107.BÖLÜM

1.3K 76 39
                                    

EMRE


Odadan çıktığım an, hepsi bir anda merakla bana doğru geldi. Hepsi benden bir açıklama, bir tepki bekliyor biliyorum.





-  " Emre gördün mü ? Çok tatlı dimi ?" dedi babam büyük bir sevinçle.

- " Evet, gördüm."

-  " Biz ne zaman girebiliriz acaba ? Acayip merak ediyorum." dedi Ecrin.

-  " Önce, Ahmet amca girsin."

-  " Yok, kızım gir sen. Sonuçta en yakın arkadaşısın. Bende bu süre içinde oğlumla bir konuşayım."

-  " Tamam o zaman çok sağol." diyerek Ecrin hızla odaya girip kapıyı kapattı.

- " Baba, benim ayakkabılar nerede ? Ne ara getirdi Mustafa eşyaları ?"

- " Sen kafayı yerken. " dedi gülerek.





Mustafa, elinde ki poşet ile bana doğru koşarak gelip uzattı. Bir yere oturup ayakkabımı giydiğimde sonunda içim rahatladı. Babam, Cenk ve Kıvanç ile  aralarında bir şey konuştuktan sonra babam onlardan ayrılıp yanıma geldi.





- " Eee nasıl bir şeymiş ? Ne oldu içeride ?" dedi yanıma oturarak.

-  " Çok tuhaf. Yani daha ne olduğunu bile anlamadım. Şu an da bunu yaşıyor muyuz rüya mı anlamadım. Çok ilginç."

-  " Orasını tahmin edebiliyoruz. Oğlunu gördüğün an ne düşündün onu merak ettim. "





Ne düşündüm ? O, anı tekrar yaşar gibi gözümün önüne getirdim bir anda. Aslında bir yandan güzel bir duygu. Bir an kendimle gurur da duydum. Böyle şeyleri yaşayabilmek falan... Hem küçücük bir şey zaten çok da masum gözüküyor. Her ne kadar bir şey anlayamamış olsam da farklı bir his yaşadım.





-  " Farklı işte. Yani iyi." dediğimde başını salladı.

-  " Tamam oğlum hiç yorma kendini. Bana bak eğer o çocuğa karşı ruh gibi davranırsan seni mahvederim. Sakın Defneyi üzme. Kız, senin kahrını çekmek zorunda değil. Tek başına öyle bir uğraşıyor ki... Seni sevdiği için çocuğunu da o kadar seviyor ve istiyor ama sen ? Dünyaya gelmesini bile kabul edemedin. Defne bunu hak ediyor mu ? Ulan o olmasa şu an sokaklarda serseri serseri geziyordun. Onun sayesinde bir yuva kurdun, ailen oldu. Elindekinin kıymetini bil." diyerek sinirle yerinden kalkıp gitti.




Daha ben bir şey diyemeden sadece kurduğum bir cümle ile bana bir sürü laf söyledi. Babam gittikten sonra hemen arkasından Cenk ile Kıvanç geldi.





Cenk :

- " Ahmet amca yine yargı dağıttı galiba." dedi gülerek.




Kıvanç :

-  " Helal olsun ona."



Cenk :

-  " Söyle bakalım ruhsuz Emre ne hissediyorsun ?"




Emre  :

-  " Neden herkes ne hissettiğimi soruyor ?"




Kıvanç :

-  " Çünkü bu senin ilk defa yaşadığın bir şey ve bizde senin yakınların olarak bunu merak ediyoruz. Güzel bir olay olduğu için..."




Emre  :

- " O zaman tek ve genel bir yorum yapacağım sakın bir daha bana bu soruyu sormayın."



TUTKULU AŞK 2 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin