Gözlerimi araladığımda Emre'nin kolları arasında olduğumu fark edince gülümsedim ve kafamı kaldırıp ona baktım. Yine masum bir bebek gibi büzülen dudakları ile uyuyor. Bir insan uyurken nasıl bu kadar tatlı gözükebilir... Dudağımı yavaş bir şekilde dudağının üzerine koyduktan sonra bastırarak uzunca öptüm, gözlerini açtı.
- " Seni uyandırmak istemezdim ama çok tatlı gözüküyordun dayanamadım."
- " Tatlı ne ya ?" dedi uykulu gözlerini ovalayarak.
- " Tatlı hem de bebek gibi." dedim gülerek.
- " Yine bebek mevzusu. Benim gibi bir adamı uyurken bebeğe benzetmen inanılmaz bir şey." dedi uykudan dolayı biraz daha kalınlaşan sesiyle.
- " Onu ancak ben görebilirim." dedim gülerek.
- " Ben bugün işe falan gitmek istemiyorum. "
- " Bende ama birkaç gündür de zaten gitmiyordum. "
- " Ben iki gün önce gittim en son onda da bir şey yapamadım zaten. Neyse ya gitmeyelim salla."
- " Olmaz ama babanı da zor durumda bırakmış oluruz."
- " Bir şey olmaz. Anlar o bizi. Şöyle birlikte bir gün geçirelim. " dedi yanağımı öperek.
- " O zaman tamam. Hemen Kahvaltımızı edelim ki güne erken başlayalım. "
- " Kahvaltıyı dışarıda edelim bugün."
- " Olur hatta çok güzel olur. O zaman ben hemen giyinmeye başlıyorum. " deyip kalkacağım sırada nasıl olduysa birden beni üstüne aldı ve kollarını belime sımsıkı doladı.
- " Giyinmene yardımcı olabilirim." dedi çapkın gülüşüyle.
- " Sağol ben hallederim. " dedim gülerek.
- " Halledemezsin. "
- " Sabah sabah ? "
- " Bunun zamanı yok ama tabi güne enerji ile başlamış oluruz."
- " Emreee şuan olmaz."
- " Ne zaman olur ? "
- " Gün içinde başka zaman."
- " Bugün olacak yani ? "
- " Evet. " dedim gülerek.
- " İyi bugün olması da büyük bir şey." dediğinde gülerek üstünden kalktım.
Dolabımın karşısına geçtikten sonra aklıma yeni aldığım kıyafetlerim geldi ve üzgün bir şekilde dolabımın içine baktım. Böyle bir şeyi nasıl yaptım yaa....
- " Ne oldu ?"
- " Yeni aldığım kıyafetleri orada unuttum."
- " Kıyafet mi almıştın ?"
- " Evet. Büyük bir alışveriş yaptım sonunda ama orada kaldı ne giyip gideceğim şimdi ?"
- " Şimdilik giy işte buradan bir şey, dönüşte eve uğrar hem anneni alırız hem de kıyafetlerini. "
- " Aaa evet, olur. " dedikten sonra dolaptan beyaz kısa kollu ve mavi kotumu alıp yatağın üzerine koyduktan sonra üzerimdekileri çıkardım.
- " Şu manzarayı görmeyeli ne kadar oldu. " dedi Emre bütün vücudumu pis gülüşüyle süzerek.
- " Çek gözlerini üzerimden." dedim gülerek.
- " Zor bir şey istiyorsun." dedi yanıma gelip.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TUTKULU AŞK 2
Teen FictionDefne ve Emre'nin aşkı, hiç beklemedikleri bir şekilde evlilik ile sonuçlanmıştı. Bir sürü zorluklar yaşamalarına rağmen, aşkları bütün zorlukları aşarak onlara çok güzel şeyler sundu ama bakalım evlilik hayatı onlara iyi gelecek mi ?