Alıntı ve paylaşımlar için instagram sayfası: fasenix_series
Saldırıya uğradığım günün üzerinden birkaç hafta geçmişti ve dersler dışında günlerimin çoğunu kütüphanede geçiriyordum. Görevden uzaklaşma cezası verdiği ekibini sıkı bir eğitime alan Cy'ı neredeyse hiç görmüyor, derslere Karolek ile devam ediyordum. Başıma gelen son olay, halkı selâmlamam için hazırlıkların başlatılmasına önayak olmuştu
Tören günü olarak doğum günümde karar kılmışlardı. Bu konuda herhangi bir söz hakkım olmadığını düşünerek itiraz etmedim. Tek sorun, kimliğim gibi bunca zamandır doğum günümü de yanlış biliyor olmamdı...
-Ayın Kristâl'e döndüğü ilk gün doğdun, dedi annem.
-Yani önümüzdeki aydan mı bahsediyoruz? Bir yanlışlık olmalı, derken Anya ve anneme baktım. Avernus'taki doğum günü kutlamamdan sonra henüz bir yıl geçmediğinin farkındaydım.
Gülümseyen annem bana yaklaşarak yüzümü ellerinin arasına aldı. Bakışlarında gizlenen acıyı gizlemeye çalışsa da başaramamıştı...
-Senin doğduğun günün unutulması mümkün değil güzel kızım.
İçimi kaplayan nedensiz heyecana yenik düşerek,
-Peki ama bu kadar kısa sürede kendimi nasıl hazırlayacağım? diye sordum.
Anneme yardımcı olmak için araya giren Anya,
-Hepimiz sana yardımcı olacağız, hiç merak etme. Profesör Flatflow bu konularda oldukça tecrübeli. Üstelik ailendeki herkes bu tür törenlere alışık. Hiçbir sorun yaşanmayacağından emin olabilirsin, dedi.
O gün annem ve Anya'nın odamda sarf ettiği tüm rahatlatıcı sözlere rağmen geçen günlerde heyecanım hiç yatışmamıştı. Profesör Flatflow'u uzun zaman sonra ziyaret etmiş, odasındaki her ayrıntı beni geçmişe götürmüştü. Ne yazık ki bu töreni şelâlenin arkasından şarkı söyleyerek atlatamayacaktım...
Profesör Flatflow ve yardımcıları her şeyden önce töreni en ince ayrıntısına kadar anlatmakla başladılar. Tören, odamın tam karşısından görünmekte olan Aphilairis'te gerçekleştirilecekti. En büyük sorumluluk ve en zorlu kısımlar Reyatarin olarak babama aitti. Konsey, alt ve üst çember üyeleri de dahil olmak üzere herkes orada bulunmak zorundaydı. Halkın önünde kendimi tanıtıp, kim olduğumu göstermem, ardından da herkesin beni Reina olarak kabul ettiğini sözlü bir şekilde beyan etmesi gerekiyordu. Profesör Flatflow etrafı donatacakları kristâller sayesinde hiçbir sorun çıkmayacağını söyledi.
İlk görüşmeden sonraki her gün provalara gitmeye başladım. Önce baştan sona akışı aklımdan yüksek sesle tekrar ediyor sonra konuşmamı ezberden okuyordum. Birkaç gün geçtikten sonra Profesör beni törenin gerçekleştirileceği alana götürmeye karar verdi. Tören alanında herkesin nerede duracağı ve ne yapacağı çoktan belirlenmişti...
Dersler ve hazırlıklar arasında günler çok hızlı geçmeye başladı. Amity ve diğerleriyle dersler dışında çok görüştüğümüz söylenemezdi. Brogan'ı hâlâ pek sevememiştim fakat Amity mutlu göründüğü için olumsuz yorum yapmaktan kaçınıyordum.
Yoğunluk sayesinde gün içinde Kai'yi düşünme fırsatım olmasa da başımı yastığa koyar koymaz anılar tarafından sarılıyordum. Bazı geceler rüyalarımda beni kurtardığı günü tekrar tekrar yaşıyor, her seferinde de beni öpmek üzereyken uyanıyordum. Gerçekliğinden emin olmadığım bir öpücüğün beni neden bu kadar etkilediğini anlamakta güçlük çekiyordum.
Wynter, benim aksime özgürce uçuyor ama kimseye rahatsızlık vermiyordu. Vanora'da onun gibi başka bir canlı olmadığı için hissettiği yalnızlığı düşündükçe onun adına üzgün hissediyordum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fasenix Serisi 2 - VANORA
FantasíaBilinmezlik hep korkutur. Tüm canlılar gibi, insan da çevresindekilere hâkim olma arzusunu bir meşale gibi taşır içinde. Bilinmezlikten korkup, kendini bilmeden yaşayan varlıklarla dolu evrende, birbirinden kaçışa ''yaşam'' derler. Belki de bu yüzde...