım.

-Biraz yürüyelim mi?

 Onu uzaklaştırmak için öne sürdüğüm teklife karşı çıkmadan bana doğru yaklaştı ve birlikte Orea Şelalesi'nden uzaklaştık.

 Yürümeye devam ederken,

-Bu durum canını fazla sıkmışa benziyor, dedim konuya nasıl gireceğimi bilemeden.

 O da sıkıntılı tavrını gizleme ihtiyacı hissetmeksizin,

-Aksi düşünülemez, diye sözlerimi onayladı.

 Biraz daha ilerledikten sonra kendimi tutamadan sordum;

-Hep böyle mi olur?

-Hayır. Genelde oldukça ölçülüyüzdür. Bu sefer nerede hata yaptığımızı anlayamıyorum ve tek bilgi bile edinememiş olmamız kabul edilemez.

 Kalabalık gittikçe arkamızda kalırken ağaçlık alanın içinde gözden kaybolduk.

-Şimdiye kadar kimseyi sorguladığım söylenemez ama sorgulamak yerine onları anlamaya çalışmak bizim için daha yararlı olmaz mı?

 Cy, yürümeyi kesip bana döndü. Ben de onunla birlikte durmuştum.

-Bana ne söyleyecekseniz dinliyorum, Reina.

 Soruma cevap vermemesi, yanlış bir yorumda bulunmuş olduğumu düşündürmüştü. Ellerim, birbirinden güç almak istercesine önümde buluşurken sıkıntıyla gözlerimi ondan kaçırdım.

-O mağarada yalnız değildim. Bulanık kanatlılar da oradaydı ve onları gördüm.

 Fazla geciktirmeden tekrar yakaladığım gözleri şüpheyle kısılmış, yüzü gölgelenmişti. Hiçbir şey söylemeden beni izlemeye devam etti. Yutkundum ve sessizliği can sıkıcı bir hal alana kadar ona eşlik ettim.

-Bir şey söylemeyecek misin?

-Çember üyelerinin yanında söylemekten çekindiğiniz asıl konuyu duymayı bekliyorum.

 Bir kez daha yutkundum; zekiydi ve bu, şu anda hiç işime gelmiyordu.

-Çember lideri olarak öncelikle sana bildirmekle hata mı yaptığımı söylemek istiyorsun?

-Ne söylediğimi ikimiz de anladık, beni daha fazla zorlamayın.

-Ben söylemek istediğim şeyi söyledim ve bitti.

-Hiç sanmıyorum, diyen Valdon Cy kollarını göğsünün önünde bağlayarak beni süzdü.

-Kimi kandırmaya çalıştığının farkında mısın? Konuşurken gözlerini kaçırıyor, göğsünün altında yumruk yaptığın elini diğer elinle saklamaya çalışıyorsun ve konuşmaya başlamadan hemen önce alt dudağını ısırdın.

 Bana yaklaşırken konuşmayı sürdürdü;

-Daha açık olmam gerekirse, yalan söylüyor ve bir şey gizliyorsun. Şimdi, seni dinliyorum. Bu sefer eksiksiz anlatmaya çalış.

Fasenix Serisi 2 - VANORAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin