- " Ahmet Bey yine hepimizi, bu konuşması ile etkiledi. Çok teşekkür ediyoruz. Şimdi ise, genç, yakışıklı ve karizması ile herkesin dikkatini çeken birisini çağıracağız."
- " Ödül almayacağımı bilmesem, bu kişi benim derdim. Benden başka kim bu özellikleri taşır ki ? " dedi Emre bana dönerek. Bende her zaman ki gibi güldüm.
- " Sadece bunlar da değil, aynı babası kadar başarılı ve çok daha iyi yerlere geleceğine eminim. Şimdi sahneye Emre Egemen'i ödülünü alması için davet ediyorum." dediğinde herkes yeniden alkışlamaya başladı.
Emre ile ben birbirimize şaşkınlık içinde baktık. Emre ödül almayacaktı ki... Böyle bir şeyden son dakika haberdar olmak çok kötü bir şey. Emre de zaten sinirlendi ben şuan anlayabiliyorum. Babasına baktığında o da göz kırptı.
- " Yaptı yapacağını." diyerek fısıldıktan sonra yerinden kalktı ve alkışlar eşliğinde sahneye çıktı.
Asıl şimdi çok heyecanlıyım. Emreyi böyle büyük şeylerin içinde görünce o kadar gururlanıyorum ki... Ödülünü aldıktan sonra, sunucu eline mikrofonu verdi. Eminim Emre şuan içinden baya bir sövüyordur.
- " Her ne kadar bugün bir ödül alacağımdan şu ana kadar habersiz olsam da, beni buna layık gördüğünüz için teşekkür ederim. Söyleyecek pek de bir şey yok aslında çünkü babamın oğluyum. Başarıya giden yolda, yöntemlerimiz birbirinden farklı ama yolun sonu aynı. Önemli olan da bu bence. Birlikte, ekipçe çok daha iyi işler çıkaracağımıza eminim, hepinize tekrardan teşekkür ediyorum." diyerek birkaç kameraya poz verdi ve alkışlarla yanıma doğru gelmeye başladı.
İşte benim sevdiğim adam ... Şuan o kadar gururlandım ki. Neyse ki sahnede de burada ki hali gibi olmadı. Gerçekten bu kadar mükemmel bir performans beklemiyordum. Ahmet Bey'in yüzünde ki mahcup gülümseyişten de oğlu ile ne kadar gurur duyduğunu anlamamak mümkün değil. Eminim o da hiç beklemedi Emre'nin bu kadar iyi olacağını. Emre, gelip yanıma oturduğunda masanın üzerine koyduğu elini tuttum ve gözlerinin içine baktım gülerek.
- " Fazlasıyla iyiydin. Gerçekten böyle beklemiyordum. Dümdüz ödülü alıp bir cümle söyleyip gelirdin diye düşünmüştüm."
- " Babam o kadar şey söyledikten sonra bir cümle söylemem olmazdı."
Emre gerçekten çok düşünceli biri aslında. Kendini dışarıya gösterdiğinin dışında o kadar farklı bir karakteri var ki. Hiç bir zaman ne yapacağı da kestirilmiyor. Her şeye rağmen ben bu farklı adamı çok seviyorum.
- " Çok doğru. Seninle bir kez daha gurur duydum." dediğimde anlamlı bir şekilde tebessüm ederek elimin üzerini öptü.
Şuan aşk patlaması yaşıyorum. Etrafta ki insanların gözleri bizim üzerimizde olmasa yerimden kalkıp gidip boynuna sarılacağım ama herkes merakla bize bakıyor.
- " Ödül faslını burada sonlandırdığımıza göre şimdi eğlence kısmına geçebiliriz." dedi sunucu ve yüksek sesle bir müzik açıldı.
- " Bence bizde artık gidebiliriz." dedi Emre.
- " Tabi ki de hayır. Sonuna kadar buradayız. Bu gece senin de gecen."
- " İnan hiç umrumda değil."
- " Benim umrumda."
- " Neyse sen otur da ben bir babamın yanına gideyim. Bu habersiz ödülün hesabını sormam lazım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TUTKULU AŞK 2
Novela JuvenilDefne ve Emre'nin aşkı, hiç beklemedikleri bir şekilde evlilik ile sonuçlanmıştı. Bir sürü zorluklar yaşamalarına rağmen, aşkları bütün zorlukları aşarak onlara çok güzel şeyler sundu ama bakalım evlilik hayatı onlara iyi gelecek mi ?