Medya : Defne ve Emre'nin balayı fotoğrafları
Salonu topladıktan sonra yatak odasına çıktım. Emre hazır banyodayken burayı da rahat bir şekilde toplayabilirim. En iyisi önce camları açıp içeriyi havalandırmak. Odada ki kıyafet dağınıklığına bakarak cama doğru ilerledim. Camı açtıktan sonra kafamı dışarıya uzatıp o güzel havayı iyice içime çektim.
- " Banyo sonrası halimi görmeye mi geldin ?"
Biran da Emre ye döndüm. Döndüğüm anda da dilim damağım kurudu... Yine beline sardığı havlu ve üstünün tamamen çıplak olduğu bir görüntü ile karşı karşıyayım. Neden ? Neden bu kadar yakışıklı... O sırtı, geniş omuzları kalbimi yerinden çıkaracak.
- " Bu sessizliğini ve vücudumda gezen gözlerinden dolayı, cevabı evet olarak kabul ediyorum."
- " Niye seni görmek için geleyim ki ? Odayı toplamak için çıktım."
- " Gelmişken benden de faydalandın."
- " Amaaan faydalandım ne olmuş yani ? Sende benden faydalanıyorsun sonuçta. " dedim ona doğru yaklaşarak.
- " Faydalan tabi. Bu benim için bir zevk. " diyerek sertçe kendine çekti.
Üzerinde hiç bir şey yok iken böyle yaklaşmış bir vaziyette olmamız beni zorluyor gerçekten. Aramızda sadece ince bir havlu var...
- " Hadi çabuk giyin çünkü biran önce evi toplayıp yemeğe başlamam lazım. Biliyorsun akşam Ecrinler geliyor."
- " Ben en iyisi dışarıya çıkayım."
- "Neden ?"
- " Böyle ev temizliği falan olduğunda evde duramıyorum, çok bunaltıcı."
- " Ne yapacaksın dışarıda ?"
- " Bilmiyorum. Cenk ile falan buluşurum belki."
- " Olabilirdi amaaa evde kalıp bana yardım etmen lazım."
- " Yardım ? Benden böyle bir şeyi beklemen bile büyük hata. "
- " Küçük işler vereceğim zaten."
- " Senin küçük dediğin şey benim için büyük. "
- " Meselaaaa ben yemekleri yaparken sende malzemeleri hazırlayabilirsin bir yandan. "
- " Defne saçmalama. Beni bilmiyormuş gibi konuşma."
- " Ne olur yapsan, eline mi yapışır ?"
- " Bu konuda lütfen ısrar etme. Hiç sevmem ben böyle iş bölümü yapmayı falan. O başka çiftlerde olan kurallar. "
- " İyi yapma. Ancak önüne gelince rahat rahat ye. "
- " Görende yıllardır ev hanımlığı yapan birisi sanar. Bu ne böyle erkenden söylenmeye başladın ? Oldu olacak bende kahveye gideyim." dediğinde güldüm.
- " İyi tamam nereye gitmek istiyorsan git amaaa hemen gel eve."
- " Tamam gelirim. "
- " O zaman ben gidiyorum. Beni bekleyen çoook iş var. " diyerek ondan ayrıldım.
- " Bu kadar çok sıkıldıysan babamla görüşelim daha erken tarihte başla işe."
- " Sen ? "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TUTKULU AŞK 2
Ficção AdolescenteDefne ve Emre'nin aşkı, hiç beklemedikleri bir şekilde evlilik ile sonuçlanmıştı. Bir sürü zorluklar yaşamalarına rağmen, aşkları bütün zorlukları aşarak onlara çok güzel şeyler sundu ama bakalım evlilik hayatı onlara iyi gelecek mi ?