⚚ Akuamarin 1

971 184 5
                                    

Alıntı ve paylaşımlar için instagram sayfası: fasenix_series

 Akşam, kendimi yine ufak çaplı bir aile yemeğinin ortasında bulmuştum. Söylenene göre bu sefer menü, büyük halam Seara tarafından oluşturulmuş, yemeklerin hazırlanışında bir dakika olsun aşçıların yanından ayrılmamıştı. Masa düzeniyle de bizzat kendisi ilgilenmişe benziyordu. Henüz yemeye bile başlamamışken bizi etkileyen bu görüntü, sadece mavi ve beyazın hâkim olduğu tabak çanaklar ya da kristal bardaklar yüzünden değildi; yemeklerin dizilişi ve tabaklardaki duruşu, ilk bakışta herkesi kendine hayran bırakmıştı.

 Küçük halam oturacağı yere doğru ilerlerken,

-Ablamın eli değdiği nasıl da belli oluyor, diye yorumda bulundu.

 Seara halam utanarak onun yorumunu geçiştirdi ve hemen bizi yönlendirmeye koyuldu.

-Abartma Halia, hadi herkes otursun. Rastroc siz buraya gelin. Gel Idella, sen de şöyle bana yakın otur güzelim.

 Halam konuştukça herkes yavaş yavaş masadaki yerini bulmuştu. Oturduktan sonra yemeğin başlaması çok uzun sürmedi. Diğerlerini bilmiyordum ama zor geçen bir günün ardından ben kurt gibi açtım. Ailemin havadan sudan konuşmalarını dinlerken sakin ama duraksamadan yemeyi sürdürdüm. Onlar konuştukça bir yandan da onları tanımaya çalışıyordum.

-Bulanık kanatlının sorgusu ne âlemde Murdoch?

 Amcamdan gelen ani soruyla yemek masası bir anda sessizliğe gömüldü. Dedem ağzına aldığı küçük lokmayı ihtiyatla çiğnerken Alsandair, sımsıkı tuttuğu bıçağıyla Murdoch'un ağzından çıkacak sözleri bekliyordu.

-Kötü adamlar değil mi baba? Kaptan tuvalet ve sadık savaşçılarına söylememe izin verseniz her şey çözülebilir.

Uchyrd'in önerisiyle birlikte boğazıma kaçan lokmadan öksürüklerimle kurtulmaya çalıştım. Aynı anda küçük halam da kahkahasıyla masaya çöken tüm kasveti dağıtmayı başardı.

-Daha önce de söylediğim gibi bu işi kendimiz çözebiliriz oğlum. Kaptan Tuvalet'in çok daha önemli görevleri var, her sıkıştığımızda ondan yardım isteyemeyiz.

 Amcamın, onunla aynı ciddi tonda konuşması beni şaşırtmıştı.

-Baban haklı, diyen Murdoch Uchyrd'e göz kırptı. Hemen ardından da raporlamasına devam etti,

-Bulanık kanadın sorgusuna gelince; henüz bir bilgi edinemedik. Valdon Cy sorguya devam ediyor. Çok uzun sürmeyecektir, içiniz rahat olsun.

 Açıklamasının ardından tabağında kalanları afiyetle yemeğe devam etti.

-Sen ne düşünüyorsun abi?

 Babamın soruyu cevaplamasına fırsat olmadan Seara Halam araya kaynadı.

-Eravhon, bu oldukça ciddi bir konu. Sence yemek masası bunu tartışmak için uygun mu?

-Uygun olmasa da ailenin bir arada olduğu anları değerlendirmek istiyorum. Uchyrd henüz küçük olabilir ancak ondan hiçbir bilgiyi saklamaya niyetimiz yok. İleride kendini daha iyi koruyabilmek için ne kadar çabuk bilgilenirse o kadar yararına olacaktır. Bu yüzden onu düşündüğün için çekiniyorsan buna gerek yok.

 Babam, halamın tekrar konuşmasına izin vermeden sözü devraldı.

-Şu an için farklı bir tahminim yok. Kai'nin aramızdan ani ayrılışının sebebini biliyor olabilirler hatta belki de İdella'nın gerçek kimliğini. Eğer İdella'nın gerçek kimliğinden haberdarlarsa bu bilgiyi edinmelerinin altında herhangi bir işbirliği yatıp yatmadığını öğrenmemiz gerek.

Fasenix Serisi 2 - VANORAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin