⚚ Konsey

976 188 25
                                    

 Alıntı ve paylaşımlar için instagram sayfası: fasenix_series

 Varlığımdan haberdar olan tüm konsey üyeleri, kısa sürede suyun altında bulunan geniş odanın içinde toplanmıştı. En fazla yüz kişilik olduğunu düşündüğüm uzun kristal masanın uç kısmına oturmuş, birkaç kişiyle odayı da masayı da doldurmaktan acizdik ama konunun ağırlığı neredeyse tüm atmosferi değiştirmiş ve kimse oturduğu yere sığamaz olmuştu. Gece yarısı Valdon Cy'dan gelen acil toplantı talebi, babam başta olmak üzere tüm konsey üyelerini ayaklandırmıştı. Bu da yetmiyormuş gibi Reyatarine karşı oldukça cüretkar tavırlar takınıyordu.

-Bana güveninizi bu şekilde mi gösteriyorsunuz Reyatarin?

-Valdon, ses tonuna dikkat et.

İlk uyarı Profesör Boreas'tan geldi. Sert bir hareketle başını profesörün oturduğu yöne çeviren Cy,

-Hiçbirinizin ondan kim olduğunu saklamaya hakkı yok. Çok geç kaldınız, bugün onu tekrar kaybedebilirdik! diye bağırdı.

 Bu bağırışla birlikte karşı saldırıya hazırlanan profesörü durduran babam olmuştu. Reyatarinin tek bir el hareketiyle kalkmak üzere olduğu sandalyeye tekrar yerleşen Profesör Boreas, bakışlarını Valdon Cy'dan babama, oradan da bana kaydırdı. Hemen ardından sessizleşen ortamı babamın sakin ses tonu doldurdu.

-Yanlış hatırlamıyorsam sana teklif ettiğim görevi kabul etmemiştin. Şimdi ise oldukça ilgili olduğunu görüyorum ki bunun beni memnun ettiğini kimseden gizlemeyeceğim çünkü görevi reddetsen de onu kollayacağını biliyordum. Bir kez daha beni yanıltmadın.

 Kollamak mı? Ben Valdon Cy'ın yaptıklarını daha çok, takip etmek ve açığımı aramak olarak değerlendiriyordum ama anlaşılan bu konuya babamla farklı pencerelerden bakıyorduk.

-Şimdi sakinleş ve olanları anlat.

 Reyatarin Rastroc'un sakin sesine karşın ortamda sağladığı otorite görmezden gelinemezdi. Oval yüzünde yönetici kimliğine yaraşır sert çizgiler oluşmuştu ve şu an açıklama beklediği kişi ben olmadığım için mutluydum.

-Bulanık kanatlar bu gece Jachint ve çevresinde görüldüler. Jachint'e giren birkaç bulanık kanat, Orea mağarasındaki kristallerin ışıdığına şahit oldu. Birini yakaladım, geri kalan için de bir ekip yönlendirdim. Jachint'teki önlemleri arttırdıktan sonra konseyi toplama talebinde bulundum. Kızınıza gelince...

 Cy birkaç saniye duraksayıp bana baktıktan sonra tekrar gözlerini babama çevirdi.

-Kim olduğundan ya da sahip olduğu güçten bihaber.

 Babam henüz konuşmadan Karolek,

-Artık değil, diye onun sözünü kesti.

-İdella, Kuvars Kristali'nin gücüyle yönetildiğini biliyor.

-Ama bunun ne anlam ifade ettiğini bilmiyor.

 Beklemeden ona karşılık veren Cy, haksız sayılmazdı. Bu konuda söyleyecek tek bir sözüm olmadığını bile bile bana dönerek bir şey söylememi bekledi. Onu haklı çıkartan sessizliğimle birlikte tüm konsey üyelerine hitaben ayağa kalktı ve ellerini masaya dayayarak bakışlarını her birinin yüzünde tek tek gezdirdi.

-1621 yılında yeryüzünde patlak veren savaş sonrası Avernus'ların gerçekleştirdiği büyük saldırıda, büyük büyük babası ve çember üyelerinin ne şekilde can verdiğini ona ne zaman anlatmayı düşünüyorsunuz? Neredeyse yirmi yaşına gelmek üzere olan bir Adonia'yı daha ne kadar pamuklara saracaksınız? Söz konusu Reina bile olsa bunun, onu koruduğunu düşünmek büyük ahmaklık!

Fasenix Serisi 2 - VANORAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin