121.BÖLÜM

887 71 33
                                    

Salona gelince, Ecrin meraklı bir şekilde yüz ifademi incelemeye başladı.




- " Maalesef haberler kötü." dedim yanına oturarak.

- " Ne oldu ?" dedi endişeli gözlerle.

- " Yine arkadan o kadının sesi geldi ne olacak ? Biz konuşuyoruz, Emre gelmiyor musun ? Diye bir ses... Emre de geliyorum birazdan diyor birde. Ya bir reddet, benimle konuştuğunu falan söyle ama yok yani !"

- " Peki diğer şeyler için ne açıklama yaptı ?"

- " Dün gece eve gelmiş ben uyuduktan sonra. Emir ile beni yatakta uyurken gördüğü için salonda yatmış ve daha sonra sabahın bir köründe yine işe gitmiş."

- " Emre ? Saat 07:00' den önce işe gidiyor ? Üstelik gece eve geç gelmişken."

- " İşte bende tam olarak bu şekilde şaşırdım. Ben yıllardır Emreyi bir kez olsun işe bu kadar verimli giderken görmedim. Aylardır her gün düzenli bir şekilde gidiyor. Az çalışmıyor, kendi saati kadar da çalışmıyor tam tersi fazlasıyla çalışıyor. Ya biz bile birbirimizi doğru düzgün göremiyoruz. Emir'in dün ne kadar ateşi çıktı kafayı yedim tek başıma. Bunlardan haberi var mı ? Hayır. Hiç sormuyor bile biliyor musun ? Tek dediği şey bende bu işin bitmesini bir an önce istiyorum o yüzen çok çalışıyorum. Bu mudur yani ? Bana katkısı ne şimdi ? Tam tersi birbirimizden daha uzak kaldık."

- " Ne diyeceğimi bilmiyorum Defne. Tanıdığım, bildiğim bir Emre var. Direkt suçlamak da istemiyorum ama gözüken ve senin söylediklerinde kulağa pek hoş gelmiyor. Bir şey deyip seni yanlış yönlendirmek de istemiyorum."

- " Beni aldatıyor demiyorum ama bir şey var işte. Hoşuma gitmiyor bu yakınlık."

- " Defne her ne olursa olsun şu an da bekleyip, görmekten başka çare yok. Biliyorum çok zor olacak ama şu an için en iyisi bu. Yaşadığın düşüncelerin ağırlığını da çok iyi anlıyorum. Bu tarifsiz bir şey... Geçecek ama merak etme her şey iyi olacak. Ben bir şey olmadığını biliyorum. Emre seni seviyor. En fazla ne olur o kadın Emre ye yakın davranmaya çalışıyordur, belki de hoşlanıyordur ama bu kadar yani. Emre ona o anlamda bir karşılık asla vermez. Emre bence sadece şu an mecbur olduğu için bu ilişkiyi bir şekilde sürdürmeye çalışıyor."

- " Bana neden düzgün bir şekilde açıklamıyor ?"

- " Açıklasa da bir yere varamayacaksınız ki. Bence Emre de bunu bildiği için bir şey demiyor yani en azından bu proje bitene kadar. O sana açıklasa bile sen haklı olarak hiç tatmin olmayacaksın çünkü o kadınla her gün beraber bunu bileceksin o yüzden Emre de bu iş bitene kadar böyle idare etmeye çalışıyor bence."

- " Bilmiyorum gerçekten bilmiyorum. Zaten olay çok kötü birde Emre'nin bu sessizliği beni iyice sinir ediyor. Şüphelerimde haklı oluyor muşum gibi oluyor."

- " Acı gerçek bekleyip göreceğiz maalesef. Bu çok zor biliyorum ama doğrusu ne yazık ki böyle."





*******
Arabadan inince, Emir'i uyandırmadan kucağıma alıp eve girdim. Şuna bak hava karardı, akşam oldu ben eve yeni giriyorum ama Emre hiç arayıp sormuyor. Yazıklar olsun...





Eve girdiğimizde yavaşça Emir'i yatağına yatırıp uyandırmamaya dikkat ederek üzerini değiştirdikten sonra ışığı kapatıp, gece lambasını açtım ve odadan çıktım. Telefonumu cebimden çıkarıp saate baktım. 21:30 olduğunu görünce umutsuz bir şekilde odama girdim ve üzerimi değiştirdim.





Yine kendimle baş başa kalınca büyük bir moral bozukluğu gelmeye başladı. En iyisi bir yüzümü yıkayıp kendime geleyim. Banyoya girip buz gibi suyla yüzümü birkaç defa yıkadım ve aynaya baktım. Gözlerimde ki endişe ve kaygı nasıl da kendini belli ediyor.





TUTKULU AŞK 2 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin