⚚ Dünya 7

777 135 19
                                    

Alıntı ve paylaşımlar için instagram sayfası: fasenix_series

-Bunu nasıl açıklamayı düşünüyorsun?

Owin kollarını göğüs hizasında sıkı sıkıya kenetlemiş, oluşan manzara için mantıklı bir açıklama arıyordu.

-Gücü uyanıyor. Geç bile kaldı, dedi Kai kayıtsızca bara yönelirken. Raflarda gözünü gezdirip sert bir şeyler aradı.

-Onu tetiklemişsin, söylesene aklından ne geçiyordu? Hem ne yaptın da bu hale geldi?

Sorgularken gittikçe sinirlenen Owin, Kai'nin sakin ve umursamaz tavrı karşısında tepkilerini kontrol etmekte zorlanıyordu.

Kai, kendi için seçtiği viskiden ilk yudumunu alırken Owin de gözlerini tekrar İdella'nın üzerinde gezdirdi. Kendini hapsettiği kuvars kristalinin içinden zar zor seçilebiliyordu. Dışa yönelmiş onlarca kristal dikit, görünüş olarak adeta ürkek bir kirpiyi andırıyordu. Onu bu kadar korkutacak ya da sinirlendirecek ne olmuş olabileceğini düşünen Owin'in aklına gelenler vücudundaki tüm kanı beynine sıçratmadan önce derin bir nefes aldı. Gözlerini kuvars kitlesinden ayırmadan;

-Ona saldırmadığını söyle, dedi sert bir ses tonu ile.

-Ona saldırmadım.

Cevap da en az onunki kadar emin ve sert tonda gelmişti.

-Öyleyse neden bu halde?

Kai, Owin için doldurduğu bardağı ona uzattı.

-Ona zarar vermeyeceğimi biliyorsun Owin, rahatla.

-Henüz gücünü kontrol edemiyor bile. Tahmin edemeyeceğin şeyler olabilirdi.

-Evet, kabul ediyorum; kumar oynadım ama sonuca bakılırsa kaybetmiş gibi görünmüyorum.

-Gerçekten de senin gibi bir adamdan beklenecek mantıklı bir hareket, diyen Owin, kinayesinin ardından bardağı kafasına dikti. Gün ağarmak üzereydi ve huzursuzluk ikisini de olumsuz etkiliyordu.

Sonunda pes eden Owin, derin bir iç çekip kendini koltuğun ucuna bıraktı. Gözlerini hâlâ İdella'dan ayırmamıştı.

-Planımız ne olursa olsun onu burada tek başına bırakamazdık zaten...

Bu açıklama karşısında Kai yorum yapmaktan çekindi. İçinde bir yerlerde İdella'yı sağlam bir kafeste pamuklara sarma ve güçlendirip ifşa etme düşünceleri savaş veriyordu. Tehlikeye atmak istemediği tek şey, tehlikenin ta kendisi olunca kimseye itiraf edemediği o duygu baş göstermişti; çaresizlik. Seri bir hareketle saçlarını sıvazlayıp yarıda bıraktığı içkisinden kurtuldu.

-Senden birkaç gün içinde karargâhta konaklama hazırlıkları yapmanı istiyorum.

-Hay hay, derken oturduğu yerden doğrulan Owin, Kai yanından ayrılmadan önce başıyla İdella'yı göstererek,

-Bu sorunu nasıl çözmeliyim peki? diye sordu.

Kai, kendi hâline bırakılırsa uykunun onu rahatlatacağını ve uyanmadan kısa süre önce kristâllerin dağılacağını biliyordu. Öte yandan Owin'in sorusuyla içinde uyanan meraka engel olamadı. Onun yanından geçerek kristâl kitleye doğru ilerledi. Dikitlerin arasından geçen parmakları kristâlin serinliğiyle canlanmıştı. Vücudunu saran güç onu cezbediyor, İdella'yı yalnızca kendi için istiyordu. Onunlayken güçlü ve korkusuz hissediyordu ama her şeyden ötesi Avernus'ta bulamadığı huzuru ona sağlıyor olmasıydı. Tuhaftı ama yalnızca onu izlemek bile rahatlaması için yetiyordu.

Owin'in şaşkın bakışları karşısında Kai'nin Kaplan Gözü bilekliğinin kristâle dokunduğu noktada oluşmaya başlayan çatlak gittikçe derinleşerek saniyeler içinde kırılmaya başladı. Çok geçmeden de tuzla buz olan kristâl kitle İdella'nın üzerine saçılmıştı.

Fasenix Serisi 2 - VANORAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin