Alıntı ve paylaşımlar için instagram sayfası: fasenix_series
-Gerçekten de tam bir baş belâsı!
Öyle okkalı bir tokat yedim ki ağzımdaki dişlerin yer değiştirdiğine bahse girebilirdim.
-Owin olmasa ne halt edecektin acaba?
Rhesus, hepimizin önünde Rhan'ı azarlarken göz ucuyla onlara baktım. Özellikle böyle zamanlarda ikisine bayılıyordum. Rhan ise babasının her sözüne kayıtsız kalıyordu. Yüz ifadesinde en ufak bir değişiklik olmadı.
-Götür onu. Akşama kadar zindanda kalacak. Gece yarısı muhafızlarınla orada ol.
Planlama odasındaki aşağılama seansı sona erince oradan ayrıldık. İçerideki kasvetli havadan kurtulduğum için mutluydum. Ağzıma yayılan demir tadına aldırış etmeden tüm kanı yuttum. Zindana varana kadar kimse konuşmamıştı ve işte yine o berbat ritüel çukurunun dibindeydim. Ayaklarımın altında zemini hisseder hissetmez Rhan'dan uzaklaştım. Ondan ne kadar uzaklaşırsam hücreye de o denli yaklaşıyordum ama şu an hücrede olmak, ona yakın olmaktan çok daha güvenliydi.
Çok geçmeden Rhan, muhafızlara avluda beklemelerini söyleyerek hepsini yanımızdan uzaklaştırdı.
-Aklından ne geçiyordu bilmiyorum ama bunu bir daha tekrarlamayacaksın. Bugünden sonra her kaçma girişiminin sonu senin için çok daha acı verici olur.
Cevap vermedim. Yüzüne bakmadım. Hâlâ daha dün olanları sindirmeye çalışıyordum. Eliyle çenemi kavramak isterken kıvrak bir manevrayla ondan kurtuldum. İç çekişi tehditkâr ve kınayıcıydı.
-Artık benden uzun süre kaçamazsın Delia. Eşim olacaksın.
Bunu duyar duymaz kan beynime sıçradı ve kuş kadar kalmış hâkimiyetimi de yitirip suratına tokadı indirdim.
-Eş kelimesinin anlamını ne bilirsin ki sen? Eşler birbirini zorla alıkoymaz, zorla öpmez, zorla dokunmaz, acı çektirmez. Aslına bakarsan sorunu olmayan hiçbir canlı bunu bir başkasına yapmaz!
Saniyeler sessizlikle anlamlandı. Hemen ardından da geçen saniyelerin aleyhime olduğunu kavradım. Rhan yumruklarını ve dişlerini sıkmış, kendini kontrol altında tutmaya çalışıyordu.
Başını kaldırdı ve alev alev yanan gözleri kısa sürede tenimi delip geçti.
-Bende kimsenin istemeyeceği kadar sorun var ve hepsini de seninle çözeceğim.
Üzerime yürüdü.
-Seni şimdiden uyarıyorum Delia, biraz önce yaptığın şeyi ne kadar çok tekrarlarsan, geceleri sana o kadar dar ederim.
Birkaç adım geriledim. Bunu söyleyebilmek için ne kadar midesiz ve aşağılık olmak gerekirdi?
Ya da ne kadar acı çekmiş?
Sevgisiz ve yalnız kalmış?
Bir an sözcükler boğazımda düğümlenirken yüzümü gizlemek için başımı eğmiştim. Bu akşam beni neyin beklediğini bilmiyordum. Kim bilir, belki onlar da bilmiyor, sadece bildiklerini sanıyorlardı...
-Bütün bu olanlar çok yanlış. Düşlediğin güce erişmek için tek ihtiyacın olan, seni gerçekten seven biri.
Birkaç saniye içinde kulağıma çalınan nefesi, beni olduğum yere çivilemişti.
-Tek ihtiyacım olan sensin İdella Alina Wyn. Aşağılık, câni bir pislik olduğumu inkâr edecek değilim ama bunlar Avernus'ta savaşçı olarak hayatta kalmak ve hükmetmek için gerekli olan şeyler. Yine de bu, şefkatli olamayacağım anlamına gelmez. Nasıl muamele görmek istediğine sen karar ver.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fasenix Serisi 2 - VANORA
FantasíaBilinmezlik hep korkutur. Tüm canlılar gibi, insan da çevresindekilere hâkim olma arzusunu bir meşale gibi taşır içinde. Bilinmezlikten korkup, kendini bilmeden yaşayan varlıklarla dolu evrende, birbirinden kaçışa ''yaşam'' derler. Belki de bu yüzde...